שיווק ופרסום

לאחר 4 שנים עם אשכנזי זלצמן: תקציב פרסום מכללת הגליל המערבי יצא למכרז

בין תנאי הסף מחזור מינימום ומקסימום כספי של המתמודדים בין 10 ל-100 מיליון שקל שישיאיר בחוץ משרדים גדולים. התקציב יעמוד על 2.2 מ' שקל
מכללת הגליל המערבי (תמונה מתוך אתר המכללה) (צילום אתר המכללה)
מכללת הגליל המערבי מוציאה את תקציב הפרסום שלה למכרז, זאת לאחר 4 שנים בהן טיפל משרד הפרסום אשכנזי זלצמן בתקציב - כך נודע לאייס.
המכרז הוא לשנתיים החל מדצמבר 2014 עם אופציה להארכה בשנה נוספת ובסך הכל 3 שנים. על פי מסמכי המכרז - תקציב הפרסום צפוי לעמוד על כ-2.2 מיליון שקלים. בין תנאי הסף להתמודדות במכרז דורשת המכללה ניסיון מוכח בטיפול במוסד אקדמי אחד לפחות. דרישות המכללה צנועות למדי יחסית למכרזים פומביים אחרים - המתמודדים נדרשים לנהל כיום תיקי לקוחות שבו תיק לקוח אחד הוא בהיקף פעילות של לפחות 1.5 מיליון שקלים.
המכללה גם קבעה רף מינימום של מחזור כספי שנתי וכן רף מקסימום שישאיר מחוץ למכרז כמה מהמשרדים הגדולים בישראל - על המתמודד להציג מחזור כספי שנתי בין 10 ל-100 מיליון שקל מאספקת שירותי פרסום ב-2012 וב-2013, כל שנה בנפרד. המשמעות, על פי החציון הראשון של 2014 לפי יפעת בקרת פרסום, כי מקאן תל אביב, אדלר חומסקי, באומן בר ריבנאי, יהושע TBWA , גליקמן נטלר סמסונוב, גיתם BBDO וראובני פרידן לא יוכלו להתמודד. עוד בתנאי הסף: המשרד המתמודד מעסיק 15 עובדים לפחות במשרות ניהוליות לא כולל פרילנסרים.
המכרז הוא דו שלבי ולאחריו יתבצע הליך תחרותי נוסף כאשר מועד הגשת ההצעות הראשון נקבע ל-6 באוקטובר. ההליך המכרזי כולל גם הצגת תיק עבודות של משרד הפרסום ובו 2 דוגמאות לקמפיינים שאחד מהם הוא עבור גוף אקדמי לו העניק שירותי פרסום.
ועדת המכרזים של המכללה תדרג את ההצעות לפי הפרמטרים: התרשמות מתכנית פעולה שיווקית - 20%; התרשמות מחשיבה אסטרטגית - 20%; התרשמות מפתרונות קריאטיביים - 20%; התרשמות כללית מהתאמת המשרד לעבודה עם המכללה - 40%. 5 המציעים שיקבלו את הציון הגבוה ביותר ימשיכו לשלב הבא במכרז וקבוצה זו תוזמן להציג פרזנטציה בפני המכללה.
בפרזנטציה יבחנו יכולות המשרד לפי הפרמטרים: יכולות מוכחות בדיגיטל - 20%; התרשמות קריאטיבית מעבודות המשרד - 20%; איכות הפתרון האסטרטגי המוצע למכללה ע\"פ הבריף - 30%; התרשמות כללית התרשמות מהתאמת המשרד - לעבודה עם המכללה ויכולת ביצוע, רמת מעורבות של הצוות הבכיר, מקצועיות, שירותיות, מחויבות וכו\' - 30%.
על פי יפעת בקרת פרסום, בשנים 2013 ו-2012 עמד תקציב הפרסום על כחצי מיליון דולר במחירי מחירון המהווים בפועל כמיליון שקלים. ב-2011 לעומת זאת עמד התקציב על כ-1.2 מיליון דולר המהווים בפועל כ-2 מיליון שקלים. ב-2014 נכון לעכשיו עומד התקציב על כ-850 אלף דולר המהווים בפועל כ-1.5 מיליון שקל.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    איזו דרמה
    רחל 09/2014/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אפשר לחשוב שמדובר במכרז על הלוטו. כולה מכללה שמפרסמת בשקל וחצי. קצת פרופורציות !
    סגור