שיווק ופרסום

בשורות טובות לפובליסיס מתחרות היורובסט: שורטליסטים לבאומן וזניט

נציגי קבוצת פובליסיס מישראל הצליחו להתברג לקטגוריות ה-PR והמדיה עם שורטליסטים ל'פורום המשפחות השכולות' ומהלך "שמרי על הכוס שלך"
יורובסט 2014 (צילום יח"צ)
תחרות הפרסום Eurobest הנערכת בהלסינקי פינלנד, נמצאת בשעות אלו בשיאו של הליך השיפוט, כאשר התוצאות הראשונות שזורמות משם מביאות עימן בשורות טובות עבור הנציגים מקבוצת פובליסיס ישראל: באומן בר ריבנאי וזניט מדיה עם פיינליסטים ב-2 קטגוריות: PR ומדיה.
עם סיום שלב השיפוט הראשוני, באומן בר ריבנאי מחזיק בשורטליסט אחד בקטגוריית ה-PR עבור הסרט לפורום המשפחות השכולות \"אנחנו לא רוצים אתכם פה\".
באומן בר ריבנאי - פורום המשפחות השכולות
נציגה נוספת של פובליסיס ישראל היא חברת המדיה זניט, בניהולו של גבי אטל, שממשיכה בשרשרת ההצלחות עם מהלך \"שמרי על הכוס שלך\" למאבק בסם האונס, שיצא לדרכו אי שם בינואר 2014, בשיתוף עם משרד יחסי הציבור \'קרבט וייס\' של מאיה קרבט ונירית וייס. חברת המדיה השיגה 2 שורטליסטים: במדיה וב-PR. כזכור, זניט הייתה החברה היחידה מישראל שהצליחה להוציא משהו מפסטיבל קאן האחרון, עם 3 שורטליסטים - גם אז תודות לקמפיין \"שמרי על הכוס שלך\".
תשמרי על הכוס שלך. זניט
תשמרי על הכוס שלך. זניט
הנציגים הישראליים בצוות השופטים לתחרות השנה הם צור גולן שותף ובעלים במשרד הפרסום בן נתן-גולן (לצד ענת בן נתן) וורד מבורך סמנכ\"ל בזניט מדיה. גולן שופט בקטגוריית הסרטים, פרינט ופרינט קראפט, הקטגוריה המובילה מבחינת כמות ההגשות, ומבורך שופטת בקטגוריית המדיה.
משרדים נוספים שניסו את מזלם בתחרות אך לא עברו לשלב השורטליסטים הם ענבר מרחב ניסן, מקאן תל אביב, אדלר חומסקי ו\'בן נתן גולן\'.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    כל הכבוד גבי (ל"ת)
    טוב שיש זניט מדיה 12/2014/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    עצוב לראות
    המשווק 12/2014/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הפרסומאים האלה חיים בסרט תרתי משמע. קולה 22 מהלך חלש מגומגם נעדר סנסוריקה מוצר שנכשל. לכו קחו פרסים פאתטי
    סגור