פרסום ושיווק

חשבתם שהיריבים יוותרו לנתניהו? צפו במשחק "דחוף ת'ביבי לשורה הראשונה"

התימרון של רה"מ לשורת המנהיגים בעצרת בפריז, הובילה את Hooligans, משרד הפרסום של העבודה, להפיק במהירות משחק ששם את נתניהו ללעג
משה בנימין |  25
דחוף ת'ביבי (צילום יח"צ)
בחירות 2015
בחירות 2015


האישור הסופי לכניסה לקמפיין של מפלגת העבודה הגיע רק לפני ימים ספורים, אך ה- Hooligans לא צריכים יותר מזה כדי לצאת לעבודה, ומה טוב יותר מההרמה להנחתה שארגן עבורם ראש הממשלה בנימין נתניהו בעצרת בפריז.

ה-Hooligans השיקו היום (יום ג\') משחק מחשב מינימליסטי למדי, בסגנון אייטיזי ממכר, שיש לו טריק מאוד פשוט ומצחיק: השחקנים צריכים לעזור לביבי להגיע לשורה הראשונה של המנהיגים הצועדים. לפניו עומדים פרנסואה הולנד, אנגלה מרקל, נשיא מאלי איברהים בובאקאר קייטה ועוד.

עם סיום המשחק, עולה על המסך תמונה שבה נכתב \"כשביבי מנצח, כל השאר מפסידים\". על הלחצן שמוביל למשחק נוסף ובדרך כלל במשחקים מן הסוג הזה נכתב עליו Try Again מופיע בקריצה דווקא הכיתוב Dont Try Again. בתחתית המסך מופיע באנר שחושף את יוצרי המשחק, צעירי המחנה הציוני, עליו נכתב: \"צריך הנהגה אחרת, שתשים את ישראל בשורה הראשונה גם בלי להידחף\"

מבחינת ה-Hooligans, האקטואליה היא ההצדקה הטובה ביותר למשחק - צילומי העצרת בפריז הפכו לנושא המדובר ביותר ביומיים האחרונים על רקע התמרון המושלם של נתניהו המתוסכל מהשורה השנייה לשורה הראשונה של הצועדים. שפת הגוף העצבנית של ביבי היתה ברורה מאוד לצופה הישראלי הממוצע ולא לקח הרבה זמן עד שהרשתות החברתיות הוצפו בממים, בדיחות ופוסטים על הנושא.

כפי שפורסם באייס, ה-Hooligans גויסו לקמפיין הבחירות של העבודה-תנועה המחנה הציוני ומשמשים כמשרד הדיגיטל לצד נמרוד פרידברג המשמש כמנהל פעילות הסושיאל ותחת יורם לוי וטל ברוקנר המשמשים כמנהלי הקמפיין.
תגובות לכתבה(25):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 18.
    שמאלנים גרועים...לאיזו רמה הם ירדו. (ל"ת)
    שי 20/01/2015 16:54
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 17.
    רק ביבי!! על אפכם וחמתכם תקבלו אותו עוד סיבוב (ל"ת)
    מיקה 20/01/2015 16:53
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 16.
    זה גרוע בצורה קיצונית
    ניכר ששמאלנים עשו 19/01/2015 15:55
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מנצחים או מפסידים - המסך של אחרי נראה אותו דבר, יש באג שאי אפשר לעבור לפחות חלק מהשורות החוסמות מימין גם כשיש מרווח מספק. יש מחבל בשורה הראשונה שביבי רוצה לעמוד לידו לא ברור למה. תמונות מפוקסלות ונראה ממש גרוע באופן כללי. אה... וכמובן המסר לא שוקל בכלל לעניין אותי במה יש למועמדים שלהם להציע - כי אין להם, הוא רק אומר לי לא להצביע לביבי שאולי נדחף אבל לפחות הגיע לשורה הראשונה. סך הכל איום ונורא, רואים שנעשה בידי שמאלנים, תצביעו לשמאל אם זו האיכות שאתם רוצים.
    סגור
  • 15.
    ממש גרוע...
    כתבה בתשלום 19/01/2015 15:53
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מנצחים או מפסידים - המסך של אחרי נראה אותו דבר, יש באג שאי אפשר לעבור לפחות חלק מהשורות החוסמות מימין גם כשיש מרווח מספק. יש טרוריסט בשורה הראשונה שביבי רוצה לעמוד לידו לא ברור למה. תמונות מפוקסלות ונראה ממש גרוע באופן כללי. אה... וכמובן המסר לא שוקל בכלל לעניין אותי במה יש למועמדים שלהם להציע - כי אין להם, הוא רק אומר לי לא להצביע לביבי שאולי נדחף אבל לפחות הגיע לשורה הראשונה. סך הכל איום ונורא, רואים שנעשה בידי שמאלנים, תצביעו לשמאל אם זו האיכות שאתם רוצים.
    סגור
  • 14.
    כל הכבוד לביבי- חותר למגע!!! (ל"ת)
    יוסי 18/01/2015 08:36
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 13.
    להעמיד לדין מיד את יוצרי המשחק (ל"ת)
    הסתה פרועה 14/01/2015 08:20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 12.
    נתניהו מתחזק!!! (ל"ת)
    התקשורת בלחץ 14/01/2015 07:43
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 11.
    עשוי יפה ביצ׳ז (ל"ת)
    ג׳יזס 14/01/2015 02:43
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 10.
    ואתם רוצים שהגועל נפש הזה שנקרא בוז'י
    א 13/01/2015 23:32
    הגב לתגובה זו
    0 0
    וציפי ומשרדי הפרסום שלהם עלק, ינהלו את המדינה, איכס איזה אנשים קטנים!
    סגור
  • דוקא נחמד ולגיטימי
    רונן 14/01/2015 07:53
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה הבעיה?, פעם היה הגשש החוור, כל התעמולות מהסוג הזה, הם דוקא חמודות ולגיטימיות.התגובה שלך (״גועל נפש״)היא בעצם הבעייתית כאןוחבל
    סגור
  • טען עוד
  • 9.
    כל כתבה מוסיפה לו עוד ועוד מנדטים (ל"ת)
    בוג'י 13/01/2015 22:39
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 8.
    ביבי ביזיון למדינה
    איתי 13/01/2015 22:30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ביבי בושה
    סגור
  • ביבי
    טורג'י 14/01/2015 07:59
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני מבין שאבו מאזן יהיה בשורה הראשונה וראש ממשלת ישראל יהיה מאחור.
    סגור
  • 7.
    ביבי
    מוטי 13/01/2015 22:13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ראוי לכל הלעג הזה ויותר כי הוא פשוט ראש הממשלה הגרוע והסיוציומט ביותר שידענו. עוד ילמדו על ההרס שגרם לנו בשנות כהונתו. לא מרחם עליו, סולד ממנו.
    סגור
  • ביבי
    משה 14/01/2015 08:07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני מבין שאבו מאזן יהיה בשורה הראשונה וראש ממשלת ישראל יהיה מאחור.טוב מאוד עשה ראש הממשלה ישר כח לביב.
    סגור
  • ביבי
    משה 14/01/2015 08:02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני מבין שאבו מאזן יהיה בשורה הראשונה וראש ממשלת ישראל יהיה מאחור.
    סגור
  • 6.
    כבוד ליהודים
    יעל 13/01/2015 20:28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נתניהו אדם חכם שלא רואה אף אחד וזה כחו של מנהיג
    סגור
  • 5.
    ל1 ו2
    יובל 13/01/2015 19:47
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתם רואים עקום את הדברים.הוא היה נראה מזייף.ילדותי.לא כולם תיפשים.תחשבו אל זה.
    סגור
  • תיפש לא טיפש
    טיפש לא תיפש 13/01/2015 22:13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ומי שאינו יודע לכתוב עברית, טוב לו שלא יכתוב ולא תיראה ערוות בורותו ברבים
    סגור
  • תיפשים ?!!!!!!
    מורה לעברית 13/01/2015 22:08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    היכן למדת עברית? טיפש הוא טיפש, ולא תיפש!!! אבוי לנו שאלו הם אזרחינו
    סגור
  • 4.
    זה יעזור לו !!!!
    מוטי ירושלמי 13/01/2015 19:25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    באופן אישי אני לא אוהב אותו. אבל אף ישראלי כמעט לא אוהב שאירופים מנסים לקבוע לו מי יהיה ראש ממשלה. מרגיז יותר כשהאירופים לועגים לראש ממשלת ישראל. לכן הקמפיין הזה עלול דוקא לסייע לנתניהו כלפי פנים. הישראלים עושים ”דווקא” לאירופאים שמוכנים למכור יהודים לערבים תמורת נפט וכסף . ובדרך קורצים למצביעים המוסלמים שלהם.
    סגור
  • 3.
    כשנתניהו מנצח המדינה מנצחת. אבוי לנו מה"שמאל"
    ישראלי 13/01/2015 19:06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נתניהו תמיד היה ותמיד יהיה בשורה הראשונה לטובת המדינה והעם.
    סגור
  • 2.
    ביבי עשה את הדבר הכי נכון
    ישראלי 13/01/2015 18:37
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ביבי ייצג את היהודים בצרפת ובישראל שנרצחו ע"י אבו מאזן וחבריו. אם לצרפתים יש את החוצפה לא להזמין אותו ולשים אותו מאחור אזי רק חוצפה ישראלית תראה להם איך צועדים בראש.
    סגור
  • מסכים איתך על כל מילה. נתניהו מייצג אותנו טוב
    יהונתן 13/01/2015 19:09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יש צרות לב בשמאל על ראש הממשלה שלנו. שיתפוצצו.
    סגור
  • 1.
    מצוין! (ל"ת)
    גדי 13/01/2015 17:46
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור