פרסום ושיווק

מחלקות קריאייטיב - כנסו לכוננות: מצעד הפרסומות השבועי החדש של אייס יוצא לדרך

פסח עבר, העיצוב החדש באוויר - ועכשיו נותר לכם להכיר את המצעד של אייס ויפעת בקרת פרסום, בו דרגנו את 5 הקמפיינים שהכי אהבנו. צפו
ליאור נאור |  16
המצעד של אייס עם ליאור נאור (צילום אייסTV)

תקציב, באזז, חשיפה - יש הרבה מדדים לפיהם אפשר לדרג קמפיינים. אבל אנחנו באייס, בעזרתה של יפעת בקרת פרסום, החלטנו פשוט לקחת את 5 הקמפיינים שהכי אהבנו בכל שבוע. בדקנו את הביצוע, המקוריות ואפילו את שמחת החיים. אז אילו פרסומות נכנסו למצעד הראשון?

קרדיטים:
תסריט והגשה: ליאור נאור, צילום ועריכה: גילי מייזלר, עורכת תוכן: עדי ברזילי, ארט דיירקטור: אביבית רושה, נהלת פיתוח עסקי: יעל שפריר, נתונים: יפעת בקרת פרסום, עורך ראשי: אלכסנדר כץ
צפו עד לסוף הוידאו:


  
 

תגובות לכתבה(16):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 9.
    תודה אייס
    תמיר 19/04/2015 15:08
    הגב לתגובה זו
    1 0
    נדמה לי שעכשיו רואים שאין ענף פרסום בארץ...
    סגור
  • כמה מרירות. (ל"ת)
    אביב 19/04/2015 18:17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 8.
    בואו נדבר על חומוס ''אחלה ''
    אמיר 19/04/2015 14:03
    הגב לתגובה זו
    3 1
    אחלה אף פעם לא ידעו מה לעשות עם המותג שלהם ,אחרי שראובני הצליחו להרוס (גם ) אותו .. האסטרטגיה החדשה והמתנצלת היא גרועה היא הזויה ובעיקר אנמית ... חומוס זה משהו שגם בבית בא לך להרגיש אוטנטי ולא לאכול חומוס מהמקרר...
    סגור
  • בוא נדבר
    יואב 19/04/2015 18:55
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אולי הגאון שבך יכנס לדוחות סטורנקסט ויראה איך המותג הזה הפך למספר אחד אחרי חמש עשרה שנה של דשדוש מאחורי צבר. ואז תחזור נתייחס לשטויות שלך
    סגור
  • יואבי ...
    אמיר 20/04/2015 13:54
    הגב לתגובה זו
    2 1
    לא אמרתי שאני גאון אבל כנראה שאתה קופי גבר שכזה בעיקר מאחורי מקלדת. אז יואבי חמודי .הנתונים של סטורנקסט מושפעים בעיקר ממבצעים בנקודת המכירה שיש בתקופה הזאת . אז לפני שאתה מזיין את המוח ..בדברים שאתה לא מבין כמו מותג וערכי מותג לאורך זמן תמשיך לספור סרטי קופה ...חג שמח אידיוט
    סגור
  • 7.
    עד מתי ?
    אמיר 19/04/2015 13:56
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מישהו רואה עדיין פרסומות ? ואם כן ..זה כבר מזמן נתפס כמטריד מציק מפריע ומוגזם... השאלה מה הדבר הבא ? משרד פרסום שלא יבין שחייבים להכניס חדשנות וחוויה לא יהיה רלבנטי .. עד שזה יקרה תמשיכו להעביר את דביר
    סגור
  • 6.
    מצעד מגניב. תמשיכו כך. (ל"ת)
    שימי 19/04/2015 12:21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 5.
    כולם יודעים מהיא הפרסומות הטובה בשוק היום
    Dan 17/04/2015 22:02
    הגב לתגובה זו
    2 0
    כולם יודעים מהיא הפרסומות הטובה בשוק היום !!! אבל מה יוצר הפרסומת לא שייך למשרדים ״הגדולים״ חס וחלילה שיפרגנו לו אז רוב המפרסמים יבינו שלפרסם נכון לא צריך ״משרד גדול ״ אם בכלל משרד והמון עמלות . אילו הפרגון היה קיים ונקי מאינטרסים הרבה מפרסמים היו רואים את תוצאות גם אצלהם , כנראה שלכל דבר יש את הזמן שלו ... גם אליך נגיע ונגלה לך את ״ הבשורה ״
    סגור
  • צ'יינה בי זה פרסום קטן, תכתוב להם בפייס (ל"ת)
    אייל 20/04/2015 11:40
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 4.
    נו באמת...
    יובל 16/04/2015 18:26
    הגב לתגובה זו
    1 1
    צ׳ינה?... עונות?... איפה לאומי קארד ואיפה ריטה של רואילטי?
    סגור
  • ספי שקד תפסיק לרדת על הפרסומת של רויאלטי
    ס. ש. 17/04/2015 11:39
    הגב לתגובה זו
    5 0
    זה שאתה לא הצלחת בפרסומות של המותג, לא אומר שהפרסומת החדשה לא מוצלחת ( והיא מאד )
    סגור
  • ריטה של רויאלטי.פרסומת הזןיה
    שקדיה 16/04/2015 22:32
    הגב לתגובה זו
    1 3
    מי שאחראי על הקריאטיב הוא אוליי ואן גוך אבל לא פרסומאי
    סגור
  • לאומי קארד סבבה.. אבל ריטה? זה נראה כמו פרודיה של ארץ נהדרת (ל"ת)
    אייל 16/04/2015 22:20
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • 3.
    הכוכב הכי גדול של האינטרנט (ל"ת)
    מעריץ מס' 1 16/04/2015 18:09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    ליאור נאור
    מעריץ שתיים 16/04/2015 17:44
    הגב לתגובה זו
    1 0
    עוד יגיע רחוק...!
    סגור
  • 1.
    ענק ענק ענק (ל"ת)
    מעריץ 16/04/2015 17:32
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור