שיווק ופרסום

עוד שת"פ לארטימדיה: חברת שילוט החוצות הדיגיטליים CTV מצטרפת לרשת הפרסום

אחרי שחתמה על שת"פ עם וואלה וגלובס, ארטימדיה תאפשר כעת גם למפרסמים ומשדי פרסום להעלות קמפיינים בשלטי חוצות דיגיטליים של CTV דרך הממשק של ארטימדיה
אלכסנדר כץ |  1
ארטימדיה (צילום לוגו)
חברת ארטימדיה ו-CTV ישראל המפעילה מסכי פרסום דיגיטליים, חתמו היום (יום ג') על הסכם שיתוף פעולה במסגרתו המדיה הפרסומית של CTV בשלטי חוצות דיגיטליים תימכר ותוגש אוטומטית באמצעות הרשת של ארטימדיה לפרסום פרוגרמטי בווידאו.
ההסכם יאפשר למפרסמים ולמשרדי פרסום להעלות קמפיינים בשלטי החוצות הדיגיטליים של CTV דרך הממשק של ארטימדיה לניהול ואופטימיזציה של קמפיינים בזמן אמת. מסכי הענק ממוקמים בצמתים ובצירי התנועה המרכזיים בארץ וזוכים לחשיפה של למעלה מ-2 מיליון צופים מדי יום.
ההסכם עם CTV מתווסף להסכמים שנחתמו לאחרונה עם וואלה וגלובס להטמעת הפלטפורמה הפרוגרמטית של ארטימדיה במדיית הוידאו של האתרים. בשבועות האחרונים החלו משרדי פרסום ומפרסמים להעלות קמפיינים באופן עצמאי באמצעות הפלטפורמה של ארטימדיה, המציעה כיסוי של מעל למחצית משוק צפיות הוידאו בתכני פרימיום באינטרנט הישראלי.
לדברי ד"ר עופר מילר, מייסד ומנכ"ל ארטימדיה, "האפשרות להעלות קמפיין וידאו לקהלים בבית וברחוב, דרך ממשק אחד, היא מהפכנית הן בישראל והן בעולם, ותסייע למפרסמים ולמשרדים לפגוש את קהלי היעד של המותג בכל זמן ובכל מסך".
מנכ"ל CTV גיא שנקמן, מעריך כי "שיתוף הפעולה יספק ערך רב למשווקים המחפשים פתרונות חדשניים ואפקטיביים לפרסום פרוגרמטי חוצה מסכים ואפשרויות מתקדמות לטירגוט צרכנים במרחב הציבורי".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מה הקשר ? איך היתרון הפרוגרמטי בא לידי ביטוי ב-CTV ? (ל"ת)
    ניר 05/2015/26
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור