שיווק ופרסום

'זה לא טריויאלי שאשת מחשבים מוצאת עצמה במשרד פרסום, אני מכורה לעבודה'

לפני שנה הקימה הדס גרוסמן-אלה את MINT יחד עם יוסי לובטון ובמהרה הפכה לשחקן חשוב בקבוצת פובליסיס. על ההחלטה ללכת לממר"מ ולוותר על הגיוס לנח"ל; הילדות בבסיס חיל האוויר; המשפחה, והנפילה המביכה
הדס גרוסמן-אלה (צילום: עידו לביא) (צילום יח"צ)
לאחר 18 שנים בתפקידים שונים בתחום הטכנולוגיה, הדס גרוסמן-אלה חברה ליוסי לובטון, מנכ\"ל באומן בר ריבנאי ולפני שנה יצאה לדרכה חברת התוכנה של פובליסיס ישראל - MINT - שבראשה היא עומדת ומכהנת כמנכ\"ל.
גרוסמן-אלה (38) האורחת השבועית שלנו במדור under 40 שימשה בתפקידה כסמנכ\"ל טכנולוגיות בבית התוכנה YKM, שם הובילה פיתוח של פרויקטים טכנולוגיים רבים ללקוחות מובילים במשק הישראלי. היא חושבת שבלונדיניות הן אנדר רייטד (מעניין למה) ומוסיפה באותה נשימה שבלונדיניות הן אובר רייטד. כמי שהעבירה את ילדותה בבסיס חיל האוויר תל-נוף למשפחה שכוללת את ההורים, שתי אחיותיה, המשפחות שלהם ולאחרונה גם בעלה הטרי אייל יש מקום חשוב בחייה.
1. עבודה: אני מכורה לעבודה ולהתרגשות שהיא מייצרת. אני רואה זאת כזכות גדולה לעבוד בתחום שאני אוהבת, תוך שאני נהנית מהדברים הגדולים שבו אבל גם מהיום יום שלו.
באופן אישי, MINT מאפשרת לי לצאת מ\"אזור הנוחות\" ולייצר מוצרים טכנולוגיים באופן אחר וטוב יותר מזה שהכרתי עד היום. בעולם שבו הגבולות מטשטשים ושיווק, טכנולוגיה ופרסום מתלכדים, MINT מאפשרת ללקוחות קבוצת פובליסיס לשלב טכנולוגיה מתקדמת במערכת היחסים של הצרכן עם המותג שלהם.
זה לא טריוויאלי שאשת מחשבים, שגדלה בעולם של כתיבת קוד ופיתוח תוכנה, מוצאת את עצמה בליבו של משרד פרסום. השילוב הזה הוא תוצאה של המהפכה הטכנולוגית שעוברת עלינו בשנים האחרונות והוא יוצר כר פעילות מדהים למותגים ומשרדי פרסום. השילוב הזה לוקח את עולם המוצרים הטכנולוגיים כמה צעדים קדימה לטובת הצרכן הסופי.
יש ב-MINT את חדוות הראשוניות, את ההרגשה הטובה של לפרוץ דרכים חדשות ולחבר בין עולם הקריאטיב לעולם הטכנולוגיה על מנת ליצור פלטפורמות טכנולוגיות ומוצרים חדשים. מדהים לראות איך דיסיפלינות שעד לא מזמן היו רחוקות האחת מהשניה משלבות כוחות ויכולות על מנת ליצור ולהוביל את הדבר הבא גם בתהליך של לימוד וטעיה שהוא חוויה מדהימה לכל הצדדים. זה ללא ספק העתיד של עולם השיווק והפרסום וזה מרתק אותי להיות חלק מהמהפכה הזאת יחד עם אנשים מוכשרים במיוחד.
2. בית: עוגן. הרוח במפרשים. בית בשבילי תמיד היה ויהיה הבית של אמא ואבא. כל מקום בו נמצאים ההורים שלי, שתי האחיות שלי והמשפחות שלהן. בשנה האחרונה הרחבתי את המושג בית כשהתחתנתי עם אייל והיום הבית שלי זה המקום בו הוא נמצא יחד איתי.
הדס גרוסמן-אלה. המשפחה המורחבת
הדס גרוסמן-אלה. המשפחה המורחבת
עם האחיות לבית גרוסמן
עם האחיות לבית גרוסמן
3. הישג: לפני מספר חודשים, הזכייה במכרז של פיתוח מערכת טכנולוגית שיווקית עבור לקוח בינלאומי של הקבוצה. מכרז בו התמודדנו מול בתי תוכנה גדולים מהארץ וגם מחו״ל. השילוב שהצגנו במכרז של היכולת הקריאטיבית לספר סיפור יחד עם יכולות המימוש בהיבט הטכנולגי היו הקלף המנצח. זה היה רגע שבו הבנתי ש-MINT מביאה יתרון מכריע בעולם החדש שבו השילוב בין שיווק לטכנולגיה הוא הכרחי ומייצר מובילות וערך מוסף אמיתי.
4. רגע מכונן: ללא ספק היה החתימה על ויתור להתגייס לנח\"ל יחד עם כל חברי הילדות שלי מהשכונה והנוער העובד, בשביל להתגייס לממר\"מ. עד היום אני לא ממש יודעת מה גרם לי לקבל את ההחלטה הזו ועוד בתקופה שכל מה שהכרתי על עולם \"המחשוב\" היה קומודור 64, אבל זה היה הרגע שהתחיל את מערכת היחסים הצמודה שלי עם עולמות הטכנולוגיה.
5. רגע מביך: במסגרת קורסים שאני מרצה בביה\"ס למדעי המחשב של המכללה למנהל, הייתה הרצאה אחת שבה תוך כדי מתן ההסבר לסטודנטים בהתלהבות רבה בצעידה הלוך ושוב על הבמה, הגעתי לסופה והתרסקתי מול כל הכיתה.
6. מודל לחיקוי/השראה: אמא שלי. שהיא כל חייה מתפקדת בתמהיל מדוייק ומעורר השראה גם כאשת קריירה מדהימה וגם כאשת משפחה מופלאה.
7. חלום: יש לי לא מעט חלומות להגשים אבל באמת של החיים החלום הגדול שלי, קודם כל ולפני הכל, זה להקים בית ומשפחה כמו זו שגדלתי בה.
8. מתחרים: MINT היא חברה חדשה בתפיסה חדשה בתמהיל הפתרונות שהיא מספקת ללקוחותיה ולכן קשה להגדיר מי המתחרים הישירים שלה. נראה לי שכרגע המתחרים העיקריים של MINT הם הזמן, הפתיחות והבשלות של הלקוחות מאחר ועדיין ישנם מקומות בהן מורמת הגבה לגבי שאלת מהות הקשר בין משרד פרסום לטכנולוגיה.
בעתיד הלא רחוק, בשוק תבשיל התפיסה שטכנולוגיה היא חלק אינטגראלי מעולם השיווק והפרסום, אז גם יקומו ל-MINT מתחרים ישירים, בינתיים אני נהנית לעבוד עם מנהלים שונים בחברות שהפנימו שהטכנולוגיה היא כלי מרכזי והכרחי בארגז הכלים השיווקי ובכלל.
9. ילדות: בסיס חיל האוויר בתל נוף. ראשון לציון. הנוער העובד. אבא מנגן באקורדיון ואורגן ואמא שרה. שלוש אחיות למשפחת גרוסמן שעושות הכל ביחד. חברות ילדות שמחוברות אחת לשנייה עד היום וזו המשפחה השנייה שלי ועוד עוגן עצום בחיי.
10. טיפ: להעז, להבין שאנו חיים בתקופה שבה הכל קורה מהר וקצב השינוי הוא אדיר, הדרך היחידה להוביל היא להעז ללכת גם בשבילים לא מסומנים.
11. לא יודעים עליי ש... יש לי הפרעת מגהץ. מעבר לכך שמילדות אני מגהצת כמעט כל דבר, אני גם תמיד בטוחה שהשארתי את המגהץ דולק וחוזרת הביתה לבדוק או שמתקשרת לבקש מאייל.
תגובות לכתבה(23):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 19.
    לא יפה לגנוב עובדים
    הקופאית 02/2015/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הגלגל מסתובב ... והמבין יבין . בהצלחה עם ios
    סגור
  • 18.
    מבין אותך
    מס 9 11/2014/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה באמת מבאס לעבוד תחת אישה ולראות אותה מתקדמת בזמן שאתה נשאר מאחור
    סגור
  • 17.
    אחד ש(באמת) יודע
    עובד לשעבר 11/2014/02
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אני עבדתי עם הדס ואני יכול להגיד שהיא הבוסית הכי טובה שהייתה לי בחיים. גם העבודה איתה הייתה מהמעניינות והמאתגרות שידעתי וגם התמיכה שלה בי הייתה מדהימה. בחיים לא היה לי בוס שדאג לי ככה ברמה האישית והמקצועית (גם אחרי שעזבתי את העבודה). אני יודע שכל מי שעבד איתי באותה תקופה יעיד על כך! ולגבי העשייה המקצועית, אני חושב שאין אף אחד שיודע לתת דליברי מדויק וחסר פשרות כמוה. לכן, לאיש חסר הפנים שבחר להשמיץ אותה, אני מצטער אם לא הצליח לך ונדחקת לשולים, אם פוטרת כי לא היית מספיק טוב במה שאתה עושה או שאתה סתם חסר חיים שאוהב להשמיץ. אני מצטער שאתה בטח יושב עכשיו בתחתונים וכותבים שקרים רק כדי לפגוע באנשים שלדעתך אשמים במקום אליו הגעת בחיים. עצוב לי עליך. הדס את אלופה! בהצלחה!
    סגור
  • (ל"ת)
    בדיוק!!!! 11/2014/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • בדיוק מה שרציתי להגיד
    עובדת לשעבר 11/2014/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    וגם להוסיף שימותו הקנאים!!!!
    סגור
  • טען עוד
  • 16.
    כמה אוויר חם
    ביבי 11/2014/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פובליסיס ובאומן ממש ביהס לסטארטפים מעניין שלא שמענו על שום חברה שיצאה משם
    סגור
  • 15.
    ונשאלת השאלה....
    גיל 11/2014/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חוץ מלכתוב לעצמה טוקבקים מפרגנים- מה היא ייצרה/מייצרת/תייצר בטווח הנראה לעין
    סגור
  • 14.
    לא שמעתי על אף פרוייקט שהיא הרימה פה מאז שבא
    אחד שמבין 11/2014/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אבל עדיין בלונדינית תותחית, מת עליה!
    סגור
  • 13.
    נחמד, אבל מה התוצר?
    שמוליק 11/2014/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בחורה חביבה אבל בתכלס מה התוצרים שהחברה מייצרת בפועל? תני דוגמאות שנבין אם זו סתם חברת קש ליחצ או שיש בה ערך אמיתי
    סגור
  • 12.
    מדובר במכונת לייקים (ל"ת)
    פוק 10/2014/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 11.
    את מלכה נדירה ואני גאה בך! (ל"ת)
    שלי רום 10/2014/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 10.
    הדס, את רוק סטאר (ל"ת)
    גל 10/2014/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 9.
    מכיר את הסחורה
    קובי 10/2014/31
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בחורה דורסנית וגסה. ראיתי כבר חברי מרכז ליכוד פחות בהמיים ממנה מלאה בעצמה בזמן שכל העובדים שלה נדרסים ומושפלים עד עפר לא ממליץ בכלל לעבוד אצלה
    סגור
  • אוי אתה מסכן
    יורם 10/2014/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה קרה? לא קיבלה אותך לעבודה? פיטרה אותך? מסכן
    סגור
  • בתור אחד שעבד מול הדס כלקוח
    דווקא הוא צודק 11/2014/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ראיתי אותה ממש מקטינה את מנהלי הפרויקטים שלה ואני יכול להבין למה היא נתפסת כגסה ובהמית היא אולי בלונדה עדינה אבל היא מעצבנת וקולנית ומלאה בעצמה בצורה לא פרופורציונלית ליכולות הבינוניות בהחלט שלה ראינו את האתרים והאפליקציות שהיא עשתה בחברת YKM והם מלאות בבאגים וחסרות השראה, בעיקר מועתקות מאתרים ואפליקציות אחרות
    סגור
  • 8.
    מלכה חכמה ומהממת. אדם נדיר (ל"ת)
    אוה 10/2014/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 7.
    הבלונדה הכי תותחית שיצא לי להכיר (ל"ת)
    מקצוענית שיא 10/2014/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 6.
    סתם קשקוש וכלום (ל"ת)
    מאיה 10/2014/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 5.
    מחשפים עובדים (ל"ת)
    ב-MINT? 10/2014/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 4.
    הדס גרוסן אלה
    סוזן אלה 10/2014/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זכיתי להכיר אישה חזקה יפה .. נעימה חביבה על כולם מקטן ועד גדול..אוהבת אותך.. ומאחלת לך שכל שתבקשי לו יהי אמן
    סגור
  • 3.
    מקצוענית ומדהימה
    יואב 10/2014/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    באומן הרוויחו בענק
    סגור
  • 2.
    מקסימה (ל"ת)
    פובליסיס הרוויחו 10/2014/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    מפרגן
    אחד שיודע 10/2014/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בחורה זהב, איכותי, בעלת ראש חריף, יכולת ביצוע גבוהה. הדס!!! שיהיה המון בהצלחה, גם בעבודה וגם בפן האישי
    סגור