שיווק ופרסום
מלנכולי על הגג: ארקדי דוכין מצטרף לדביר במהלך חדש של 'מזרחי טפחות'
הפרזנטור הוותיק של הבנק מקבל חיזוק בדמותו של המוזיקאי במסגרת מהלך חדש בהשקעה כוללת של 25 מיליון ש' תחת הכותרת "משאל העם הגדול"

לאחר שנים רבות בהן שחקן התיאטרון והטלוויזיה דביר בנדק, מוביל את קמפיין הפרסום של בנק מזרחי טפחות לבדו, הוא מקבל, במהלך החדש של הבנק, שיעלה הערב לאוויר (צפייה ראשונה אצלנו) חיזוק משמעותי בדמותו של המוזיקאי, איש \"החברים של נטאשה\" ארקדי דוכין.
הקמפיין החדש של טפחות עושה שימוש בשיר המפורסם של החברים של נטאשה \"מלנכולי על הגג\" מתוך האלבום הראשון של הלהקה בשם \"החברים של נטאשה\". מעבר לתרומה המוסיקלית, דוכין מופיע בעצמו בפרסומת לצד דביר, כאשר הוא מייצג את הצד ה\"מלנכולי\", העגום והפסימי ואילו דביר מייצג את הצד \"על הגג\", האופטימי והשמח.
השניים שמתעוררים בבוקר באותה מיטה, משני צידיו של אדם המתכונן לצאת לעוד יום עבודה, מתווכחים, כאשר דוכין פותח את היום בשיר \"מלנכולי על הגג\" ואילו דביר קוטע אותו ואומר \"חאלס, ארקדי, למה לבאס על הבוקר\". חילוקי הדעות ממשיכים לאורך הסרטון, עד לרגע הסיום שבו דביר מעביר את הכדור לצופים ושואל אותם \"מה אנחנו יותר, עצובים או שמחים? מלנכוליים או על הגג\"? תחת הכותרת של \"משאל העם הגדול\" הצופים מוזמנים לענות על השאלה ולחייג לארקדי דוכין או לדביר.
בבנק מציינים כי המהלך נועד להציג את \"המדרגה הבאה בשירות האישי ללקוח\", תחת המסר \"מגיע לך להיות שמח בבנק שלך\". ההשקעה הכוללת במהלך נאמדת בכ-25 מיליון שקלים לדברי מזרחי טפחות. בשלב השני של הקמפיין, ייחשפו תוצאות \"משאל העם הגדול\", בתשובה לשאלה שהפנה דביר לצופים.
דינה נבות, סמנכ\"לית השיווק: \"הקמפיין של \'מזרח טפחות\' הוא חלק ממהלך אסטרטגי רחב שנערך בבנק. המסר המרכזי בקמפיין מדגיש ומזכיר לציבור הלקוחות של כל הבנקים שמגיע להם להיות שמחים בחיים בכלל וגם בבנק שלהם. מערכת הבנקאות נתפסת כבירוקרטית ומסורתית, בצעד אמיץ החלטנו ליישם קונספט חדש שאפשר להיות שמחים גם בעולם הבנקאות. מזרחי טפחות הינו מותג שמהותו היא קריאת תיגר על הקונבנציה, והוא תמיד שואף להציג חדשנות ושינוי בענף בו הוא פועל\".
הקמפיין החדש של טפחות עושה שימוש בשיר המפורסם של החברים של נטאשה \"מלנכולי על הגג\" מתוך האלבום הראשון של הלהקה בשם \"החברים של נטאשה\". מעבר לתרומה המוסיקלית, דוכין מופיע בעצמו בפרסומת לצד דביר, כאשר הוא מייצג את הצד ה\"מלנכולי\", העגום והפסימי ואילו דביר מייצג את הצד \"על הגג\", האופטימי והשמח.
השניים שמתעוררים בבוקר באותה מיטה, משני צידיו של אדם המתכונן לצאת לעוד יום עבודה, מתווכחים, כאשר דוכין פותח את היום בשיר \"מלנכולי על הגג\" ואילו דביר קוטע אותו ואומר \"חאלס, ארקדי, למה לבאס על הבוקר\". חילוקי הדעות ממשיכים לאורך הסרטון, עד לרגע הסיום שבו דביר מעביר את הכדור לצופים ושואל אותם \"מה אנחנו יותר, עצובים או שמחים? מלנכוליים או על הגג\"? תחת הכותרת של \"משאל העם הגדול\" הצופים מוזמנים לענות על השאלה ולחייג לארקדי דוכין או לדביר.
בבנק מציינים כי המהלך נועד להציג את \"המדרגה הבאה בשירות האישי ללקוח\", תחת המסר \"מגיע לך להיות שמח בבנק שלך\". ההשקעה הכוללת במהלך נאמדת בכ-25 מיליון שקלים לדברי מזרחי טפחות. בשלב השני של הקמפיין, ייחשפו תוצאות \"משאל העם הגדול\", בתשובה לשאלה שהפנה דביר לצופים.
דינה נבות, סמנכ\"לית השיווק: \"הקמפיין של \'מזרח טפחות\' הוא חלק ממהלך אסטרטגי רחב שנערך בבנק. המסר המרכזי בקמפיין מדגיש ומזכיר לציבור הלקוחות של כל הבנקים שמגיע להם להיות שמחים בחיים בכלל וגם בבנק שלהם. מערכת הבנקאות נתפסת כבירוקרטית ומסורתית, בצעד אמיץ החלטנו ליישם קונספט חדש שאפשר להיות שמחים גם בעולם הבנקאות. מזרחי טפחות הינו מותג שמהותו היא קריאת תיגר על הקונבנציה, והוא תמיד שואף להציג חדשנות ושינוי בענף בו הוא פועל\".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(14):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
14.את דביר עים הפלאפל שיקפוץ מהגג וייחנק נפיל לכם את המניותמוריד 07/2015/27הגב לתגובה זו0 0בכל דרך אפשרית עד שתיחנקו עים הפירסומות המצחינות והחולניות האלה!!!הפקולטה לכלכלהסגור
-
13.מי מישרד פירסומות שמקבל תשלום על הפגע (ל"ת)אף אחד 12/2014/24הגב לתגובה זו0 0סגור
-
12.מחרידגיל תמיר 12/2014/09הגב לתגובה זו0 0לא מבין איך ארכדי נותן לנודניק הזה לגעת לו בפנים, פשוט גועל נפש.סגור
-
11.פרסומת מבחילה.גיל תמיר 12/2014/09הגב לתגובה זו0 1לא מבין איך ארכדי נותן לנודניק הזה לגעת לו בפנים, פשוט גועל נפש.סגור
-
10.מה זה השיט הזהבני 11/2014/11הגב לתגובה זו0 1מה הקשר בין האושר שלי לבנקסגור
- טען עוד
-
9.רואים שיש פלנינג בראובני (ל"ת)ראובן פרידן 11/2014/10הגב לתגובה זו0 0סגור
-
8.גרוע!!! (ל"ת)מעפן 11/2014/10הגב לתגובה זו0 0סגור
-
7.מזרחי זה בנק לא סבון נוזלי. תתבגרו שם (ל"ת)אנונימי 11/2014/10הגב לתגובה זו0 0סגור
-
6.דינה נבות חיה בסרטנורי 11/2014/10הגב לתגובה זו0 0יש לך מחלקת אסטרטגיה על הפרצוף!סגור
-
5.(ל"ת)אוי זה נורא 11/2014/10הגב לתגובה זו0 0סגור
-
4.קמפיין של אשכנזים (ל"ת)לא מצטרף 11/2014/10הגב לתגובה זו0 0סגור
-
3.מצחיק! אחלה קמפיין (ל"ת)גילת 11/2014/10הגב לתגובה זו0 0סגור
-
2.זו הפרסומת הכי כתומה שראיתי (ל"ת)אנונימי 11/2014/10הגב לתגובה זו0 0סגור
-
1.חרטהשי 11/2014/10הגב לתגובה זו0 0מה אתם מבלבלים את השכל??? תציעו שירות מעולה, מוצרים מעולים, מחירים טובים, אפליקציה נוחה. עזבו אתכם מכל שאר השטויותסגור