שיווק ופרסום

לאחר התנגדות TBWA העולמית: 'לעומק התודעה' יפסיק לטפל בתקציב BBB

'לעומק' ש-33% ממניותיו מוחזקות בידי TBWA אמצעות 'יהושע', קיבל הוראה לוותר על התקציב משום שהוא מתחרה במקדונלד'ס המטופלת על ידה
לעומק התודעה. מימין: זיו פופלבסקי, און גולדשטיין וארז מי-טל (צילום: ראובן קפוצ'ינסקי) (צילום ראובן קפוצ'ינסקי)
לעיתים החיבור לרשת עולמית מזיק יותר מאשר שהוא מועיל. את השיעור הזה למד על בשרו משרד הפרסום \'לעומק התודעה\' שאולץ לוותר על תקציב הפרסום של רשת הבורגרים המקומית BBB בשל ניגוד אינטרסים.
בהוראה שהועברה אליו על ידי רשת TBWA העולמית אולץ \'לעומק התודעה\' לוותר על הטיפול בתקציב משום שהרשת מתחרה ברשת מקדונלד\'ס המטופלת בעולם על ידי TBWA ובהתאם לזאת תקציבה מטופל בישראל על ידי \'יהושע TBWA\'.
משרד הפרסום בבעלותם של זיו פופלבסקי, און גולדשטיין וארז מי-טל זכה בתקציב הפרסום של BBB רק לפני 3 חודשים, אך לרוע מזלו הוא פספס סעיף חשוב בחוזה עליו הוא חתום מול TBWA העולמית. לפי אותו הסעיף המשרד מנוע מלהעניק שירותי פרסום לחברה שמתחרה במותג שעובד עם הרשת העולמית ומיוצג גם בזירה המקומית, כדוגמת מקדונלד\'ס.
כזכור, במהלך יולי 2013 חתם \'לעומק התודעה\' עם \'יהושע TBWA\' בבעלותו של רמי יהושע על עסקת מכירה של 33% ממניותיו. העסקה נחתמת לפי שווי משרד של 15 מיליון שקלים, כך שיהושע TBWA שילם 5 מיליון שקלים תמורת שותפות בשליש מהמשרד. במסגרת רכישת המניות הפך \'לעומק התודעה\' לחלק מקבוצת TBWA העולמית כאשר לשמו צורף הניסוח Part of the TBWA Worldwide Network.
במשרד הפרסום \'לעומק התודעה\' אישרו לאייס את הפרטים.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    עמרי פדן
    אחד שחושב שהוא יודע 05/2014/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא היה ידוע עד היום ששמו של עומרי פדן שונה לTBWA
    סגור