שיווק ופרסום

קמפיין ה"תודה לצה"ל" הכי טוב (עבור המותג)? טמבור מחליפה מילים בצבעים

הקמפיין באמצעות אדלר ממשיך את הקונספט הוותיק "תראה מה שצבע יכול לעשות" ושם את הצבע במרכז כחלופה ויזואלית למילים כחלק מהשפה החדשה
כל הכבוד לצה"ל (יח"צ) (צילום יח"צ)
קמפיין חוצות שעלה אמש לאוויר עבור חברת הצבעים \'טמבור\' נמצא בעמדה טובה לזכות בתואר \"קמפיין ה\'תודה לצה\"ל\' הכי מחובר לערכי המותג\" אם יש דבר כזה.
הקמפיין שעלה באמצעות אדלר חומסקי הצטרף למהלכים הפטריוטיים שמפגינים סולידריות עם צה\"ל ומדינת ישראל על רקע מבצע \'צוק איתן\'. הקונספט הוותיק של טמבור \"תראה מה שצבע יכול לעשות\" ממשיך ללוות את מהלכי הפרסום של החברה ומקבל כאן שדרוג כאשר מניפת הצבעים הרחבה שמוצעת ללקוחות מוצבת במרכז כחלופה ויזואלית למילים מתוך משפטים וביטויים מוכרים.
המודעה שמחזקת את ידי הצבא היא רק חלק מקמפיין מודעות רחב יותר שכולל בין היתר משפטים כגון: \"מזל טוב יש לכם בת/בן\"; \"חומוס צ\'יפס סלט\"; \"התפוח לא נופל רחוק מהעץ\"; \"פעם שלישית גלידה\"; \"אני אוהב אותך\"; \"לתפארת מדינת ישראל\" ועוד, כאשר בכל מודעה אחת המילים מוחלפות בסדרת גוונים אחרת.
כל הכבוד לצה"ל
כל הכבוד לצה"ל
לדברי רחלי ירקוני גולדשטיין, סמנכ\"לית שיווק טמבור מסרה: \"מותג טמבור מהווה נכס ישראלי אהוב כבר כמעט 80 שנה ואף שם גנרי לקטגוריה כולה. בקמפיין התדמית הנוכחי יצרנו שפה המבטאת נרטיב ישראלי באמצעות משפטים השזורים בתרבות ובהיסטוריה המקומית. הקמפיין מדגים את ההשפעה העמוקה של צבע מעבר לשידרוג סביבת החיים של כולנו -צבע מייצר משמעות - כמובן שעיצובית ואפילו סמנטית. וזהו עוד רובד ל\"מה שצבע יכול לעשות\".
פעם שלישית גלידה
פעם שלישית גלידה
לתפארת מדינת ישראל
לתפארת מדינת ישראל
אני אוהב אותך
אני אוהב אותך
קרדיטים למהלך: סמנכ\"ל קריאטיב - טל ריבן, סמנכ\"ל לקוחות - ענת לבנטון-פישר, מנהל קריאטיב - זיו מאירי, ארט - כרמית קן-דרור, איציק כהן, קופי - ניר גרנות, אהרל\'ה קדרון, סופרויזרית - שרית שטרנהל, תקציבאית - מירב גולוגורסקי
תגובות לכתבה(10):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 7.
    קריאטיב יפה - אבל המסר לא עובר
    עין ביקורתית 08/2014/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    המהלך מאוד יצירתי ומושך את העין, אבל בלי הכיתוב (שלא מופיע בכל השלטים) המסר של ״תראו מה אפשר לעשות עם צבע״ לא באמת עובר. זה לא הצבע שעוזר להשלים את המשפט, כך שלא ברור הקשר בין טמבור והצבעים לבין השלמת המשפטים. מה גם שאם חושבים על זה מזווית של ערך לצרכן, אז נשאלת השאלה - מה הערך שטמבור מציעה? במקרה (או שלא) ישנו גם שלט של כל הכבוד לצה״ל ליד בית הקברות הצבאי בקרית שאול - נראה קצת חסר טקט במיוחד בעת הזאת.
    סגור
  • עין מקצועית
    תשובה 08/2014/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הרעיון הוא לא לבחון אם הצבע משלים את המשפט...כל אחד יכול להשלים את המשפטים האלה גם ללא הצבע. הרעיון הוא לחזק את התובנה שצבע מקושר עם רגשות (בהקשר התרבותי). אהבה=אדום, לאומי-כחול לבן, גלידה-כיף, ילדים-חגיגה של צבעים ושמחה וכו'. הערך לצרכן - צבע מחזק תחושות ולכן שווה התייחסות יותר עמוקה. צבע יכול לרגש. טמבור יכולה לרגש. ערך מאד חזק ופשוט להבנה. אין צורך לניתוח יתר. בנוסף, מה חסר טעם בלתת כבוד לחיילים גם ליד קריית שאול. אולי אפילו משמעותי יותר. ולבסוף, אולי העין שלך ביקורתית...אבל הביקורת לא שווה הרבה. אז במקום לנתח תתחיל להרגיש. ככה פרסום עובד.
    סגור
  • בדיוק מה ש״עין מקצועית״ אמר/ה (ל"ת)
    חמוטל 08/2014/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 6.
    שחוק כמו צמיג של דוכס כרמל מודל 67 (ל"ת)
    פנצ'ר מאעכר 08/2014/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 5.
    קמפיין נאה אך לא מדוייק על הסיסמה (ל"ת)
    דוד 08/2014/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 4.
    איך אהרל'ה קדרון הוא הקופי אם הוא בכלל בגיתם?
    סטיב אוסטין 08/2014/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    המממ...
    סגור
  • סטיב אוסטין אתה פוץ
    מיכל המאירי 08/2014/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אהרלה היה קופי באדלר וכנראה הקמפיין הזה היה מונח על שולחן הלקוח מזמן. הבנת? אפשר לסיים אתה הכלבוטק הקטנוני שלך?
    סגור
  • 3.
    זה לא מה שצבע יכול לעשות
    אנונימי 08/2014/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יכולתי להשלים את המשפט הזה גם בלי הצבעים
    סגור
  • 2.
    יפה מאוד smart n simple (ל"ת)
    באומן 08/2014/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    יפה מאוד (ל"ת)
    מור 08/2014/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור