פרסום ושיווק

החגים בפתח: 'צדר יריב' יטפל בתקציב הפרסום של מתחם העיצוב One design

בשנה האחרונה פעילות הפרסום של המתחם נעשתה באופן עצמאי לאחר סיום העבודה המשותפת עם בורודה-קפלן. השנה עומד התקציב על כ-1.2 מליון שקל
משה בנימין |  2
אסי יריב וגדי צדר (שירן כרמל) (צילום שירן כרמל)
לאחר שנים של עבודה משותפת עם משרד הפרסום בורודה קפלן מקבוצת אדלר חומסקי תקציב הפרסום של מתחם מותגי העיצוב One design יעבור לטיפולו של משרד הפרסום צדר:יריב בבעלותם של גדי צדר ואסי יריב.

בשנה האחרונה פעילות הפרסום של ONE DESIGN נוהלה באופן עצמאי לאחר סיום ההתקשרות עם בורודה-קפלן. על פי יפעת בקרת פרסום ב-2014 עד לנקודה זו עומד התקציב על כ-700 אלף דולר במחירי מחירון המהווים בפועל כ-1.2 מיליון שקלים. ב-2012 עמד התקציב על כ-500 אלף דולר בלבד, זאת לאחר שנת שיא ב-2012 אז עמד התקציב על כ-2.7 מיליון דור במחירי מחירון המהווים בפועל כ-4.5 מיליון שקלים. לדברי החברה התקציב צפוי לעמוד על כ-2.5 מיליון שקלים.

למעשה, עם קבלת התקציב משרד הפרסום צדר יריב מחזק את מעמדו בקרב קבוצת ONE המוחזקת על ידי קבוצת פישמן שכן תחת ידיו מטופל בנוסף תקציב הפרסום של קבוצת קניוני ONE בפריסה ארצית.

מתחם one design בראשל\"צ צפוי לעבור בקרוב מתיחת פנים ברמת המיתוג והתוכן. הקמפיין שישיק את המיתוג החדש יעלה לאוויר בתחילת ספטמבר ויתרכז בעיתונות, שילוט ואינטרנט, עם דגש על פעילות תוכן נרחבת ברשתות החברתיות. בין מטרותיו של הקמפיין להציג את שלל המותגים שפועלים במסגרת המתחם, לקראת עונת החגים.

מנכ\"לית מתחם ONE גנית כהן: \"אנחנו יוצאים לדרך חדשה ומתוך הרבה הצעות בחרנו בצדר יריב להוביל את מיתוגו החדש של המתחם מתוך מחשבה יצירתית במיוחד שהפגין המשרד בהצעה שהוגשה לנו\".

אסי יריב מבעלי פרסום צדר יריב: \"אנחנו שמחים וגאים לטפל בתקציב. נגייס את כל הניסיון שרכשנו בעולם הקמעונאות והמתחמים המסחריים לטובת המרכז ועומד בפנינו אתגר גדול ואין לי ספק שנעמוד בו\". משרד הפרסום צדר יריב מטפל בין השאר בתקציבים: גאפ, אי דיגיטל, קבוצת ONE ועוד.

תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    לעומת זאת...
    בני רוזנבאום 08/2014/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ירקות ופירות "אלברט" בהנהלת חיים בחרו בנו, רוזנבאום/סוויסה/בירנבאום לטפל בתקציב הפרסום שלהם, שיעמוד השנה על 2.5 מיליון דולר, שהם 52 שקלים ושלושים אגורות במונחים ריאליים.
    סגור
  • 1.
    לא ברור מאיפה יש להם כסף למשכורות...
    נטלי 08/2014/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    משרד כושל, עם לקוחות שאף אחד לא רוצה
    סגור