פרסום ושיווק

לאחר המכירה לגולף: איש השיווק במאי - דדי שוורצברג, מנכ"ל ומייסד ADIKA

אתר רכישות האופנה המוביל בישראל, הוקם ב-2012 על ידי דדי שוורצברג, אנליסט כלכלה, ועדי רונן, דמות בולטת בעולם האופנה. האתר נמכר לגולף ב-40 מיליון שקל
משה בנימין | 
דדי שוורצברג (צילום דנה קרו)
דדי שוורצברג, מנכ"ל ומייסד אתר האופנה ADIKA שנמכר לאחרונה לקבוצת גולף בסכום של 40 מיליון שקל, באחת העסקאות המתוקשרות, נבחר לאיש השיווק של חודש מאי על ידי איגוד השיווק הישראלי
Adika, אתר רכישות האופנה המוביל בישראל, הוקם בינואר 2012 על ידי דדי שוורצברג, אנליסט שהגיע מעולם הכלכלה, ועדי רונן, דמות בולטת בעולם האופנה. בחודשים האחרונים זכה האתר לכותרות רבות במדורי הכלכלה סביב מכירת האתר לרשת האופנה גולף בסכום של 40 מיליון שקלים. ההצלחה של Adika קשורה באופן ישיר לקהילת הלקוחות הייחודית שיצר האתר: ההקפדה על כל פרט החל מאופי המוצר, אריזתו, ועד שירות לקוחות בלתי מתפשר, ביססו תוך שנתיים טראפיק של 25,000 מבקרות יומיות ו-75% לקוחות חוזרים.
על רקע הקשר הקרוב של החברה עם קהל היעד אליו היא פונה, נולד Adika Pop Up: גרסה מקומית למגמה האופנתית העולמית של פתיחת חנויות זמניות, כאשר ב-Adika מגמה זו זכתה לפרשנות מוצלחת. דווקא על רקע היות החברה ידועה כמותג אונליין מובהק, היציאה ל״עולם האמיתי״ ופגישה ממשית עם ההיצע יצרה תחושת אירוע בקרב הלקוחות, תחושה אותה הקפיד המותג לעטוף בסיפור מתמשך באמצעות הרשתות החברתיות. עקב ההצלחה של אירועי הפופ-אפ שנערכו בתל אביב במהלך 2014, החליט שוורצברג בתחילת 2015 לייצר מהלך ארצי כולל בשם Adika Roadtrip - במסגרתו ייערכו אירועי Adika Pop Up בכל הארץ, מצפון ועד דרום.
ההתחלה של מסורת הפופ-אפ במותג זכורה כבר מלפני כשנתיים, כאשר נולדה באירוע צנוע בן 3 ימים שנערך במשרדי החברה. בחג הפסח בשנה שעברה, בהשקעה של מיליון שקל, הגיע הפופ-אפ למימדים של 25,000 מבקרים שנהרו ב-8 ימי פעילות להאנגר בן 800 מ"ר במתחם התחנה בנווה צדק. מחוץ למתחם השתרכו תורים ארוכים של אלפי בנות שהגיעו מכל הארץ לפגוש את הפנים מאחורי המותג וליווה אותם סיקור תקשורתי של התופעה הלא שגרתית. בימי הפעילות של החנות נמכרו למעלה מ-30,000 פריטים.

לאור ההצלחה של החנויות הזמניות בשנה שחלפה, נוצר הביקוש מצד הלקוחות להגיע למקומות נוספים בארץ והרצון של Adika לחזק את הקשר הבלתי-אמצעי עם הקהילה ואת תחושת האירוע המתמדת, הוחלט למנף את הפופ-אפ מיוזמה ספונטנית למהלך רציף ומושקע. ה-Roadtrip  מאפשר למותג ליצור מפגש אישי מחוץ לזירה הווירטואלית עם לקוחות ותיקות הרוכשות באתר ומנגיש את המותג לקהלים שטרם התוודעו אליו. בנוסף המהלך מגייס לקוחות חדשות שמצטרפות בעקבות המפגש שלפתע התאפשר להן עם המותג.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה