פרסום ושיווק

הכי גדול, הכי יפה, הכי יקר: כמה יעלה לחודש השלט החדש בטיימס סקוור?

שלט חדש בגודל 2300 מטר רבוע הושק בטיימס סקוור. המחיר אסטרונומי, וזו הסיבה שטרם הצליחו למצוא מפרסם שיסכים לשלם עליו, פרט לגוגל?
משה בנימין | 
טיימס סקוור ניו יורק (Getty images Israel) (צילום Getty images Israel)
לפרסם בטיימס סקוור בניו יורק זה עניין ששמור לחברות, מפרסמים ומשרדי פרסום מה-\"A ליסט\" בלבד. המקום, היוקרה, הביקוש והעלות עושים את העבודה, ועכשיו יש שלט חדש שמצליח להעלות את הרף בכמה דרגות למעלה. שלט הפרסום החדש של חברת Clear Channel בטיימס סקוור הוא הגדול ביותר, המשוכלל ביותר, היפה ביותר וכן היקר ביותר בעולם.

המפרט הטכני של השלט הוא מהמרשימים בעולם. הוא בגודל של 2,300 מטר מרובע; בעל דחיסות פיקסלים ביחס של 2,368 כפול 10,048 - הרזולוציה הגבוהה ביותר לשלט בגודל כזה; אינטראקטיבי, יודע להתכתב עם עולם הרשתות החברתיות, יכול להעביר שידורים חיים ועוד. והמחיר? אם אתם מעוניינים להופיע על השלט המדהים בעולם, תתכוננו לשים סכום מדהים לא פחות: 2.5 מיליון דולר לחודש.

המחיר הוא גם אחת הבעיות של השלט היוקרתי. נכון לעכשיו, על השלט שעובד מאז תחילת חודש נובמבר טרם עלה לפרסום קמפיין כלשהו בגלל המחיר האסטרונומי אותו דורשת Clear Channel. החברה, השנייה בגודלה בעולם לאחר JCDecaux \"מחזיקה בכמעט מונופול\" בטיימס סקוור, כך לדברי גיא ברעם, הבעלים של חברת החוצות הישראלית ברעם מדיה, שמסביר כי \"יש להם בעיה גדולה לשווק אותו, משום שהוא יקר מדי, אפילו במושגים של טיימס סקוור\".

השלט החדש מתוך עמוד הפייסבוק של חברת החוצות



לדברי ברעם, \"על פי רמות המחירים של השלטים הדיגיטליים בטיימס סקוור - השלט היקר ביותר עד לשלט הנוכחי עמד על כחצי מליון דולר לחודש, ועכשיו הם מבקשים פי חמישה. אין כרגע מפרסם\" אומר ברעם ומוסיף |אבל אמריקה זה אמריקה, והרכילות היא שגוגל תפרסם שם\".

רק לשם ההשוואה, השלט הכי יקר בישראל, על קיר ההלכה, משווק על ידי \'ברעם מדיה\' ומחירו עומד על 469 אלף שקל לחודש. בינתיים ב-Clear Channel מחפים על החוסר במפרסמים באמצעות שידור מיצגי אומנות, שעוזרים לחברה להמחיש את היכולות הויזואליות של השלט, עד שגוגל תפתח את הקופה.

על פי אתר החברה, החשיפות שלט החדש בקרב גילאי 18+ יעמדו על כ-2 מיליון לשבוע. בטיימס סקוור מבקרים כ-460 אלף איש מידי יום, וכ-500 אלף מכוניות נוסעות במסלול שחוצה אותו מדי שבוע. כמדי שנה, בספירה לאחור לקראת כניסת השנה האזרחית החדשה, עומדים קרוב למיליון איש בכיכר במשך כ-5 שעות בציפייה לאות הפתיחה לחגיגות השנה החדשה. הטקס המסורתי נצפה בטלוויזיה על ידי כמיליארד איש מסביב לעולם, כך לדברי Clear Channel.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה