פרסום ושיווק

סטודנטים לפרסום בקמפיין עידוד הצבעה מקורי - מגעים לבוחרים דרך הילדים

דפנה נוימן וגיל כוכב יצרו קמפיין המבוסס על פתק מההורים המופנה למנהיגי המפלגות. במקאן אהבו את הרעיון וייצאו איתו בפייסבוק מטורגט לבני הנוער
משה בנימין | 
מקאן קמפוס. אמא לא תגיע להצביע (צילום יח"צ)
סטודנטים לפרסום הלומדים במסגרת לימודי התעודה של מקאן קמפוס - בית הספר לפרסום של מקאן תל אביב עומדים מאחורי קמפיין חדש ומקורי לעידוד הצבעה. כדי להוציא את המצביעים העצלים מהבתים החליטו הסטודנטים לפנות דווקא לקהל היעד שאין לו בהכרח זכות הצבעה, אבל הקרבה שלו למצביעים היא אישית מאוד - הילדים של. 
בקמפיין הסושיאל שיעלה בפייסבוק יופיעו מודעות שיטורגטו לבני הנוער ברחבי הארץ מתוך נקודת הנחה שאלו יצליחו להשפיע על ההורים שעדיין מתלבטים ללכת ולהצביע. הקונספט של הקמפיין אותו יצרו הסטודנטים דפנה נוימן וגיל כוכב מבוסס על "הפתק מההורים" - המותג שעדיין לא נס ליחו. במודעות שיפורסמו לבני הנוער בהתאם לגילם, המיקום הגיאוגרפי, תחומי העניין והעדפות פוליטיות (בעזרת המידע המפולח של פייסבוק) יופיע טקסט שלכאורה נכתב על ידי תלמיד/ה המודיע למועמד הפוליטי על כך שאמו/אביו לא יגיעו להצביע מסיבות שונות. 
בעקבות הרעיון הקריאטיבי והביצוע המוצלחים החליטו במקאן תל אביב לאמץ את הרעיון ולהוציאו לפועל. הוא צפוי לעלות בימים הקרובים ולהימשך עד הבחירות.

 





תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה