פרסום ושיווק

איגוד השיווק: "סגירת ערוץ 10 היא סכנה חמורה שתחזיר אותנו לימי המונופול"

האיגוד שמייצג את המפרסמים הגדולים בישראל חושש מעליית מחירים במידה ויוותר ערוץ מסחרי אחד וקורא לרשות השנייה למצוא פתרון לערוץ 10
משה בנימין | 
תלמה בירו. איגוד השיווק הישראלי (צילום יח"צ)
עתידו של ערוץ 10 לא מפחיד רק את עובדיו אלא גם את המפרסמים הגדולים בישראל המיוצגים על ידי איגוד השיווק הישראלי . במכתב שהעבירו מנכ\"ל האיגוד תלמה בירו ואייל מליס יו\"ר האיגוד ל רשות השנייה הם מציינים את ההשלכות החמורות של סגירת הערוץ ישירות עליהם \"לגבינו המפרסמים, החשכת הערוץ תהיה בבחינת זרה לימי המונופול של ערוץ ברודקאסט אחד והעדר תחרות על כל המשתמע מכך\".

במכתב שהועבר לאווה מדז\'יבוז\', יו\"ר מועצת הרשות השנייה ושי באב\"ד המנכ\"ל כותבים עוד בירו ומליס כי \"הדעת אינה סובלת שדווקא בעת הזאת, כשהערוץ סוף סוף מתחיל לעמוד על רגליים יציבות כלכלית, לא יימצא פתרון ישים ומקובל להמשך פעילותו\".

האיגוד כיתב בנוסף את חבר הכנסת אבישי ברוורמן יו\"ר ועדת הכלכלה ואמיר לוי הממונה על התקציבים באוצר.דרישת האיגוד מהרשות השנייה היא \"למצוא ללא דיחוי פתרון מנהיגותי, לאתר מסלול יצירתי וישים, אשר יבטיח את המשך פעילותו של ערוץ 10 ויסיר את החשש מפני חזרתנו לימי המונופול של ערוץ מסחרי בודד, ומפני פגיעה אנושה ודרמטית בתקשורת הישראלית כולה\".

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה