שיווק ופרסום

'מנהלי שיווק מפחדים להעז; אם לא תנסו, תפגעו בארגון יותר מאשר בעצמכם'

לפני שנתיים מונה איתי פז למנכ"ל לוקיישן המחזיקה בזיכיון לפרסום במוקדי בילוי. ל-Under 40 הוא מספר על העבודה והבית, ההישג, החלום, ומקנח בטיפ
איתי פז (צילום: יח"צ) (צילום יח"צ)
אחרי שנים כמפיק עצמאי בתחום חיי הלילה, הפקות וקד\"מ, ושנתיים כמנהל תיקי לקוחות ארציים במקסי מדיה, הגיע איתי פז לפני כשנתיים ללוקיישן.
פז, נשוי ואב ל-2 ילדים, שמשמש כמנכ\"ל החברה, הוא האורח שלנו השבוע במדור Under 40. לוקיישן שקיימת יותר מעשור, היא חברת האינדור מדיה מהגדולות בישראל, ומחזיקה בזיכיונות לפרסום שיותר מ-1,000 מוקדי בילוי וכושר. בין לקוחות החברה ניתן למנות את אדידס, החברה המרכזית למשקאות קלים, יפאורה תבורי, סנו, סובארו, סיטרואן, פלאפון ו-HOT.
1. עבודה: העבודה בשבילי היא מקום לתת ביטוי לפנטזיות ולשאיפות האישיות. נכון, יש בזה משהו אינטרסנטי כביכול, אבל בסופו של דבר אם לא נבוא על סיפוקנו בעשייה היומיומית, יפסיד מזה הארגון בו אנו עובדים ואנחנו כאינדיבידואלים. כל אדם בכל משרה חייב להביא את עצמו לתפקיד ולתרום מיכולותיו האישיות כדי להרים את עצמו ובכך את הארגון. ללא ספק לוקיישן ובעלי המניות שלה, נתנו לי כר פורה לעשייה הזו ולהגשמת החלומות שלי. בשנתיים האחרונות, לאחר מעל לעשור בו קיימת החברה, הוספנו 2 פיתוחים עסקיים משמעותיים: פרסום בשיקליות צה\"ל ומדיה שבימים אלה קורמת עור וגידים ועליה נכריז בקרוב.
2. בית: אשתי, הילדים והמטבח. האהבה הכי גדולה שלי זה לבשל ולארח ואני מנחיל את זה לילדים שלי. בסופי שבוע אנחנו מרבים לארח וזה כיף גדול.
3. הישג: לעשות תמיד את מה שאני אוהב. כל דבר שעשיתי עד היום היה מתוך תשוקה, זה אדיר בשבילי שגם אחרי 16 שנים בחיי המקצועיים, אני תמיד קם למקום שאני נהנה בו ורואה בו קרקע פורייה להגשמה עצמית.
4. רגע מכונן: אי שם בשנת 1999, ביום בו החברה המדהימה שלי, כיום אשתי מיכל, התחילה איתי במסיבה בפאצ\'ה. במשך חודשיים היא רדפה אחרי עד שנעניתי לחיזוריה, לשמחתי התרציתי ומאותו יום ועד היום אנחנו ביחד וחובקים 2 ילדים מדהימים.
5. רגע מביך: הרגע בו סילפתי את הרגע המכונן בראיון, למעשה הכל קרה הפוך :).
האישה מיכל ו-2 הילדים
האישה מיכל ו-2 הילדים
6. מודל לחיקוי/השראה: ללא ספק אמא שלי. היא גידלה אותי לבד מאז שהייתי תינוק, והראתה לי שבעזרת נחישות וכח רצון ניתן להגשים בחיים חלומות, להצליח במה שאבחר ולהגיע להישגים מרשימים.
7. חלום: כרגע החלום המקצועי שלי הוא ליצור שינוי תפיסה בהרגלי הפרסום של החברות הגדולות. אני פוגש מאות מנהלים מחברות שונות כל שנה, ומופתע כל פעם מחדש מרמת המיסיונריות שקיימת בעולם הפרסום. מנהלי שיווק מפחדים להעז, אני טוען שאם אתה לא מוכן לנסות ולבחון דברים חדשים אתה פוגע בארגון שלך יותר מאשר בעצמך.
8. מתחרים: הזכייניות קשת ורשת
:) - מבחינתי כל פלטפורמה שנותנת חשיפה בפרסום מהווה אתגר. כאדם מתחום המדיה אני צופה בפרסומות ולפעמים נצבט לי הלב לראות לקוח פוטנציאלי שמחפש קהל יעד מסוים מאד בפורמט הטלוויזיוני. זו אחת הסיבות שאני רואה את הגדולים כמתחרים, גם מנהלי השיווק והפרסום בחברות בסופו של דבר יצטרכו לדעת לפנות לקהל היעד שלהם במקומות הרלוונטיים בהם הם נמצאים, ואז לעטוף את הקמפיין באמצעי מדיה של ה-mass.
9. ילדות: הקלישאה שרצה בדור של בני גילי מדברת על כך שלעולם לא תחזור הילדות של פעם. משחקי מחנות, להתרוצץ למטה כל היום ולפתח כישורים חברתיים בעזרת אינטרקציה יומיומית עם עשרות ילדים בשכונה. זה נתן לדור שלנו יתרון כבני אדם ואני באמת ובתמים חושב שהילדות של בני גילנו – וכן, אני נשמע לעצמי מבוגר משהו - עשתה אותנו דור מצוין.
10. טיפ: שימו לכם תמיד נעץ בלוח השנה בו אתם יודעים שתעשו משהו בשביל עצמכם. אצלי זה מתבטא בלטייל בארץ ובעולם. אנחנו עובדים על מנת ולשרת את הנפש שלנו בסופו של דבר. הרבה אנשים שאני מדבר איתם, עסוקים בעיקר בלומר \"אני חייב לצאת לחופש\"... שימו לעצמכם יעד מוגדר וצאו.
11. לא יודעים עליי ש... - בוא נשאיר את זה ככה :)
תגובות לכתבה(9):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 7.
    תמיד היה איש מוכשר- בהצלחה!!! (ל"ת)
    אור 11/2014/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 6.
    בחור מבריק
    טל יצחק לוי 11/2014/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    את איתי הכרתי לפני חמש שנים בתחילת דרכי בעולם התיווך נדל"ן. הוא היה לקוח שלי, חיפש דרכי דירה ביד אליהו. תוך מס' דקות עם הבחור הבנתי שמדובר בבנאדם אינטליגנטי עם ראש פתוח, אחד שמבין עניין. איתי, מגיע לך שאפו על ההתפתחות המקצועית והאישית שלך. יש לך משפחה מקסימה. מיכל מדהימה. בהצלחה !
    סגור
  • 5.
    תותח
    יוסי 11/2014/07
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כתבה יפה
    סגור
  • 4.
    תותח על! כל מילה בסלע (ל"ת)
    אוהד 11/2014/06
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 3.
    מדיה של פעם
    איש שיווק 11/2014/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא רלוונטית. אנשי המכירות שלו רודפים אחרי כל היום כדי שאפרסם אצלם מבלי להראות תוצאות ברורות.
    סגור
  • תגובה ל 3
    יואב 11/2014/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה בסדר שאנשים כמוך חיים. מישהו הרי צריך למות מקינאה!!! אל תקנה מדיה של ״פעם״ ליים בלידיך. פחות מתוסכל.
    סגור
  • אם אין לך משהו טוב להגיד
    כרמית משה 11/2014/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לפעמים אם אין משהו טוב להגיד לא חייבים לטנף בכוח. יש פה בחור צעיר, מצליח לפי מה שאני שומעת ורואה דווקא המדיה שלו תפסה לא רע ויש לי חברות מהתחום שאומרות שדווקא היא מאוד אפקטיבית אבל זה לא העיניין... די כבר עם הרוע רוע רוע הזה. אין לך משהו טוב להגיד? פשוט תשתוק. או שאולי אתה בכלל מחברה מתחרה? די עם השנאת חינם הזו. תלמדו קצת לפרגן בענף שלכם.
    סגור
  • 2.
    פקה 11/2014/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איש חשוב מאוד מקצוען על!!!
    סגור
  • 1.
    אלוף העולם
    גילעד 11/2014/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איתי, מקצוען אלוף עולם !!! רווח עצום ללוקיישן ולענף ה outdoor
    סגור