פרסום ושיווק

תחזיות פייסבוק ל-2015: בכיר בחברה על 5 טרנדים שיובילו את שוק הדיגיטל

מובייל, ממשקי הודעות מיידיות ועוד יובילו את שוק הדיגיטל בשנה הקרובה. "הקהל מצפה לפרסומות שיהיו רלוונטיות לגביו בכל ערוצי המדיה"
משה בנימין |  2
מתיו איידמה (Getty images Israel) (צילום Getty images Israel)
לקראת השנה החדשה, מת\'יו איידמה (Matthew Idema), בכיר בפייסבוק העולמית המשמש כמנהל שיווק מוצר, מנתח את 5 הטרנדים שצפויים להוביל את שנת 2015 בגזרת הפרסום והשיווק הדיגיטלי.

על פי התחזית של איידמה, עבור המשווקים/מפרסמים, 2015 תהיה השנה של אינטראקציות פרסונליות עם הצרכנים. זמן למנף כלי מדידה מדויקים יותר, וזמן לאמץ באופן מלא את הצמיחה המואצת של השימוש במובייל מסביב לעולם.

1. מכשירי המובייל יוסיפו למשוך אליהם את תשומת הלב של הצרכנים
התנודה הזאת יצרה מרחב חדש בשגרת היומיום של הקהל המשנה את הדרך בה אנו צורכים מדיה - יותר אפשרויות תוכן כגון תמונות, חדשות, וידאו ועוד, בנוסף לאופן שבו אנו מבצעים רכישות, עם דרכים רבות וחדשות בהן אנחנו נחשפים למוצרים. תעשיית הפרסום צריכה להתמקד בדרך להגיע לקהל במרחב הזה באמצעות שימוש במגוון חוויות, התנסויות ונקודות ממשק במקום להתמקד במקום אחד או חוויה אחת.

2. הפרסום הדיגיטלי ינוע מהיותו מדיד כיום, לנקודה שבה הוא יהיה מבוסס ואחראי
מודלים בסיסיים של מדידה, כגון כאלו המבוססי הקלקות, מספרים לנו רק חלק קטן מהסיפור. במקרים בעלי קנה מידה גדול יותר, דיוק וכלי מדידה חדשים, המפרסמים יוכלו להבין טוב יותר מה עבד וכך להתמקד על מה שחשוב לעסקיהם: מעמדו של המותג והיקפי המכירות.

3. עסקים ומותגים שיעבדו בגישה יותר פרסונלית ינצחו
למפרסמים יש כיום יותר מידע וכלים מאי פעם כדי ליצור קמפיינים רלוונטיים. במקביל, גוברת בקרב הקהל הציפייה לפרסומות שרלוונטיות לגביהם בכל ערוצי המדיה. על פי eMarketer רק 5% מהמפרסמים לצרכן הסופי דיווחו שהם שמים דגש על פרסום פרסונלי.

4. ממשקים של הודעות מיידיות יהפכו למרכיב מרכזי באופן שבו מפרסמים ובעלי עסקים יצרו מגע ישיר עם הלקוחות
דיאלוג בזמן אמת חשוב כדי להיענות באופן מיידי לצרכים של הלקוחות. בזמן שיותר ויותר אנשים נוטים להשתמש בתקשורת בינאישית מבוססת הודעות, עסקים יגיבו בהתאם ויפתחו את ערוץ התקשורת הזה כדי לתחזק את הדו-שיח עם עובדים ולקוחות.

5. הגידול באוכלוסיית העולם מלווה בגידול מהיר של מדינות מתפתחות והיקף השימוש שלהן במובייל
בעוד שאוכלוסיית העולם תמשיך לצמוח ב-10 השנים הקרובות, רוב הגידול הזה לא יתרחש בארה\"ב. על פי eMarketer, ב-3 השנים הקרובות, חדירת הטלפונים הסלולריים תעלה מ-61.1% ל-69.4% בקרב האוכלוסייה בעולם. בעוד שיותר אנשים הופכים את המובייל לעדיפות ראשונה, כך בהתאם תהיה תגובת המפרסמים והמשווקים.

תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    איזה גיבוב של כלום (ל"ת)
    דודי 24/12/2014 23:24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    הקהל לא מצפה לפרסומות רלוונטיות
    אוחנה 24/12/2014 16:55
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הקהל לא מצפה לפרסומות בכלל. הקהל מצפה רק - שכשהוא מחפש מידע - יתנו לו פתרונות רלוונטיים. לא לבלבל בין הדברים.
    סגור