פרסום ושיווק

חלק הדיגיטל בתקציב סימילאק עומד למכרז: במגעים עם 5 משרדי פרסום

תקציב האופליין של המותג מבית אבוט מטופל כיום בראובני פרידן כשהדיגיטל מטופל ב-Q דיגיטל. לפי הערכות תקציב הדיגיטל עומד על כ-2 מיליון שקלים
משה בנימין |  3
סימילאק (צילום מתוך אתר החברה)
מותג מזון התינוקות סימילאק מבית אבוט מנהל בימים אלו הליך של בדיקת ספקים, או במילים פחות מכובסות, מכרז על חלק הדיגיטל של תקציב הפרסום - כך נודע לאייס.

לפני יותר משנתיים ובתום מכרז שבו התמודדו גם באומן בר ריבנאי ו שלמור אבנוןן עמיחי y&r ישראל זכה משרד הפרסום ראובני פרידן בתקציב של סימילאק. עם זאת חלק הדיגיטל של התקציב מוחזק בימים אלו במשרד הפרסום Q דיגיטל של דני צ\'חנובר .

לאייס נודע כי סימילאק מנהלת בימים אלו פגישות עם לפחות 5 משרדים, כחלק מתהליך דו שלבי שכולל היכרות עם המשרדים ולאחר מכן בדיקה של היכולות של כל מועמד. מטבע הדברים, המשרדים שנמצאים בתמונה הם ראובני פרידן שינסה להעביר אליו גם את חלק הדיגיטל בנוסף לאופליין שכבר מטופל אצלו ו-Q דיגיטל שינסה להשאיר את הפעילות אצלו.

בסביבת סימיליאק מסבירים כי לא מדובר בהליך מכרזי פורמלי אלא בבדיקת ספקים שייתכן ותוביל להחלפת ספק הדיגיטל ובאותה מידה ייתכן כי ההחלטה הסופית תשאיר את המצב על כנו, ללא שינוי. לפי הערכות בשוק, חלק הדיגיטל של סימילאק עומד על כ-2 מיליון שקלים.

תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מתה עליהם.
    לקוחה של Q 24/12/2014 23:30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עושים עבודה מעולה . יצירתיים, שירותיים , נעימים - מעל הכל בני אדם. חריגים לטובה בענף הפרסום
    סגור
  • 1.
    הופיעו 2 תגובות אתמול לאן נעלמו
    משה בנימין אתה מוחק? 21/12/2014 14:56
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עיתונאות עלק... נתראה במזבלה
    סגור