פרסום ושיווק

רשת האופנה 'מיס לגוט' חוזרת לפרסם: התקציב יטופל ב'חברון זלצמן שביט'

לאחר מספר שנים בווליום תקשורתי נמוך חוזרת רשת האופנה לאוויר. תקציב הפרסום השנתי צפוי לעמוד השנה על 2 מליון שקלים בטלוויזיה ובדיגיטל
משה בנימין |  5
גבי זלצמן, אסי שביט ודודי חברון (צילום: יח"צ) (צילום יח"צ)
\'מיס לגוט\', אחת מרשתות האופנה הוותיקות שפועלות בישראל חוזרת לפרסם לאחר מספר שנים בווליום תקשורתי נמוך. תקציב הפרסום של הרשת יטופל ב\'חברון זלצמן שביט\' בבעלותם של דודי חברון, גבי זלצמן ואסי שביט.

הרשת מייבאת לישראל את מותגי קונצרן האופנה האירופאי OUI GRUPPE, ומונה 20 סניפים בכל רחבי הארץ. תקציב הפרסום השנתי של הרשת צפוי לעמוד השנה על 2 מליון שקלים בטלויזיה ובדיגיטל. הקמפיין הראשון, תחת הסלוגן: European Style, יעלה בשבוע הקרוב ויכלול סרטוני טלויזיה, ופעילות בדיגיטל וברשתות החברתיות.

אורי לוי מנכ״ל משותף ב\'מיס לגוט\': ״בשנים האחרונות, לאחר פתיחת מספר חנויות חדשות, הגדלת הפריסה הארצית, ומכירתו הבלעדית של המותג האירופאי המקורי והמוכר לקהל הישראלי, החלטנו להגדיל את התמיכה התקשורתית לרשת ולחדד את האופי האירופאי היוקרתי. אני שמח שבחרנו ב\'חברון זלצמן שביט\', שהביאו מחשבה מקורית ומרעננת עבור המותג והם פרטנר אמיתי״.

גבי זלצמן, מבעלי \'חברון זלצמן שביט\': ״אני שמח לצרף לשורותינו מותג אופנה איכותי כ\'מיס לגוט\'. אנחנו נהנים מאוד מהעבודה על המותג ומשיתוף הפעולה עם הלקוח, שאני מאמין שיוביל את הרשת לתוצאות בשורה התחתונה\".

תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    רשת יקרה אבל שווה
    מלי 05/2014/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יש להם חנויות מקסימות, בגדים מיוחדים. אני לקוחה קבועה ומרוצה :-)
    סגור
  • 3.
    משרד מעולה. תענוג לעבוד איתו (ל"ת)
    מיקי 05/2014/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    מותג בעייתי
    אנונימי 05/2014/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה לא התקשורת. זה המוצר.
    סגור
  • 1.
    ב׳צלחה (ל"ת)
    ליאת 05/2014/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • תותחים !! (ל"ת)
    קרין 05/2014/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור