פרסום ושיווק

תגובות של אנשים אמיתיים? עכשיו הפארודיה: דומינו'ס צוחקת על הטרנד

החומוס של אבי, חומוס צבר בטיסה? במקאן דיגיטל החליטו לקחת את טרנד הריאליטי בפרסום למקום מופרע שמוציא מהפרזנטור מאור כהן את המיטב
משה בנימין |  8
דומינו'ס פיצה. מאור כהן (צילום צילום מתוך הפרסומת)
כמו כל טרנד שתוקף את ענף הפרסום הישראלי, השנה האחרונה התאפיינה ב-reality advertising. פרסומות עם אנשים אמיתיים שתגובותיהם מצולמות בזמן אמת, ומשולבות בסרטים. כמו בכל תעשייה שמקדשת את ערך הציניות והעקיצות ההדדיות, השלב הבא והמתבקש הוא הפארודיה על כך, ומי שהלך על זה הם \'מקאן דיגיטל\' ו\'דומינו\'ס פיצה\' שלקחו את זה למקום מופרע ומשעשע.

בשנים האחרונות היו לטרנד מספר נסיונות שעלו ליפה אך האחרונה שזכורה טוב מכולם היא הפרסומת של \'באומן בר ריבנאי\' ל\"חומוס של אבי\". חומוסייה פיקטיבית שנפתחה בתל אביב ובה הוגשו לסועדים מנות חומוס עם אפשרות לשלם ככל העולה על רוחם וקיבתם. הסועדים צולמו כשהם מתפעלים מאיכולת החומוס המסתורי ומאוחר יותר צולמו שהם מגיבים בפליאה לגילוי שהחומוס הוא למעשה חומוס \'שטראוס\'.

רק לפני כשבועיים עלתה לאוויר פרסומת חדשה, הפלא ופלא, גם היא למותג חומוס, הפעם של \'אל-על\' וחומוס \'צבר\' באמצעות \'מקאן אריקסון\'. בפרסומת מוצגים מטיילים ישראלים לקראת חזרתם ארצה ממומבאי, הודו. המטיילים מצולמים כשהם נשאלים על הדברים אליהם הם מתגעגעים בישראל, ובמסגרת זו גם החומוס מוזכר. בשלב שאחרי הם זוכים לקבל את החומוס כמנה בטיסה הביתה, כשהתעריף הוא למעשה החיוכים והתרגשות הנוסעים (המצולמים לקמפיין) לנוכח המחווה.

ב\'דומינו\'ס פיצה\', החליטו למנף את הטרנד לפארודיה משוגעת שמוציאה מהפרזנטור מאור כהן את המיטב. הרפרנס לפרסומת של \'באומן בר ריבנאי\' ברור, ועכברי הפרסום לא יוכלו להתעלם מהבדיחה על חשבונם, ולא רק עליהם, אלא גם על הקולגות שלהם ב\'מקאן אריקסון\'. בפרסומת לפיצה מחיטה מלאה מוצגים אנשים שלא מאמינים לעובדה זו, אבל ממש ממש לא מאמינים, באופן מוגזם ומגוחך.



כמיטב המסורת, הפרסומת, בת כ-3 דקות שעלתה לאחרונה ליוטיוב, מקוריינת על ידי כהן שמספר על \"האנשים האמיתיים\" שנהנים מהפיצה. לאחר מכן הוא משוחח איתם, במה שכולל סצנות של אנשים נדהמים שמנסים לקום מכסא גלגלים, אנשים ששוברים דברים, אנשים אילמים שמדברים ועוד. הסרטון מסתיים בסגיר: \"ככה זה, אנשים אמיתיים, תגובות אמיתיות\".

תגובות לכתבה(8):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 8.
    מפצח השיטה
    פרסומאי 13/05/2014 11:13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לכל הארטים באשר הם, שימו לב... אפשר לעשות כל מה שבא לכם!!!! מה שצריך להגיד ללקוח זאת מילת קסם "זה לאינטרנט" וזהו ואז כשזה יוצא כבר הוא אומר בעצמו... אתם יודעים אולי ניקח את זה לטלויזיה ?
    סגור
  • 7.
    יותר טוב. (ל"ת)
    רותם 12/05/2014 17:08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 6.
    הרעיון יפה, הביצוע ממש לא
    דנה 12/05/2014 16:38
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חבל - פשוט לא מצחיק
    סגור
  • 5.
    דאחקות של פרסומאים
    בנצור 12/05/2014 13:59
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סרט חביב, אבל נראה כמו דאחקה של פרסומאים, מזל שיש לקוח שמאשר את הסרטונים ההזויים האלה
    סגור
  • 4.
    אהבתי. (ל"ת)
    מיי שהוו 12/05/2014 13:13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    אליפות
    אני 12/05/2014 12:40
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מעולה
    סגור
  • 2.
    קורע!!! (ל"ת)
    באומניסט 12/05/2014 11:17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    רעיון מדהים. (ל"ת)
    ארז מיטל 12/05/2014 10:55
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור