שיווק ופרסום

עם 64 מיליון לקוחות, ופרסומת בסופרבול: סמנכ"ל Wix עומר שי הוא איש השיווק של אפריל

איגוד השיווק בחר בשי, סמנכ"ל השיווק של Wix ב-7 השנים האחרונות, בטענה כי הצליח " לבנות מותג והסבירה לצרכן כי כל מה שצריך נמצא בהישג יד ברשת"
גיא גלין |  1
עומר שי (צילום יח"צ)
עומר שי, סמנכ"ל השיווק של Wix, הוא איש השיווק של חודש אפריל – כך קבעה ועדת השיווק של איגוד השיווק הישראלי. שי נבחר לאחר שעמד בראש המהלך השיווקי להפצת המותג האינטרנטי Wix בישראל ובעולם.
עומר שי הצטרף להנהלת Wix לפני כ-7 שנים ומאז הוא משמש כסמנכ"ל השיווק של החברה. בעבר שימש כשותף-מייסד של Hyperactive והוביל את הפעילויות השיווקיות של החברה. בנוסף שימש כיועץ בתחום אונליין למותגים מובילים.
Wix היא חברה ישראלית המאפשרת למשתמשים ליצור, לנהל ולקדם נוכחות מקצועית ודינאמית ברשת. החברה מציעה פלטפורמה טכנולוגית מתקדמת שמעניקה פתרונות מקיפים לעסקים קטנים וגדולים. כיום לחברה יותר מ-64 מיליון משתמשים ברחבי העולם, מתוכם 1.3 מיליון המשלמים במודל הפרימיום של החברה. לטענת Wix, לא מועסקים בה אנשי מכירות ועם זאת מדי חודש גדלה כמות המשתמשים בפלטפורמה שהיא מציעה בממוצע של 1.4 מיליון משתמשים חדשים.
החברה עובדת על שיפור מתמיד של הפלטפורמה והפיכתה לידידותית למשתמש, על ידי הוספת  מוצרים רבים כגון שוק אפליקציות, אתרי מובייל, פתרונות  eCommerce, מערכת לניהול לקוחות  והפצה של דיוורים אלקטרוניים מעוצבים.
מוקדם יותר השנה, כחלק ממהלך מיתוגי רחב של החברה, החברה החליטה לפרסם בסופרבול, זירה בה מתחרים המותגים הגדולים של השוק האמריקאי, באירוע הספורט הכי נצפה בארה"ב. 
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אבא
    דורון 02/2018/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עומר הוא האבא הכי מושלם בעולם
    סגור