שיווק ופרסום
הערכות: כבר 20 אלף מנויים לסלקום TV - "לקחנו סיכונים, אבל מצפים להרוויח"
יניב גרינוולד, סמנכ"ל תוכן וטלוויזיה בסלקום, מבקש לא להתייחס למספר הלקוחות, אולם בחברה בהחלט שבעי רצון מהחדירה לשוק. ומה יקרה אך האם החיוך ישאר גם לאחר כניסת המתחרים לשוק? ביקרנו במשרדי החברה - צפו
קצת יותר מחודשיים לאחר שסלקום נכנסה לשוק הטלוויזיה, מרשה לעצמה החברה לחייך. הודות לקמפיין מוצלח ופנייה לקהל יעד נקודתי, היא הצליחה לגייסכ-20 אלף מנויים לשירותי הטלוויזיה, כך לפי הערכות שהגיעו לידי אייס.
אך האם היא תצליח לשמור על הגידול במספר המנויים ותצליח להמודד עם המתחרים הצפויים להיכנס לשוק בחודשים הקרובים - רמי לוי, אורנג' וגולן טלקום? האם היא תציע חבילות דריפל ובאנדל?
הגענו לבניין סלקום באזור התעשייה פולג, כדי לשוחרר עם יניב גרינוולד, סמנכ"ל תוכן וטלוויזיה בחברת סלקום.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(6):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
4.התרומה העיקרית של סלקום TV לעולם היאניר 03/2015/10הגב לתגובה זו0 0הסרטונים של משיח- סה טו.סגור
-
3.מעניין מה המתחרים יציעוגיל 03/2015/10הגב לתגובה זו0 0וכמה זה ישפיע על הוט ויססגור
-
2.מה זה הכתב הזה? נראה כמו פארודיה על כתבים (ל"ת)ערן 03/2015/10הגב לתגובה זו0 0סגור
-
מה? הוא ממש בסדר, למה סתם לזיין את השכל? (ל"ת)איתי 03/2015/11הגב לתגובה זו0 0סגור
-
ממש לא איש נחמד (ל"ת)רותי 03/2015/10הגב לתגובה זו0 0סגור
-
1.מעניין. תעשו יותר וידאו. (ל"ת)רועי. 03/2015/10הגב לתגובה זו0 0סגור