שיווק ופרסום

מקאן ארכייב: משרד הפרסום יופיע במגזין הפרסום הבינלאומי עם 5 מודעות

מקאן תל אביב ברבעון פורה במיוחד. 5 מודעות שלו יכנסו למגזין הארכייב הקרוב: ניו פארם, מכללת ספיר, הונדה ונסקפה
משה בנימין |  1
קפקא או גאגא (צילום יח"צ)
בליץ המודעות הישראליות במהדורה הקרובה של מגזין הפרסום הבינאלומי ארכייב ממשיך והפעם זהו תורו של מקאן תל אביב שעושה זאת עם 5 מודעות ל-4 מותגים שונים: ספיר (2 מודעות), ניו פארם, הונדה ונסקפה.
לדברי ריצ'י הנטר, מנכ"ל קבוצת מקאן תל-אביב: "אנחנו גאים על הרעיונות הקריאטיביים המבריקים שפגשו בביצוע מבריק לא פחות. צוות המשרד ממשיך להוכיח את יכולותיו  יוצאות הדופן ביצירת קמפיינים קריאטיביים ואפקטיביים עבור לקוחותינו".
בין המודעות שמצאו את דרכן לתוך המגזין נמצאת מודעת ה"חיידקים" של ניו-פארם אונליין שזכתה גם במקום הראשון ב"דג הזהב". הרעיון מאחורי המודעה הוא להמחיש את המפגש עם הרוקח מבלי לפגוש את מה שמחכה בתור.
ארט: גבע גרשון, מנהלת קריאייטיב: גליה קדם, סמנכ"לית קריאייטיב: סיגל עבודי
מתוך סדרת המודעות למכללת ספיר אשר הרעיון מאחוריה הוא לאתגר את הידע של סטודנטים פוטנציאלים, נבחרו 2 מודעות למגזין האחרון. במודעת גאגא/קפקא השתמשו במקאן בשמלת הבשר המפורסמת של ליידי גאגא והלבישו אותה על דמותו של הסופר פרנץ קפקא. במודעת סיירוס/דרייפוס, אלפרד דרייפוס מצא עצמו על הרקינג בול שמזוהה כל כך עם מיילי סיירוס.
ארט: נאור יצחק,  קופי :אדי גרצמן, שירי חנוך, מנהל קריאייטיב סיירוס/דרייפוס: נאור יצחק, סמנכ"ל קריאייטיב גאגא/קפקא: איתי גלאון
מודעה נוספת של מקאן שנכנסה לארכייב היא מודעת FAST THE ROAD FORWARD של הונדה. מודעה זו מצטרפת לשלוש מודעות נוספות של "מאיר" - יבואנית וולוו והונדה, שנכנסו לארכייב ב-2014. במודעה זו ממחיש הקריאייטיב את עוצמת מנוע הרכב על ידי הצגת העצים שעל פניהם חולפת ההונדה בנסיעתה, כשהם רצים בכיוון הנגדי להדגשת המהירות.
ארט: מורן קל, קופי: עידן קרביץ, סמנכ"לית קריאייטיב: סיגל עבודי
המודעה החמישית שנכנסה לגיליון האחרון של המגזין היא מודעת but first Nescafe cappuccino של נסקפה. הרעיון מאחורי המודעה הוא שהשגרה שלנו מלאה במטלות יום יומיות שאין מהן מנוס, המודעה ממחישה כיצד תמיד אפשר לדחות אותן בשביל הפסקת קפה מפנקת.
ארט: לירן אליאס, קופי: אירה קליינר, מנהל קריאייטיב: כפיר ראובני, סמנכ"לית קריאייטיב: סיגל עבודי
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    עבודות נפלאות
    דני 04/2015/22
    הגב לתגובה זו
    1 1
    מקאן אולי היחידים שמציגים ארט כל כך מושקע ומדויק. אפילו לבאומן שמתהדרים בקריאטיב משובח אין יכולות כאלה בפרינט.
    סגור