שיווק ופרסום

הנציג שלכם בהלסינקי: צור גולן ישפוט בקטגוריית סרטים ופרינט ב-Eurobest

גולן, בעלים משותף ב'בן-נתן גולן' יהיה חבר בפאנל השופטים בתחרות הפרסום שתתקיים השנה בפינלנד. בשנה שעברה שפט בתחרות טל ריבן מאדלר
צור גולן. בן גולן נתן (צילום יח"צ)
צור גולן, לשעבר בשלמור אבנון עמיחי וכיום שותף ובעלים של \'בן נתן גולן\' (לצד ענת בן נתן) ישפוט בתחרות הפרסום EUROBEST שתיערך השנה בהלסינקי, פינלנד. צור, מהפרסומאים המעוטרים בישראל (יורובסט, קאן ועוד) ישפוט בקטגוריית הסרטים, פרינט ופרינט קראפט - הקטגוריה המובילה מבחינת כמות ההגשות.
ה-EUROBEST שמאז 2008 פועלת במתכונת של פסטיבל בן 3 ימים היא חלק מתחרויות הפרסום שמאוגדות תחת פסטיבל קאן. הפסטיבל נוסד ב-1998 ומארח מידי שנה את מיטב מוחות הקריאטיב ביבשת אירופה לפאנלים, הרצאות וכשופטים בכל 16 הקטגוריות של התחרות. בשנים האחרונות התחרות נערכה בהמבורג, שטוקהולם וליסבון והשנה היא תתקיים בין ה-1 ל-3 בדצמבר.
צור גולן: \"למעשה תהליך השיפוט המקדים של קטגוריית הפרינט כבר החל (כל שופט מבצע את השלב הראשון בארצו) ומהצצה ראשונית בעבודות אני יכול להגיד שמחכה לי חוויה נהדרת, לאורך כל השנים שלי כחבר בקריאטיב בורד האירופאי והעולמי של y&r אהבתי במיוחד את האינטראקציה עם אנשי קריאטיב מהעולם ואני שמח ומתרגש לפגוש שוב אנשי קריאטיב מובילים מאירופה. זה אתגר אדיר ואחריות עצומה לבחור את עבודות הקריאטיב הבולטות באירופה ולהעניק להן פרסים\".
מדי שנה נבחרים על ידי מארגני ה-EUROBEST פרסומאים ישראלים לשפוט בתחרות. בשנה שעברה היה זה טל ריבן, סמנכ\"ל הקריאייטיב של אדלר חומסקי ולפני שנתיים השופט שייצג את ישראל היה דני יעקובוביץ\', סמנכ\"ל הקריאייטיב (המשותף) של גיתם BBDO.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    למי אכפת??? (ל"ת)
    איף 10/2014/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור