שיווק ופרסום

לראשונה: רשת ב' תשתף פעולה עם תחנת רדיו אזורית - בשידור גמר גביע המדינה

קול ישראל (צילום יח"צ)
רדיו אמצע הדרך 90FM יעביר הערב (יום ד\') את שידור גמר גביע המדינה בכדורגל בין מכבי נתניה לעירוני קריית שמונה, שיופק וישודר ברשת ב\' של קול ישראל. רשות השידור היא מחזיקת זכויות השידור במשחקי הליגה והגביע, ולראשונה מאפשרת לתחנת רדיו אזורית להעביר שידור שלה בלייב.
את השידור יעבירו אנשי קול ישראל, כאשר 90FM \"מתלבשים\" על השידור, ולפני כל יציאה למקבץ פרסומות או חדשות, מקבלים הודעה על כך מחדר ההפקה ברשת ב\'.
בתחילה נראה כי מהלך כזה לא אמור לתרום לרשת ב\', שעשויה לאבד מאזינים באזור השידור של 90FM, ואולם בניגוד לערוצי הטלוויזיה המסחריים, משדרי הרדיו לא נמדדים באופן תדיר וכך גם לא תהיה השפעה לפיחות מסוים במספר המאזינים על המפרסמים. מאידך, רשת ב\' תרוויח קרדיט בקרב מאזיני רדיו שאינם נוהגים בדרך כלל להאזין לשידוריה.
ומה תרוויח מכך תחנת 90FM? שידור חינמי של משחק גמר הגביע, מכירת פרסומות בברייק הפרסומות, ואפשרות לשיתוף פעולה עתידי עם קול ישראל, אולי אף במשחקי מכבי נתניה בשנה הבאה בליגת העל.
לדברי מנכ\"ל אמצע הדרך, אהרון אורגד, \"משחק גמר הגביע חשוב מאד לתושבי נתניה והסביבה המאזינים בקביעות לתחנה האזורית ולפיכך נעשתה פנייה למיקי מירו, מנהל קול ישראל, שנענה והסכים להעברת המשדר גם באמצע הדרך\".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה