שיווק ופרסום

הגודל לא קובע? חנות בגודל טאבלט הוקמה בברזיל והקפיצה את המכירות

במסגרת קמפיין, הקים אתר אינטרנט, המוכר בגדי ספורט, חנות פופ-אפ במיקום אסטרטגי במיוחד, המציעה למעלה מ-40 אלף מוצרים
ליאור נאור |  2
netshoes (צילום צילום מסך)

אתר אינטרנט להנעלה ומוצרי ספורט הראה שעם קצת רצון, גם שטח קטן במיוחד יכול להפוך לחנות עם עשרות אלפי מוצרים.

במסגרת קמפיין שעלה החודש בסאו פאולו, ברזיל, שכר אתר netshoes שטח צר במיוחד ברחוב 'אוסקר', הנחשב לרצועה הקמעונאית הגדולה ביותר במדינה. ברחוב עוברים מידי יום יותר מ-35 אלף איש, ומרוכז בו מגוון גדול של חנויות ומותגים נחשבים.

האתר איתר שטח צר בין שתי חנויות, ויחד עם סוכנות הפרסום המקומית DM9Sul, הקים בו חנות פופ-אפ קטנה הפתוחה 24 שעות ביממה. עד כמה קטנה? רוחב החנות גדול מעט יותר מטאבלט ממוצע. אך למרות זאת, ניתן לרכוש בה מגוון של למעלה מ-40 אלף מוצרים.
החנות שהוקמה היא למעשה רצועה צרה וממותגת, והיא כוללת רכיב אחד בלבד -  טאבלט המחובר לאינטרנט ומציג את אתר החנות.

 
בכך למעשה הצליח netshoes ליצור עניין בקרב העוברים ושבים ברחוב, להגביר את החשיפה למותג ולעשרות אלפי המוצרים המוצעים בחנות וכן הניע את הקהל להוריד את האפליקציה של האתר. 

תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    וואו זה כלום
    ג׳יזס 03/2015/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אמאלה
    סגור
  • 1.
    תודה. שימוש מגניב בפלטפורמה. (ל"ת)
    זיו 03/2015/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור