שיווק ופרסום

לוחצים על פול-גז: תקציב הפרסום של חברת דלק עובר למשרד MC SAATCHI

תקציב הפרסום שצפוי לעמוד על כ-5 מיליון שקלים כולל בתוכו את הטיפול ברשת חנויות הנוחות מנטה וברשת בתי הקפה ג'ו שבבעלות החברה
משה בנימין |  5
ענת בן נתן, אלון הוכדורף וצור גולן (צילום יח"צ)

משרד הפרסום M&C SAATCHI רושם ציון דרך מאז הושק על השלד של בן נתן גולן. לאייס נודע כי המשרד נבחר לטפל בתקציב הפרסום של חברת דלק הכולל בתוכו את הטיפול ברשת חנויות הנוחות מנטה וברשת בתי הקפה ג'ו שבבעלות החברה. התקציב השנתי ינותב לפרסום בטלוויזיה, בדיגיטל, ברדיו ובחנויות מנטה.

את ניצני העבודה המשותפת ניתן היה לראות כבר בהשקת קפסולות האקסטרה סטרונג החדשות של קפה ג'ו שמשווקות בלעדית במנטה, בקמפיין פסח - שעסק בתפריט הפסח של ג'ו במנטה וכן בהשקת שורת המיצוב החדשה: עוצרים לתדלק ונהנים במנטה מג'ו מפנק.
כזכור, סוכנות הפרסום הבינ"ל M&C SAATCHI רכשה את עיקר המניות במשרד הפרסום בן-נתן גולן, ואל השותפים ענת בן נתן וצור גולן הצטרף אלון הוכדורף כשותף שלישי ומנכ"ל המשרד, שהפך לנציגות ה-23 של M&C SAATCHI בעולם.
לדברי מנכ"ל דלק, שמוליק אנצ'ל, "במסגרת שינוי ארגוני ושינוי הדגשים בליבת הפעילות בחברה נבחנו מספר חלופות להובלת התקשורת השיווקית של החברה והאחדת הפעילות במסגרת משרד פרסום אחד. יחד עם המשרד הנבחר ביצענו תהליך מיצוב חדש למתחמי השירות ואנו מוכנים לצאת לדרך. אני מודה לפיגמנט ול-Y&R על המסירות והתרומה לדלק לאורך השנים ומאחל הצלחה לכולנו".
צור גולן, מנהל קריאטיב ראשי ושותף ב-M&C SAATCHI, אמר: "אני מודה לחברים בדלק על האמון. דלק פועלת בשוק קמעונאי תחרותי מאוד ומאתגר מה שהופך את המשימות היומיומיות למעניינות ומרגשות יותר, כבר היום אנו מעניקים לדלק, מנטה וקפה ג'ו תמיכה תקשורתית מלאה במעל 250 נקודות מכירה - מעל ומתחת לקו וכמובן בדיגיטל".

תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    בצרות צרורות... וגדעון עמיחי...
    y&r 04/2015/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא נשאר שם הרבה ועכשיו מה שנשאר גדעון ייקח. יטבתה לדוגמה.
    סגור
  • 4.
    כל הכבוד חברים! (ל"ת)
    הדלקן 04/2015/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    כל הכבוד חברים! (ל"ת)
    הדלקן 04/2015/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    כל הכבוד חברים! (ל"ת)
    הדלקן 04/2015/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    הם עוד יגיעו רחוק
    ג'ו 04/2015/13
    הגב לתגובה זו
    8 0
    ואני סבור שרק טוב יצא מהחיבור הזה. זה win win קלאסי. החבר'ה שם נותנים עבודה וזה בא לידי ביטוי בהישגים האחרונים, באלה שעוד נשמע עליהם ובתוצרים שילוו את הכל בהמשך הדרך. כיף לראות שהשקעה ועבודה נכונה מניבים פירות בסופו של דבר.
    סגור