שיווק ופרסום

מהקיץ הקרוב: טוויטר תתחיל להציג בפלטפורמה סרטוני וידאו שינוגנו אוטומטית

פלטפורמת המדיה החברתית השלישית בגודלה הולכת בעקבות פייסבוק, בדרך לאפשר למשווקים להריץ סרטונים בניגון אוטומטי 
גיא גלין |  1
טוויטר (צילום יח"צ)
שנה אחרי שפייסבוק השיקה את אופציית סרטוני הניגון האוטומטים, טוויטר ככל הנראה תלך באותו כיוון ותאפשר את אותה אופציה בקיץ הקרוב לציבור מפרסמיה.
בכתבה שהתפרסמה השבוע במגזין Business insider, בענקית המדיה החברתית התבלטו זמן רב אם לאפשר סרטוני ניגון אוטומטים, דבר אשר מפרסמים רבים מחכים לו. כאמור פייסבוק כבר השיקה את האופציה למשווקים לפני כשנה, כאשר העיקרון אשר הוביל אותה היה ליצור סרטונים שאינם מפריעים למשתמש, אבל כן תופסים את תשומת ליבו בפיד. המהלך הצליח לייצר לפייסבוק רווחים נאים, וככל הנראה טוויטר לא מתכוונת לוותר גם על האפשרות לייצר רווח בשימוש באותה פלטפורמה.
החברה עוד לא מסרה תגובה רשמית  בנושא, עם זאת, פרסומים משבוע שעבר ציטטו את מנכ"ל החברה דיק קוסטלו מתייחס למגמה המובילה של שיתוף סרטוני ווידאו בטוויטר, ציטוט אשר  יתכן ומעיד על כוונתה של החברה להתייחס ברצינות לשדרוג פלטפורמות השיווק שלה.
הכניסה של טוויטר לתחום מעידה על התחרות המתקדמת מול פייסבוק בכל הנוגע  לטרגטינג ופילוח קהלי יעד. על פי החברה, בשבוע שעבר היא ביצעה עסקה גדולה עם גוגל, עסקה שאמורה ליצור אינטגרציה בין קמפיינים ממומנים בגוגל לציוצים בטוויטר.
ניתן לייחס את הפנייה למהלך המתוכנן, לנתונים הלא מחמיאים של מניית טוויטר ברבעון הראשון של שנת 2015, כאשר מניית החברה ספגה נפילה של כ-18%. לפיכך החברה מנסה להדגיש את היתרונות שלה על פייסבוק ולחזק את יכולות הפילוח האיכותי אשר יונגש למפרסמים בכל הנוגע למעקב איכותי אחר קמפיינים ממומנים.
בוויכוח על יעילותו של הניגון האוטומטי ישנם מפרסמים הטוענים שניגון אוטומאטי לא שיחק לטובתם לחלוטין עדיין, ניגון אוטומאטי בפייסבוק לדוגמא לא מנגן את הסרטון עם קול, כאשר הכסף של המפרסם הולך לשווא לעיתים בלי צליל. לטענת המפרסמים, הסרטון המקודם מאבד כ-50% מהאפקטיביות שלו בתוכן השיווקי.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    לא לסנן
    דנה 05/2015/10
    הגב לתגובה זו
    0 1
    כתבה מעולה!!! סוף סוף מישהו מבין משהו בטוויטר וכותב ברמה מקצועית!!!!
    סגור