שיווק ופרסום

תקציב הפרסום של 'טרייד מוביל' עבר ל'שביט וזהו': תעלה בקמפיין ביום ראשון

חברת הרכבים מיד שנייה משקיעה כ-7 מיליון שקלים בשנה בפרסום. בקמפיין הנוכחי שיימשך 3 שבועות, יושקעו כ-2 מיליון שקלים בפרסום בטלוויזיה, אינטרנט ושלטי חוצות
כתבי אייס |  6
אסי שביט (צילום יח"צ)
משרד הפרסום שביט וזהו של אסי שביט זכה בתקציב הפרסום של חברת טרייד מוביל. על פי הערכות, תקציב הפרסום של החברה, הנחשבת לגדולה בארץ לרכבים יד שנייה, עומד על כ-7 מיליון שקלים בשנה.
כבר ביום ראשון הקרוב יעלה המשרד קמפיין פרסומי תדמיתי חדש במרכזו יינתן דגש לנושא איכות המוצר והמומחיות של טרייד מוביל - בהיצע ומגוון של רכבים פרטיים מיד ראשונה מעט קילומטרים. ב'שביט' וזהו' אומרים כי מטרת הקמפיין היא ליצור הגברת מודעות תוך הבלטת היתרון המובהק של החברה.
הקמפיין שיהיה באוויר במשך 3 שבועות, יכלול תשדירי פרסומת בערוצים 2 ו-10, פעילות דיגיטל וסלולר, ושלטי חוצות. העלות הכספית של הקמפיין נעמדת ב-2 מיליון שקלים.
אבי מויאל, סמנכ"ל טרייד מוביל, מסר היום כי "הקמפיין משלים את האסטרטגיה של טרייד מוביל להיות הבית של שוק היד השנייה בישראל. מבחינת כמות המכירות אנו מובילים כיום את השוק, אך יחד עם זאת הבחנו כי לא קיימת הלימה בין המוצר האיכותי שלנו למול התדמית והמותג טרייד מוביל, ולכן החלטנו על קמפיין תדמיתי שימנף את ההצלחה ואת החיבור שלנו לאיכות". 
אסי שביט, מנהל הקמפיין, הוסיף:" "טרייד מוביל היא לא עוד חברה למכירת רכבים יד שנייה - היא קבוצת רכב המוכרת את המכוניות השמורות והאיכותיות בישראל. אני בטוח שאחרי הקמפיין והדרך שנעשה יחד, יותר ויותר אנשים בישראל יבינו את זה".

הכתבות החמות

תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    יש לי כאב ראש מרוב משרדים
    שי 05/2015/17
    הגב לתגובה זו
    2 1
    פעם בשבוע אנחנו קוראים על עוד פרסומאי שפתח עוד משרד עם לקוח אחד. כל אחד בטוח שאצלו זה יהיה אחרת, שהוא יצליח, שהוא מוכשר יותר מאחרים. תרשו לי לאכזב אתכם - לא גדעון עמיחי, ולא אסי שביט וכנראה שאף אחד אחר לא יצליח בגדול. למה? כי כולם שוכחים את מה שהם מספרים ללקוחות שלהם מהבוקר עד הערב - צריך בידול! ממש לא צריך עוד משרד פרסום עם עוד אנשי קריאטיב ותקציבאים שעושה קמפיינים בטלוויזיה. כאלו יש מיליון. כולם גרועים באותה מידה... עצוב ומביך לראות את האנשים האלו שפעם שלטו ענף, נשארים מאחור וגאים בידיעת יחסי ציבור שהצליחו לפרסם באייס
    סגור
  • 3.
    את יודעים שאסי למד בסקול אוף ויז'ואל ארטס? (ל"ת)
    ענת ביין 05/2015/17
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 2.
    אסי איש מוכשר ונדיר, הפסד גדול לענף הפרסום
    מוקי קידון 05/2015/17
    הגב לתגובה זו
    4 0
    רווח גדול למשפחה שלו. בהצלחה!
    סגור
  • 1.
    כשאתה טוב אתה טוב
    מביט מהצד 05/2015/16
    הגב לתגובה זו
    11 0
    ואני בטוח שרק טוב יצא מהחיבור מזה. זה win win קלאסי. החבר'ה שם נותנים עבודה וזה בא לידי ביטוי בהישגים האחרונים, באלה שעוד נשמע עליהם ובתוצרים שילוו את הכל בהמשך הדרך. כיף לראות שהשקעה ועבודה נכונה מניבים פירות בסופו של דבר.
    סגור
  • אתה רובוט שממחזר הודעות?
    אני 05/2015/17
    הגב לתגובה זו
    0 3
    פעם שלישית שאתה מגיב את אותה תגובה בידיעות שונות. קשה להיות יצירתי ולגוון אה?
    סגור
  • פוסט מבריק, כן ירבו... (ל"ת)
    קולגה 05/2015/17
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור