שיווק ופרסום

לעומק התודעה יטפל בתקציב הפרסום של 'אמריקן לייזר' - יעמוד על 7.5 מ' שקל

המשרד שנכנס השנה לדירוג 20 משרדי הפרסום המובילים בישראל ממשיך במגמת ההתרחבות ומצרף לשורותיו את תקציב הרשת לטיפולים אסתטיים
לעומק התודעה. מימין: זיו פופלבסקי, און גולדשטיין וארז מי-טל (צילום: ראובן קפוצ'ינסקי) (צילום ראובן קפוצ'ינסקי)
משרד הפרסום לעומק התודעה בבעלותם של און גולדשטיין, זיו פופלבסקי וארז מי-טל ממשיך המגמת ההתרחבות ומצרף לשורותיו את תקציב הפרסום של רשת אמריקן לייזר. על פי החברה תקציב הפרסום של הרשת צפוי לעמוד בשנה הקרובה על 7.5 מיליון שקלים.
רשת \'אמריקן לייזר\' מתמחה בתחום האסתטיקה ומספקת טיפולי הסרת שיער בהתאמה אישית, הסרת משקפיים בלייזר, רשת מרפאות שיניים בפריסה ארצית וטיפולים אסתטיים לעור הפנים והגוף, כגון טיפול בקמטים באמצעות הזרקות בוטוקס וחומרי מילוי, טיפול בפיגמנטציה, טיפול בצלוליט , אקנה וכד\'. הרשת פועלת בישראל מזה כ-15 שנים מפעילה 11 סניפים בפריסה ארצית.
רוני בלנקלדר סמנכ\"ל השיווק: \"אנחנו שמחים על תחילת עבודתנו עם משרד הפרסום לעומק התודעה. במהלך שנת 2014 מתכוונת הרשת להמשיך להתרחב ולחזק את הערכים המבדלים אותה בתחום ובמקביל להמשיך ולחזק את ערך המותג שלנו בעיני הצרכנים. השנה הציבה לעצמה הרשת כיעד את הרחבת הפעילות בתחום האסתטיקה בכלל וטיפולי העור בפרט לצד חיזוק משמעותי במחלקות הרפואיות בעיניים ובשיניים במגוון הטיפולים והרחבת מעגל הרופאים בהתאם לביקושים כחלק מגדילת הרשת\".
זיו פופלבסקי, מנכ\"ל משותף \'לעומק התודעה\': \"אמריקן לייזר היא הרשת המובילה בישראל בתחום האסתטיקה והינה מהוותיקות בישראל, הרשת פועלת בסטנדרטים מאוד גבוהים ובמגוון תחומים, אנחנו מאוד שמחים על קבלת התקציב ונפעל במרץ להשיג את מטרות הרשת\".
\'לעומק התודעה\' מפגין בשנתיים האחרונות נתוני צמיחה מרשימים. לצד רכישת שליש מהמשרד על ידי רמי יהושע וסיפוחם לרשת TBWA העולמית, נכנס המשרד לראשונה לדירוג 20 משרדי הפרסום המובילים בישראל. המשרד רשם את הצמיחה הגבוהה ביותר בחציון הראשון של 2014 עם זינוק מרשים של 46%, כשהוא מרכז היקף פעילות של 23 מיליון שקלים לעומת 15.8 בחציון המקביל אשתקד.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    רוני חמוד
    מישהו 08/2014/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שמח שסוף סוף הוא קיבל ג'וב נורמלי
    סגור