פרסום ושיווק

נוסעים חלק: BBDO IM מקבוצת גיתם תעניק למובילאיי ייעוץ אסטרטגי שיווקי

מובילאיי מפתחת מערכות התראה לרכב למניעת תאונות. היא הונפקה בניו יורק לפי שווי של 5.3 מיליארד דולר, המוצלחת ביותר לחברה ישראלית אי פעם
משה בנימין | 
אסף אזולאי. מנכ"ל BBDO IM (צילום יח"צ)
חברת הייעוץ האסטרטגי BBDO IM מקבוצת גיתם (בניהולם של עמית לבני ועדו הר-טוב) ממשיכה לגייס לשירותיה לקוחות בעלי פרופיל גבוה. החברה תספק שירותי ייעוץ אסטרטגי שיווקי-תקשורתי למובילאיי, חברה ישראלית בינלאומית הנחשבת למובילה עולמית בפיתוח מערכות התראה לרכב למניעת תאונות דרכים.

לפני מספר חודשים הונפקה מובילאיי שהוקמה ב-1999 בבורסת ניו יורק (נייס) לפי שווי של 5.3 מיליארד דולר, מה שהפך אותה להנפקה המוצלחת ביותר של חברה ישראלית אי פעם. המערכת של מובילאיי שמה דגש על מניעת תאונות דרכים והצלת חיי נוהגים ומשתמשי דרך, ומבוססת על מצלמה בעלת טכנולוגית ראייה מלאכותית.

ניסו מויאל, סמנכ\"ל השיווק של החברה: \"מובילאיי מציעה את הפתרון המתקדם והטוב ביותר בעולם למניעת תאונות דרכים. כחברה המובילה בתחום, אנחנו פועלים להגביר את מאמצי השיווק וההסברה בארץ ובעולם, ובמתן פתרונות מותאמים למניעת תאונות דרכים ולהצלת חיי ציבור הנהגים ומשתמשי הדרך\".

אסף אזולאי, מנכ\"ל BBDO IM: \"אנו מלאי גאווה לשתף פעולה עם מובילאיי - חברה ישראלית בינלאומית, ומובילה עולמית בפיתוח פתרונות להפחתת תאונות הדרכים. אנו בטוחים שבעבודה ביחד נביא להישגים בהתאם למטרותיה העסקיות\".

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה