שיווק ופרסום

הקמפיין המרגש של ענקית הטכנולוגיה: מדוע לחכות לטכנולוגיה כשהיא כבר בהישג היד?

בקמפיין רגיש ומעניין, מציגה לנו ענקית הטכנולוגיה הסולולארית Qualcomm כיצד המערכות הטכנולוגיות של החברה יכולות לשפר לנו את החיים. צפו
גיא גלין | 
ענקית הטכנולוגיה הסלולארית Qualcomm (צילום יוטיוב)
ענקית הטכנולוגיה הסלולארית Qualcomm יצאה בקמפיין מיתוגי ואופטימי במיוחד, המציג איך הטכנולוגיה החדישה שלה תאפשר לאנושות להתחבר, להציל חיים ולהתאהב. אתר ADWEEK פרסם כי החברה שמה לעצמה את היעד הבא ומעוניינת להביא את הדור הבא של טכנולוגיית ה-WIFI והאינטרנט למשתמש הקצה.
Qualcomm נהנתה מהכנסות של 6.9 מיליארד דולר ברבעון הראשון של 2015, והיא משתפת פעולה טכנולוגית עם מיקרוסופט ומרצדס. בין היתר פיתחה החברה מספר פתרונות טכנולוגים לסמרטפונים במהלך השנים האחרונות שמשתמשים רבים עושים בהם שימוש כיום.
סמנכ"לית השיווק של החברה, סוזן לנסינג טוענת שלחברה ישנן יכולות רחבות שטרם יצאו לשוק ועמדה שיווקית ייחודית מאד בשוק הסלולר וקיימת הזדמנות גדולה עבור החברה קיימות לייצר שיתופי פעולה עם יצרני סמארטפונים וחברות טכנולוגיה אחרות בתחום.
  
סרטון הפרסומת של החברה מציג את הטכנולוגיות ש-Qualcomm מייעדת להוציא לשוק, מבתים חכמים שמכבים את עצמם בנגיעה על הסמארטפון, דרך אימא שבוחנת את דפיקות הלב של בנה, בהמשך צוותי חילוץ המצליחים לאתר פצועים באסון, ועד בעלים של כלב אבוד אשר מצליח לאתר אותו שוב בעזרת הסמארטפון שבידו.
הקמפיין רגשי ומעניין, ומאפשר לנו לראות איך וכיצד המערכות הטכנולוגיות של החברה יכולות לשפר לנו את החיים, כשהשאלה שמובילה את הפרסומת היא מדוע לחכות לטכנולוגיה, כשהיא כבר זמינה ובהישג היד?
תגיות Qualcomm
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה