שיווק ופרסום

התינוק של במבה נוסע לרמת החייל: מקאן גבר על גיתם במכרז על חטיפי אסם

בשורה התחתונה, לגיתם היתה אפשרות להגדיל את חלקו באסם אך מנגד הוא לא קטן בהיקפיו. מקאן שאיבד את הקפה לפובליסיס יטפל מעתה בבמבה, ביסלי ועוד
משה בנימין |  4
ריצ'י הנטר. מעכשיו אמרו מנכ"ל מקאן תל אביב (צילום: יח"צ) (צילום יח"צ)

3 חודשים לאחר שאסם החליטה על השינוים במערך הפרסום שלה הכולל את מקאן תל אביב, גיתם BBDO ופובליסיס ישראל - נפלה ההחלטה על זהות המשרד שיטפל בתקציב הפרסום של במבה וחטיפי אסם.

בתום מכרז שכלל מספר סבבים בין גיתם BBDO למקאן תל אביב, האחרון, שאיבד את חטיבת הקפה של אסם לטובת פובליסיס יקבל את נתח החטיפים של פובליסיס שעושה את הדרך ההפוכה אל מקאן. בשורה התחתונה גיתם BBDO שיכול היה לחזק את מעמדו וחלקו באסם לא השכיל לעשות זאת אך מנגד גם לא נאלץ לוותר על חלק מהנתח שבו הוא מטפל - המאפים, הרטבים, הפסטות (פרפקטו), המרקים הנמסים ועוד.

על פי נתוני חברת סטורנקסט לסיכום 2014 עולה כי אסם החזיקה 5 מתוך 10 החטיפים הנמכרים ביותר בישראל. במבה לבדו החזיק בנתח של 22.4% מהמכירות בשוק החטיפים עם הוצאה של 218 מיליון שקל בקרב הציבור. על פי יפעת בקרת פרסום, תקציב הפרסום של המותג במבה עמד ב-2014 על כ-5 מיליון שקלים בפועל.

מנכ"ל מקאן תל אביב ריצ'י הנטר אמר לאייס: "אנו גאים להיות שותפים לדרך עבור חברת אסם אשר בחרה להרחיב את עבודתה המשותפת והפורה עם מקאן גם לקטגוריית החטיפים המלוחים. צוות המשרד מצפה לגיבוש משותף של מהלכים אפקטיביים ופורצי דרך מבחינה קריאטיבית, במטרה לבצע חיזוק נוסף בחיבור של הצרכנים למותגים המובילים של אסם, בסביבה של תחרות גוברת".

 

תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    בא הזרזיר אצל העורב
    יורם 04/2015/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מגיע לכולם העונש הזה
    סגור
  • 3.
    אייס, פספסתם פה את המאורע ההיסטורי
    מתושלח 04/2015/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תקציב במבה וביסלי יוצא מפובליסיס אחרי לא פחות מ-40 שנה, החל מפרסום אריאלי, דרך גלר נסיס ועד פובליסיס של ימינו
    סגור
  • 2.
    משה תבדוק (ל"ת)
    הקפה למנצ' לא? 04/2015/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    אין אין אין כמו ריצ'י
    הצייד 04/2015/13
    הגב לתגובה זו
    7 0
    אני סבור שרק טוב יצא מהחיבור הזה. זה win win קלאסי. החבר'ה שם נותנים עבודה וזה בא לידי ביטוי בהישגים האחרונים, באלה שעוד נשמע עליהם ובתוצרים שילוו את הכל בהמשך הדרך. כיף לראות שהשקעה ועבודה נכונה מניבים פירות בסופו של דבר.
    סגור