שיווק ופרסום

שעות של הנאה מובטחת: ה-Hooligans מוסיפים "יהודים רוקדים" לקטעי יוטיוב

לקראת כנס Comedy for a change שייערך בירושלים, עלה לאוויר מיני-סייט שמשלב בין סרטונים של יהודים רוקדים הורה ושירי היפ-הופ ביוטיוב
הורה! (צילום יח"צ)
\"יהודים הופכים כל דבר למצחיק יותר, אפילו את יו-טיוב\", זאת, על פי שהר לוינשטיין, התובנה שעומדת מאחורי המיניסייט המצחיק שסוכנות ה-Hooligans העלתה לאוויר לטובת מהלך קידום עבור כנס COMEDY FOR A CHANGE שייערך בירושלים.
על הרקע של שירי היפ-הופ לוהטים כדוגמת מיסי אליוט, שהדבר האחרון שניתן לומר עליהם הוא שהם תמימים, מוקרנים על המסך קטעי ריקודים יהודיים - הורה - רחוקים שנות אור מהשורה המובילה בשיר Get your freak on. בלחיצה על סימן הרענון אפשר לעבור רנדומלית ומיידית לשיר הבא ברשימה כמו Candy של 50Cent, ולריקוד ההזוי הבא שה-Hooligans הצליחו למצוא ביוטיוב. בהמשך הרשימה ניתן למצוא את Smack my bitch up של הפרודיגי\', אמינם, נלי פורטאדו, רובין ת\'יק וקטעים נוספים שהפער שבין השיר המתנגן ברקע לריקוד על המסך הופך אותם למצחיקים מאוד.
רוקדים הורה
רוקדים הורה
רוקדים הורה
רוקדים הורה
הורה
הורה
הכנס ייערך ב-21-22 בדצמבר ויעסוק בכוחו של ההומור לחולל שינוי חברתי. מפיק האירוע הוא בני מורן ועורך התוכן הוא עמרי מרכוס - ראש הקריאטיב בחברת ELECTRIC-SHEEP. בעברו כתב מרכוס לתוכניות בידור מובילות כמו \"ארץ נהדרת\" ואחרות. ב-2009 זכה במלגת לימודים של ארגון ה-EMC - אקדמיית הפורמטים. מאז הוא מרצה, כותב ושופט בתחרויות טלויזיה שונות בעולם ביניהן ה\"אמי\" הבינ\"ל, רוז-ד\'ור ועוד.
הכנס מופק יחד עם קרן שוסטרמן וקהילות ROI, דורי מדיה, סינמטק ירושלים, עיריית ירושלים, הרשות לפיתוח ירושלים, המיזם לקולנוע וטלוויזיה בירושלים, TVFF, SASGH, JPC וארגון stand with us ישראל.
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    גאוני
    חחח 11/2014/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אחד המצחיקים. חוליגנים תותחים
    סגור
  • 4.
    תביאו לי חיתול!
    פיפי! 11/2014/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני משתין פה.
    סגור
  • 3.
    רק לי חלק מהיהודים נראים כמו כת האמיש?! (ל"ת)
    wwwttff 11/2014/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    יוו היסטרי, הכי מצחיק black & yellow (ל"ת)
    LOL 11/2014/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    מעולה
    רבי 11/2014/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אהבתי, מצחיק לאללה
    סגור