שיווק ופרסום

הקרב על תקציב הפרסום החרדי של עיריית י-ם: בולטון, גל-אורן, אפיקים ופרסומי ישראל

ב-2014 עמד תקציב הפרסום של העירייה על כ-8 מיליון שקלים במחירים ריאליים. חלקו החרדי של התקציב שטופל ברובו על ידי אפיקים עמד על כ-2 מיליון שקלים
משה בנימין |  1
המכרז על תקציב הפרסום של עיריית ירושלים, עליו פורסם באייס בנובמבר 2014, מגיע כעת לשלבים הסופיים. לאייס נודע כי אתמול (יום ג') קיימו 4 משרדים המתמודדים על החלקו החרדי/ דתי-לאומי של התקציב, פרזנטציות בפני העירייה. מדובר במשרדים בולטון פוטנציאל, גל-אורן BSD, אפיקים ופרסומי ישראל.
3 מהמתמודדים הם גם 3 משרדי הפרסום המובילים את טבלת משרדי הפרסום של המגזר החרדי: בולטון במקום הראשון, אחריו אפיקים ושלישי גל אורן BSD, על פי דירוג יפעת בקרת פרסום למגזר החרדי לסיכום שנת 2014. דו"ח יפעת מציין עוד כי 3 המפרסמים הגדולים בישראל למגזר החרדי הם קבוצת שטראוס, קבוצת אסם ואלקטרה מוצרי צריכה.
כזכור, המכרז הכללי פורסם כמקשה אחת לאיתור משרדי פרסום למגזר הכללי וכן למגזר הערבי, החרדי והדתי-לאומי. בשנת 2014 עמד תקציב הפרסום של העירייה על 20 מיליון שקל במחירי מחירון, המהווים בפועל כ-8 מיליון שקלים. חלקו החרדי של התקציב, שטופל ברובו על ידי משרד הפרסום אפיקים (המתמודד גם במכרז זה) בבעלותו של יגאל רווח, עמד על כ-5 מיליון שקלים במחרי מחירון המהווים בפועל כ-2 מיליון שקלים. 
בשנים האחרונות, הרבתה עיריית ירושלים לפרסם באופן עצמאי ולסירוגין על ידי משרדי הפרסום ענבר מרחב G, בלקין, OPEN, איקן מס מדיה, גל אורן (2013), בולט אינטראקטיב, THE BOX ועוד.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הכלבים נובחים והשיירה עוברת
    רני רהב 05/2015/27
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כולם גרועים באותה מידה, משרדים מיושנים שלא להגיד פרימיטיביים, שום יצירתיות, שום מהלך מעניין, קריאטיב פאתטי. רק לקחת מהמדיה את העמלה ולעשות סיבוב על הלקוח. בקרוב תיגמר החגיגה!
    סגור