פרסום ושיווק

הכסף נשאר ביוניברסל מקאן: תרכוש עבור עמינח מדיה בשווי 22 מיליון שקל

לאחרונה נפרדה עמינח מגליקמן נטלר סמסונוב לאחר 17 שנים יחד. על תקציב המדיה התמודדו יוניון של אורן יוניוב, מדיה קום מקבוצת אדלר ומקאן
משה בנימין |  1
דן אלעזרי (צילום יח"צ)
יוניברסל מקאן גוברת על המתחרות ומשאירה את תקציב המדיה עתיר המזומנים של קבוצת עמינח בידיה. המכרז שהתנהל על תקציב רכש המדיה של הקבוצה בן יוניון של אורן יוניוב, מדיה קום מקבוצת אדלר חומסקי ויוניברסל מקאן הסתיים עם זכייתה של יוניברסל בתקציב שצפוי לעמוד על 22 מיליון שקל.
לפני מספר שבועות החליטה קבוצת עמינח להיפרד ממשרד הפרסום שליווה אותה ב-17 השנים האחרונות - גליקמן נטלר סמסונוב. בתקופה זו, ועל בסיס הקשרים העסקיים של גליקמן אשר רוכשת את המדיה ללקוחותיה באמצעות יוניברסל מקאן, חברת המדיה של מקאן היא זו שרכשה את המדיה עבור עמינח, וכעת למעשה תמשיך לעשות זאת לאחר שעמינח העדיפה את הצעתה המסחרית על פני ההצעות של מדיה קום ויוניון.
במסגרת הפרידה מגליקמן, בקבוצת עמינח הוחלט כי פעילות הפרסום והקריאייטיב תתבצע כפעילות פנימית בתוך החברה ובאמצעות פרילנסרים. ההחלטה שניתן להגדיר אותה כלא מקובלת (בלשון המעטה) בהתייחס לגודל החברה ותקציב הפרסום שלה התקבלה על ידי מנכ"ל הקבוצה רוני שוורץ.
קבוצת עמינח מורכבת מ-3 רשתות שפועלות תחת השמות: עמינח סנטר, אמריקן קומפורטוגוד נייט. בין המותגים המשווקים על ידה נמנים: עמינח, קינג קויל, ספפה, מיטה וחצי, סרטה סוויס פלקס, אינוביישן, עמינח מדיק ורים. 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    זה היה ברור
    אנונימי 12/03/2015 17:05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ואני בטוח שרק טוב יצא מהחיבור הזה. זה win win קלאסי. החבר'ה שם נותנים עבודה וזה בא לידי ביטוי בהישגים האחרונים, באלה שעוד נשמע עליהם ובתוצרים שילוו את הכל בהמשך הדרך. כיף לראות שהשקעה ועבודה נכונה מניבים פירות בסופו של דבר.
    סגור