פרסום ושיווק

משרד הפרסום 'אשכנזי זלצמן' זכה בתקציב הפרסום של אוניברסיטת בר אילן

המשרד זכה בתקציב האוניברסיטה לאחר שגבר בשלב השני של ההליך המכרזי על מקאן אריקסון ודחף. התקציב צפוי לעמוד על 3.5 מיליון שקלים
משה בנימין | 
ערן זלצמן (צילום: יח"צ) (צילום יח"צ)
במשרד הפרסום \'אשכנזי זלצמן\' בבעלותם של טל אשכנזי וערן זלצמן יכולים לסמן את השבוע האחרון כאחד המוצלחים שלהם. לאחר שזכו במכרז רכש המדיה של חברת \'נת\"ע\', המשרד מציין הישג נוסף עם זכייה בתקציב הפרסום של \'אוניברסיטת בר אילן\'.

המשרד זכה בתקציב האוניברסיטה לאחר שגבר בשלב השני של ההליך המכרזי, שלב הקריאייטיב, על \'מקאן אריקסון\' ועל \'דחף\'. גודל התקציב צפוי לעמוד על כ-3.5 מליון שקלים במחירים ריאלים.

הזכייה של \'אשכנזי זלצמן\' שהתמודד בשלב הסופי מול מקאן (בנוסף לדחף) מפתיעה לטובה עבור המשרד, שכן קטגוריית הלימודים נחשבת לכזו המאופיינת בפעילות שרובה בדיגיטל - תחום שבו למקאן יש עליונות ברורה יחסית לשוק הפרסום הישראלי.

לאייס נודע עוד כי בשונה מהנוהג הרווח של בר-אילן להתמקד בפרסומיה בתוכניות התארים השניים שלה, בשנים הקרובות היא תתמקד בעבודה תדמיתית במטרה לייצר לעצמה מובילות בתחום האקדמי.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה