פרסום ושיווק

קיץ ב-teenk: ג'ונסון & ג'ונסון, Paez, טבע נאות ואיל מקיאג' מצטרפים

המשרד שמתמחה בפרסום לבני הנוער מתכוננן לעונה החמה. המנכ"ל יניב ויצמן: "משנה לשנה גדל האתגר בבניית עולמות תוכן רלוונטיים לבני הנוער"
משה בנימין | 
יניב ויצמן. מנכ"ל teenk (צילום יח"צ)
העונה החמה שייכת לצעירים, ובהתאם, למשרדי הפרסום שמתמחים בפנייה לקהלים אלו כגון teenk. משרד הפרסום בניהולו ובעלותו של יניב ויצמן מצרף לשורותיו 4 תקציבים חדשים לפעילות פרסום בקיץ: \'ג\'ונסון & ג\'נסון\', מותג ההנעלה הארגנטינאי Paez, \'טבע נאות\' ו\'איל מקיאג\'\'.

לדברי יניב ויצמן, מנכ\"ל משרד הפרסום teenk : \"תקופת הקיץ והחופש הגדול הם הזדמנות גדולה לפנות ולהפתיע את בני הנוער בקמפיינים חדשים ובהשקות חדשות. משנה לשנה גדל האתגר בבניית עולמות תוכן רלוונטיים ובדרכי ההגעה לבני הנוער. קיץ 2014 הולך להיות עמוס בשלל פרויקטים מעניינים וקריאטיביים שאנחנו עתידים לבצע עם הלקוחות החדשים והישנים שלנו. כחלק מהשינוי שעולם הפרסום והשיווק עוברים, בטח בקרב בני הנוער שחיים בקצב אחר לחלוטין, זה הולך להיות קיץ מאוד מאתגר עבורנו\".

teenk מתמחה בפרסום, שיווק ויצירת באאז בקרב בני נוער. המשרד מפעיל מערך שגרירים פעיל המונה למעלה מ-5000 בני נוער מובילי דעה מכל רחבי הארץ.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה