שיווק ופרסום
לא רק שאוורמה: חברת עוגיות טורקית הקפיצה מכירות בעשרות אחוזים, ובחינם
בזמן שאתם מחמיאים לדודה המארחת ומנסים ללעוס משהו שאמור להיות לשון ברוטב, בלוג הדיגיטל digitalbuzzblog מפרסם סיפור מעניין על מהלך שיווקי מאחת ממדינות האזור - טורקיה. מדובר על חברה בשם Ulker המחזיקה במותג עוגיות קטן הנקרא Biskrem. החברה רצתה להגדיל את החשיפה למוצר שלה והיא הצליחה לעשות זאת במינימום עלות.
לצורך המהלך, פנתה החברה אל אפליקציית אינסטגרם, פתחה בה 17 חשבונות ויצרה בהם משחק אינטראקטיבי בן 6 שלבים. המשחק שילב את כל יכולות האפליקציה המובנות: מיקום, תיוג, וידאו, שליחת הודעות וכו', וכך למעשה, חסכה Ulker עוד כסף, כיוון שלא הייתה צריכה להשקיע בפיתוח.
ואם אין לי תקציב? (צילום מסך מאתר Ulker)
המשחק שיצרה החזיר את המשתמשים אחורה בזמן, לתקופה בה עוד לא החל שיווק העוגיות - אי שם בשנת 1991, כשמטרת השחקנים היא "להביא" את המוצר "מהעתיד" לאותה השנה.
יש רמז בטעם שוקולד? (צילום מסך מאתר Ulker)
ההשקעה העיקרית של Ulker הייתה ניהול החשבונות אותם פתחה, ולמעשה היא כמעט ולא נדרשה להשקעה כספית נוספת. אך מנגד, אפקטיביות הקמפיין, הייתה גבוהה מאוד.
הכתבות החמות
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה