פרסום ושיווק

שת"פ בין eBay ישראל ו'סלונה': תשיק באתר הבלוגים פלטפורמה לרכישת פריטים בהתאמה אישית

'סלונה שופינג' יאפשר לגולשות באתר הנשים לרכוש מוצרים מ-eBay אשר ייבחרו במיוחד עבורן ובהתאמה אישית, על ידי צוות קניינות-יועצות
כתבי אייס | 
סלונה שופינג (צילום יח"צ)
אתר הנשים והבלוגים ו-eBay ישראל יוצאים בשת\"פ מסחרי חדש תחת השם \'סלונה שופינג\'. במסגרת השת\"פ תושק באתר פלטפורמה, שתהיה לדבריהם ראשונה מסוגה בישראל, ותאפשר רכישת פריטים ברשת בהתאמה אישית.

מאחורי הפלטפורמה, עומד מנוע חיפוש שנבנה במיוחד עבור סלונה ומאפשר איתור מוצרים, בפילוחים שונים על פי מחיר, דירוג המוכרים ב-eBay, ומשלוח לישראל. הפריטים מ-eBay ייבחרו במיוחד עבורן ובהתאמה אישית, על ידי צוות הקניינות-יועצות של סלונה.

לפי נתוני eBay, בהתאם למחקר חיצוני שבוצע מטעמם, 85% מהנשים בישראל ביצעו לפחות קנייה אחת בשנה האחרונה ברשת האינטרנט: הן רכשו בין היתר פריטי אופנה (בגדים נעלים ותכשיטים), מוצרים לבית (אביזרי מטבח ודקורציה) ומוצרי טיפוח. צרכנית האונליין הממוצעת היא כבת 40 פלוס אקדמאית (מעל 12 שנות לימוד, חילונית, בזוגיות עם ילדים, בעלת משכורת מעל הממוצע).

בנוסף, ערך אתר סלונה שאלון בקרב 500 גולשות האתר אשר נוהגות לקנות ברשת ובדק את דפוסי הקנייה שלהן על פי הפרמטרים: מה קונות: 80% קונות אופנה, 30% קוסמטיקה ובגדי ילדים ו-20% גאדג\'טים. תדירות הקנייה: 50% קונות פעם בחודש, 20% קונות פעם בשבוע. סכומי הקנייה: 70% קונה ב-400 שקל, 15% קונות ב-500-1000 שקל ו-3% קונות ב-2,000 שקל בחודש. איפה קונות: eBay, עלי אקספרס ו-Asos.

לדברי אימי עירון, מנכ\"לית סלונה: \"אנחנו מבינים היטב את צרכיהן של מיליון הנשים הגולשות בסלונה מדי חודש, החל מהעדפות אופנתיות וכלה בצרכי הבית, המשפחה והבריאות. למדנו שהאשה הישראלית מעוניינת לקנות ברשת, אך מוצאת עצמה מבולבלת בשל ההיצע. המסקנה שהגענו אליה היא כי מה שדרוש לה כיום הוא \"אוצרות\" צרכנית ואופנתית מותאמת לצרכיה ו-eBay הוא ללא ספק השותף הטבעי והאידיאלי למהלך זה\".

לדברי אלעד גולדנברג, מנהל הפעילות העסקית eBay ישראל: \"אנחנו מאד שמחים לשתף פעולה עם אתר סלונה. שיתוף הפעולה נועד לתת מענה נקודתי ומותאם אישית לרכישת פריטים שונים עבור קהל הקונות הישראליות. למעשה כל אחד יכול לקנות בפלטפורמה העולמית של eBay אבל המיזם המשותף והייחודי עם סלונה עונה על צורך שזיהינו בקרב גולשות האתר בסיווג פריטים ייחודיים במחירים מוזלים והענקת חווית שימוש מותאמת ללקוחה הישראלית\".

סלונה - אתר הנשים - הוקם במרץ 2010, על ידי עמיר גולן, גיא בהר ואימי עירון, ב-2011 השקיעה באתר שירה מרגלית, שמחזיקה כיום 60% ממניות החברה. לאתר סלונה למעלה מ-1,000,000 מבקרים שונים בחודש, 85% מהם נשים. 10,000 בלוגרים ו-למעלה מ 150,000 חברים בעמודי הפייסבוק.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה