פרסום ושיווק

ה-TechDate של מקאן תל אביב מייצר מהלך ראשון: משחק "גמילה" להאגיס

ה-TechDate של מקאן מפגיש בין לקוחותיו לסטארטאפים לטובת יצירה והפקת מהלכים חדשניים. מקאן: "גאים בשת"פ שמשרת את האסטרטגיה של האגיס"
משה בנימין | 
האגיס ו-TinyTap (צילום צילום מסך)
שידוך ראשון ל-TechDate של מקאן תל אביב: היוזמה שנוצרה כדי להפגיש בין לקוחות קבוצת מקאן תל אביב לסטארטאפים ישראליים לטובת יצירת מהלכים חדשניים מציגה את הפרי הראשון. שיתוף פעולה בין האגיס ישראל למפתחת המשחקים TinyTap בליווי מקאן דיגיטל הוליד את אפליקציית האגיס פול אפס .

האפליקציה שזמינה ב-App Store וב-Google Play היא משחק גמילה חדשני לילדים שמטרתה לאפשר להם ללמוד בצורה משחקית כיצד להיגמל מחיתולים. היא כוללת 8 מסכי משחק ופעילות ומיועדת לילדים בגילאי 2-4. בין השאר הילדים יוכלו ללמוד להבחין בין רטוב ויבש, איך משתמשים בסיר, מתי נוטלים ידיים וכן הלאה.

בשלב זה, האפליקציה צפויה להיות מוטמעת בשוק הישראלי ובעתיד קיימת כוונה להטמיע את השת\"פ ברמת מותג האגיס הבינלאומי. מעבר לכך, חוגלה-קימברלי, יבואנית האגיס לישראל, בוחנת בימים אלה שת\"פים נוספים עם TinyTap.

הרעיון של TinyTap מבוסס על אפליקציה חינמית המיועדת לאייפד ומאפשרת ליצור משחקים חינוכיים ולימודיים בקלות ובמהירות. Tinytap זכו גם במקום הראשון בתחרות של וריזון בכנס ה CES ב2014. בעזרת הטכנולוגיה הייחודית של TinyTap, הפיתוח של אפליקציית משחק הגמילה \"האגיס פול אפס\" נעשה בצורה מהירה ויעילה ובעלויות נמוכות יותר מפיתוח מלא של אפליקציה.

אלאב הורוביץ, סמנכ\"לית \'מקאן דיגיטל\' ומובילת היחידה המחברת בין סטרטאפים לחברות ענק ציינה: \"אנו גאים בשת\"פ שנרקם ומשרת את האסטרטגיה של \'האגיס פול אפס\' כחיתול גמילה מוביל בשוק. השת\"פ ורעיון ה- TechDate נולדו מתוך הבנה שעולם הפרסום מתקדם ממחוזות המדיה המסורתית למדיומים דיגיטליים ולכן אנו נדרשים להמציא את עולם הפרסום הדיגיטלי מחדש\". עוד הוסיפה הורוביץ: \"חיבורים בין חברות קמעונאיות לסטארט-אפים ישראליים משרתים גם את רעיון החדשנות שהצרכנים דורשים וגם את ישראל כשוק יעד רלוונטי עבור חברות בינלאומיות\".

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה