פרסום ושיווק

הג'וב הבא שלי// מדור חדש באתר אייס יעזור לכם להבין מה הצעד הבא בקריירה

מה השאיפות ומה ההישגים? מי החברים ומאיפה ההשראה? מדור 'הג'וב הבא שלי' של אייס וחברת קודקס יציג מדי שבוע עובד בברנז'ה - ומומחה שייעץ לו על המסלולים המתאימים לו בעתיד. והשבוע: ישי לוי מ-דרורי שלומי BRL
אלכסנדר כץ |  8
ישי לוי (צילום יח"צ)
אתר אייס וחברת ההשמה קודקס , מתחילים במדור שבועי חדש באייס - הג\'וב הבא שלי. המדור יציג מדי שבוע עובד בתעשיית התקשורת שיזכה לניתוח קריירה פרטני על ידי מומחים. רוצים להשתתף במדור? כתבו לנו למייל האדום או ב דף הפייסבוק שלנו .

במדור יציג המרואיין את עברו התעסוקתי, השכלה, שאיפותיו, וגם פרטים כגון הישגים מקצועיים, חברים בתעשייה ומקורות השראה. על בסיס שאלון מורכב עליו עונה המרואיין, איש מקצוע מטעם קודקס יבחן את הנתונים וייעץ למרואיין על המסלולים שעל פניו עשויים לעניין ולהתאים לו.

השבוע יחנוך את המדור ישי לוי (בפייסבוק: yishai levy ), עובד כשנתיים כתקציבאי בכיר במשרד הפרסום דרורי שלומי BRL. לישי תואר ראשון בתקשורת וניהול ותואר שני במנהל עסקים בהתמחות בשיווק ופרסום, שניהם במסלול האקדמי המכללה למנהל.

בשנים 2012-2013 היה ישי עוזר פלנר במחלקת הפלנינג במשרד הפרסום AVRAHAM. התפקיד דרש ההתמחות בממשקים שונים ובפעילות אינטנסיבית - מכרזים, סקירות שוק, מידענות, שאלוני רחוב, גיבוש אסטרטגיה פרסומית והכנת מצגות. כמו כן, השתלבות בפרויקטים שוטפים של המשרד. עוד לפני כן, עבד במשך 3 שנים במודיעין אופרטיבי במשרד הביטחון.

ומה יעדי הקריירה של ישי? \"בעשור הקרוב הייתי רוצה להגיע לתפקידים הבאים: סופרווייזר, מנהל מוצר, מנהל מרקום, סמנכ\"ל שיווק, סמנכ\"ל משרד פרסום, ויועץ אסטרטגי/שיווקי\".

ישי לוי
ישי לוי


1. היתרון המקצועי שמבדל אותי: יחסי אנוש טובים (לפי סקר שערכתי בין העובדים של המשרד בו אני עובד (: ) - גם בין צוות העובדים וגם עם הלקוחות, היכולת להתנהל במספר מישורים במקביל, אסרטיביות, חריצות ונכונות להשקעה מתמדת.

2. הלקוח הכי נחשק שטיפלתי בו: רמי לוי - שיווק השקמה (בית\"ר ירושלים, קבוצת הדר נכסים).

3. ההישג הכי משמעותי עד כה: ההצלחה לשלב בין לימודים אינטנסיביים, עבודה תובענית ומשפחה וחברים.

4. Must Have - 5 האתרים והבלוגים שהם חובה אצלי:
א) sensation
ב) adweek
ג) אייס
ד) מזבלה
ה) Ads of the World

5. השיר שהכי מייצג אותי ונותן לי השראה: הדג נחש - הנה אני בא!



6. לא מתחיל את היום בלי...: שיר טוב.

7. הפרלמנט הברנז\'אי שלי כולל את:
עומרי מלכה, פלנר ב\'פוקס גורן גלעדי\' ( בפייסבוק ).
אורי נשר - Media Account Manager Mobile Apps ( בפייסבוק , בלינקדין ).

8. פרויקט/לקוח שהייתי הורג בשבילו: לקוח - ID&T.

9. מקורות השראה ומודל לחיקוי: שי אגסי. הנה נאום שלו ב-TED - אל תפספסו.

10. שאיפת הקריירה הסודית שלי: לעסוק ביצירה והפקה מוזיקלית, וגם להיות שף.

11. הרגלים מוזרים שפיתחתי כשהשעון מצביע על חצות ואני עדיין במשרד: לשים מוזיקה מקפיצה בקולי קולות, לחזור על מנטרות \"מרגיעות\" הקשורות למתן שירות עבור לקוחות המשרד - \"שינוי קטן בבריף וזהו...\", \"אבל הלקוח ביקש...\", \"שלחתם כבר?!?!\".

12. טיפ מקצועי למי שרוצה להתחיל קריירה בתחום: תחום התקשורת בכלל והפרסום בפרט הינו תחום דינמי, מתחדש ומתפתח בקצב מסחרר. לכן תמיד טוב להיות סקרנים, ללמוד על התחום ולהישאר מעודכנים.

אבי זיתן, מומחה לשיווק, קודקס
אבי זיתן, מומחה לשיווק, קודקס


ישי בחור צעיר ואנרגטי בתחילת דרכו המקצועית, חולם בגדול ואין ספק שיש לו את היכולות להגיע רחוק. הוא צבר ניסיון בעיקר בעולמות הפרסום ויחסי הציבור, התחיל כמתמחה בתחום הפלנינג ורכש כישורים בחשיבה אסטרטגית. בתפקידו הנוכחי ב\'דרורי שלומי\', הוא עובד כתקציבאי בכיר, שם הוא מיישם את הניסיון שצבר גם בתחום הפלנינג ובעיקר בהובלה וניהול לקוחות.

הקריירה של ישי יכולה בעתיד להתפצל ל-2 מסלולים - הפרסום או הלקוח. במסלול הפרסום הוא צריך להמשיך ולצבור ניסיון ולשאוף לתפקיד סופרווייזר בשנתיים הקרובות, הקפיצה לאחר מכן תהיה ניהול לקוח. בשביל להתקדם בתפקיד הסופרווייזר, עליו להיכנס לעומק, להכיר את פעילות לקוחותיו, להגיע לנקודות המכירה, לחיות את היעדים העסקיים ואת תכניות העבודה של הלקוחות שלו, להבין לא רק את צד הפרסום אלא ממש את השיקולים העסקיים.

לצורך ביצוע תפקיד של מנהל לקוח, ישי יצטרך לגבש זהות ניהולית, לצורך ניהול צוות, יצירת אג\'נדה מקצועית, הובלת הצוות למטרה. מסלול לקוח - תוך שנה מהיום, לאחר שהעמיק בזווית הפרסום, לשאוף להגיע לצד של הלקוח בתפקידים ראשוניים, כמו מנהל מותג, עוזר מנהל שיווק וכדומה.

במסגרת זו עליו להבין את שרשרת הערך, מתהליך הייצור ועד המכירות והשיווק, לרבות בניית מותג ומיצובו מול המתחרים ואל מול הצרכים של קהלי המטרה. בשלב זה אני ממליץ להשקיע מחשבה על סוג המוצר אליו הוא מתחבר ואותו היה מעוניין לשווק ובאילו ארגונים היה רואה את עצמו משתלב. במקביל לבסס את הקשרים המקצועיים עם אותם ארגונים באמצעות הפייסבוק, לינקדין וכנסים מקצועיים המתקיימים באופן שוטף.

רוצים להשתתף במדור? כתבו לנו למייל האדום או ב דף הפייסבוק שלנו . לאתר של חברת קודקס - לחצו כאן
תגובות לכתבה(8):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 8.
    אחלה עצות, מר זיתן (למי שרוצה להיות עבד)
    רביב 09/11/2014 22:16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בלי בושה ממליצים פה לבן אדם להשתעבד לקריירה שלו, לא פחות ולא יותר. לא מספיק שבישראל עובדים הכי הרבה שעות בהשוואה למדינות המפותחות, עם המשכורות הכי נמוכות, זה כמובן לא מספיק
    סגור
  • 7.
    תשכב עם מישהו בכיר
    האמת הצרופה 27/10/2014 09:06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    או לפחות תלקק לבכירים בתעשייה. זה עוזר הרבה יותר מהעצות מפוזיציה של אבי זיתן.
    סגור
  • 6.
    הענף במשבר
    מפוטר טרי 26/10/2014 17:29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אשמח אם תעשו ייעוץ קריירה למציאת ענף חלופים
    סגור
  • 5.
    בהחלט יופי של פרויקט! (ל"ת)
    עדי 26/10/2014 17:20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 4.
    אחד שמכיר ת'בחור
    יוני 26/10/2014 17:06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יגיע רחוק - באחריות!!!
    סגור
  • 3.
    פרויקט אדיר, כל הכבוד על המקוריות! (ל"ת)
    טלי 26/10/2014 16:37
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    אייס בצמיחה חיובית! כל הכבוד לכם (ל"ת)
    מישהו 26/10/2014 16:26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    אחלה פרויקט. כל הכבוד (ל"ת)
    שירן 26/10/2014 16:09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור