שיווק ופרסום

הרימו עוגן: נמל חיפה מוציא את תקציב הפרסום למכרז משולב - לאחר 4 שנים

משרד הפרסום אשכנזי זלצמן מסיים חוזה לאחר 3 הארכות; המכרז מחולק ל-2 - קריאייטיב ופרסום טכני. בשנה החולפת עמד התקציב על כ-1.5 מ' שקל בפועל
נמל חיפה (צילום אתר נמל חיפה)
לאחר 4 שנים עם משרד הפרסום אשכנזי זלצמן, תקציב הפרסום של נמל חיפה יצא הבוקר (יום ב\') למכרז - כך נודע לאייס. לאחר 3 הארכות של החוזה עם אשכנזי זלצמן, הנמל מחויב לצאת למכרז מתוקף חוק חובת המכרזים. על פי יפעת בקרת פרסום, בשנה החולפת עמד התקציב על כ-1.5 מיליון שקל במחירים בפועל.
המכרז מורכב למעשה מ-2 מכרזים שכוללים חלק של \"גרפיקה,
קריאייטיב ורכישת מדיה לפרסום שיווקי\" ולצידו מכרז על \"הפרסום הטכני\" של הנמל. הגופים המעוניינים בתקציב מוזמנים להציע הצעות לאחד משני המכרזים או לשניהם יחד. הנמל מצידו עשוי לבחור בספק אחד ל-2 המכרזים או בשני ספקים שכל אחד מהם יעניק לנמל את השירותים המתאימים.
בין תנאי הסף של הנמל למכרז על הפרסום הטכני: על המתמודד להיות משרד פרסום בעל ותק של לפחות 3 שנים לפחות בתחום הפרסום, ובעל ניסיון ברכישת מדיה בכל אחת משלוש השנים האחרונות, שקדמו למועד הגשת הצעה למכרז. בתחום הפרסום הטכני - המחזור הכספי של המציע בכל אחת מהשנים 2012, 2013 ו-2014 עמד על מיליון שקל לפחות.
בתחום הגרפיקה, קריאייטיב ורכישת מדיה לפרסום שיווקי, על המציע להיות בעל מחזור כספי של לפחות מיליון שקל בכל אחת מ-3 השנים האחרונות. בנוסף, עליו להיות בעל ניסיון בכל אחת משלוש השנים האחרונות שקדמו למועד האחרון להגשת ההצעות, בביצוע פרויקטים עבור לקוחות מקרב קהילת העסקים ו/או השיווק בישראל, כאשר לקוח אחד חייב להיות
מהמגזר הציבורי ולקוח אחד חייב להיות מהמגזר הפרטי.
עוד בתנאים: לרשות המשרד המתמודד צריך להיות צוות המונה 3 עובדים ישירים המועסקים על ידו כשכירים נכון למועד האחרון להגשת ההצעות במשרות מלאות שיהיו נותני שירות עבור נמל חיפה (לא חייב בבלעדיות). עובדים אלו צריכין להיות בעלי תואר אקדמי וניסיון קודם מוכח של שנתיים מלאות לפחות במהלך 5 השנים האחרונות, שקדמו למועד האחרון להגשת ההצעות, בביצוע פרויקטים מן הסוג הזה.
בנמל מציינים עוד כי בגזרת הפרסום הטכני, הצעת המתמודדים תבחן ותשקל לפי 90% ציון להצעת המחיר ו-10% לאיכות, לעומת שירותי הקריאייטיב והגרפיקה שייבחנו לפי 50% להצעת המחיר ו-50% להצעת האיכות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה