פרסום ושיווק

הפסקת פרסומות: מי אנשי הקריאייטיב שישפטו בתחרות שנת השמיטה?

אלדד וינברגר, אורי גנות, שני גרשי, יריב טוויג, אייל כרמי ורומם סרנגה יקבעו מי תהיה המודעה הזוכה בתחרות לפי מקוריות, רלוונטיות והעברת המסר
משה בנימין |  4
שופטי תחרות 'שנת השבע' (צילום יח"צ)
אלדד וינברגר, שני גרשי, יריב טוויג, אורי גנות ואייל כרמי הם שופטי תחרות הקריאייטיב הפסקת פרסומות של אייס וארגון שנת השבע שיצאה לאחרונה לדרכה, ומודעות ראשונות כבר עלו לגלריית המודעות בעמוד הפייסבוק של התחרות.

כאמור, התחרות נושאת הפרסים פתוחה לכולם, הן לאנשי הקריאייטיב שמועסקים במשרדי הפרסום הגדולים והן לקהל הרחב: גרפיקאים, מעצבים, אנשי קופי, פרילנסרים, משרדי פרסום קטנים מכל רחבי המדינה, סטודנטים לפרסום וכן הלאה.

כל מי שיכול ורוצה מוזמן להשתתף ולהציג את מודעת הקריאייטיב המקורית שלו בנושא, בעמוד הפייסבוק של הפרויקט . בעמוד הפעילות מחכה לכם הבריף המלא של אתגר הקריאייטיב וכן אפליקציה ידידותית שבאמצעותה תוכלו להעלות את הכרזות המקוריות שלכם לגלריה (ללא הגבלת כמות למשתמש). התאריך האחרון להעלאת מודעות והשתתפות בתחרות הוא 26 בפברואר והזוכה יוכרז במהלך השבוע הראשון של חודש מרץ.

המודעה הזוכה תקבע על ידי שופטי התחרות - 5 אנשי קריאייטיב מובילים מצמרת תעשיית הפרסום: אלדד וינברגר, אורי גנות, שני גרשי, יריב טוויג ואייל כרמי. השופטים יעניקו לכל מודעה ציון בהתאם למקוריות, רלוונטיות ודיוק במסר. בשקלול הסופי, לאחר איסוף המודעות, בחינתן וחישוב הציון נכריז כאן על המודעה הזוכה.

אלדד וינברגר
אלדד וינברגר

אלדד וינברגר - כיום משמש וינברגר בתפקיד המשנה למנכ\"ל באתר mako מבית זכיינית ערוץ 2 קשת. עד לשנת 2013 שימש כמנכ\"ל מקאן דיגיטל וסמנכ\"ל הקריאייטיב של מקאן אריקסון. וינברגר הצטרף למקאן בשנת 2001 כקופירייטר, ובתחילת 2009 מונה לתפקיד סמנכ\"ל הקריאייטיב של הקבוצה. קודם לכן שימש במשך שנתיים כסמנכ\"ל הקריאייטיב של מקאן דיגיטל. עם סיום דרכו של עופר עובד כמנכ\"ל מקאן דיגיטל, מונה וינברגר לתפקיד במקומו.

שני גרשי
שני גרשי

שני גרשי - גרשי הוא סמנכ\"ל הקריאייטיב היוצא של גיתם BBDO ממנו פרש בתחילת השנה. גרשי החל את דרכו לפני 11 שנים בענף. הוא הצטרף לגיתם BBDO ב-2011 לתפקיד סמנכ\"ל קריאייטיב. לפני כן, את 7 השנים הראשונות שלו בענף הוא עשה באדלר חומסקי כמנהל קריאייטיב. תחתיו נוהלה פעילות הקריאייטיב של כמה מלקוחות הדגל של המשרד: אסם, מפעל הפיס, אופל, ריגלי, פפסי, קבוצת ד\"ר גב, האגודה למלחמה בסרטן ועוד.

בין השאר הוביל גרשי את פיתוח השפה הפרסומית של מותג הבית של אסם, היה שותף לזכייה במכרז מפעל הפיס, הוביל את מהלכי \"אראלה\" למנוי פיס, את מהלכי \"חישגד, בוא\'נה זה אחלה כסף\" ועוד רבים נוספים. כמו כן, בתקופת גרשי זכה המשרד במקום השני בתחרות הקקטוס האחרונה ובמקום הראשון בתחרות דג הזהב לפני שנתיים.

יריב טוויג
יריב טוויג

יריב טוויג - כיום בעליה של סוכנות פרסום עצמאית ועד לפני מספר שנים סמנכ\"ל קריאייטיב במשרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי. במאי 2013, לאחר קריירה של 15 שנים במשרדים מובילים בענף הפרסום טוויג יצר לדרך עתמאית והשיק את סוכנות הפרסום. הוא החל את דרכו במשרד הפרסום רבן ומשם עבר למקאן בטרם הגיע לשלמור אבנון עמיחי. לאחר שסיים את דרכו בשלמור, הצטרף טוויג לברוקנר נטע יער בו שימש כסמנכ\"ל קריאייטיב במהלך השנה האחרונה.

בין התקציבים הבולטים בהם טיפל טוויג נמנים אורנג\' ודפי זהב, מרצדס, סמארט, טמבור, היינץ, גינדי, פוקס הום, קלירקס, שפ\"ם, עצו\"ם, לתת, עצו\"ם ומהלכי הפרסום למען השבתו של גלעד שליט. על רשימת ההישגים הקריאיטיביים שלו נמנים זכיות ב- 3 אריות בפסטיבל Cannes Liones וזכיות בתחרויות בינלאומיות ולוקאליות רבות נוספות.

אורי גנות
אורי גנות

אורי גנות - קופירייטר ביהושע tbwa, מרצה לארגונים וחברות, מבכירי תעשיית הפרסום בארץ. בעל 17 שנות ניסיון בענף הפרסום והתקשורת, אייש קשת של תפקידים בכירים במשרדי הפרסום הגדולים והמובילים בישראל. בין היתר פוגל לוין o&m, באומן בר ריבנאי satchi & satchi, גיתם bbdo ,יהושע tbwa, שמעוני פינקלשטיין draftfcb, דרורי שלומי bbdo. במהלך השנים עבד על תקציבי פרסום רבים ביניהם: פלאפון, בזק, מגדל, כלל, סובארו , אלפא רומאו,יגואר, עונות, גלי אלדן, תלמה, טרה, פרימור, עריית ת\"א-יפו ועוד. על עבודותיו זכה בפרסים רבים בארץ ובחו\"ל.

אייל כרמי
אייל כרמי

אייל כרמי - בימים אלו משמש כרמי כסמנכ\"ל הקריאייטיב של משרד הפרסום Q דיגיטל. לפני כן שימש כמנהל הדיגיטל הראשי של y&r ישראל עד לשנת 2013 אז פרש מהמשרד. כרמי הוא מוותיקי תעשיית הדיגיטל בישראל. הוא החל את דרכו ב-1999 ב-IOL ולאחר מיזוגה עם וואלה עבר למשרד האינטראקטיב אידיאולוג\'יק, לצידם של המייסדים ינון לנדנברג ודורון טל. לאחר 7 שנים באידיאולוג\'יק הצטרף כרמי לארק אינטראקטיב, אז בבעלותם המשותפת של תימור גורדון וגלר נסיס. לאחר שנתיים בארק עבר למקאן דיגיטל, בו שימש כסמנכ\"ל קריאייטיב פחות משנה, בתקופת בה ביצע המשרד את תהליך הטמעת הדיגיטל.

רומם סרנגה

רומם סרנגה - לשעבר מנהל קריאייטיב בגיתם BBDO, אחד הקופירייטרים הבכירים בענף, אחראי לקמפיינים רבים ביניהם \"ישראל מתייבשת\" של רשות המים. לאחרונה ייסד משרד פרסום ייחודי: Probon - משרד פרסום למטרות טובות, המתמחה בעבודה עם עסקים וארגונים שמקדמים פרויקטים ששמים במרכזם את הרווח האנושי ולא רק את הרווח הכלכלי.

תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    כשרון נשי 03/02/2015 14:46
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ואף לא אישה אחת...
    סגור
  • 3.
    השתגעתם
    חנה רדו 30/01/2015 22:08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איןנאף שופטת? איך כל פעם כולכם נופלים לבור השובניסטי הזה
    סגור
  • 2.
    בדיקה
    שווה 29/01/2015 07:28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אחלה רעיון . אני בעד...
    סגור
  • 1.
    יופי של תחרות!
    טבעו8ני 27/01/2015 17:39
    הגב לתגובה זו
    0 0
    קצת גול עצמי, אבלאני בעד
    סגור