שיווק ופרסום

מכרז 'הגליל המערבי': אשכנזי זלצמן, דרורי שלומי, פוגל ו-ואלי בשלב הבא

המשרדים שזכו כעת לציון הגבוה ביותר מבין המתמודדים, מגיעים לשלב הבריף והפרזנטציה. תקציב הפרסום יעמוד בשנה הקרובה על 2.2 מיליון שקלים
מכללת הגליל המערבי (תמונה מתוך אתר המכללה) (צילום אתר המכללה)
המכרז על תקציב הפרסום של מכללת הגליל המערבי בסך 2.2 מיליון שקל מתקדם לשלב הבא. לאייס נודע כי 4 משרדים מתוך המתמודדים ממשיכים הלאה לשלב הפרזנטציה - דרורי שלומי, אשכנזי זלצמן, פוגל אוגילבי ומקאן וואלי.
המכרז, עליו פורסם לראשונה באייס, יצא לדרכו בתחילת חודש ספטמבר האחרון, כאשר תנאי הסף הגבילו את ההתמודדות למשרדים שמחזורם הכספי עבור שירותי פרסום, היה בין 10 ל-100 מיליון שקלים, ב-2012 ו-2013 (כל אחת מהשנים).
המכרז הוא דו שלבי ולאחריו יתבצע הליך תחרותי נוסף כאשר מועד הגשת ההצעות הראשון נקבע ל-6 באוקטובר. ההליך המכרזי כולל גם הצגת תיק עבודות של משרד הפרסום ובו 2 דוגמאות לקמפיינים שאחד מהם הוא עבור גוף אקדמי לו העניק שירותי פרסום. ועדת המכרזים של המכללה תדרג את ההצעות לפי הפרמטרים: התרשמות מתכנית פעולה שיווקית - 20%; התרשמות מחשיבה אסטרטגית - 20%; התרשמות מפתרונות קריאטיביים - 20%; התרשמות כללית מהתאמת המשרד לעבודה עם המכללה - 40%.
המכללה העבירה לשלב הבא את משרדי הפרסום שזכו לציון הגבוה ביותר מבין המתמודדים. ביניהם משרד הפרסום אשכנזי זלצמן שטיפל בתקציב המכללה ב-4 השנים האחרונות, פוגל אוגילבי שמחזיק גם בתקציב הפרסום של האוניברסיטה הפתוחה, דרורי שלומי שנמצא בימים אלו בהליך מיזוג עם משרד הפרסום ארועטי ברמן GPS ומקאן וואלי, הסניף הדרומי של מקאן תל אביב שבשנה האחרונה ממצב עצמו כשחקן לגיטימי בשוק הכללי ולא רק בתחומי הניו מדיה, ומוצא עצמו מעורב ביותר ויותר מכרזים.
ממכללת הגליל המערבי נמסר: \"המכללה נמצאת בהליך מכרזי ולפיכך מנועה מלהגיב בנושא\".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה