שיווק ופרסום

לאחר שהעיר את התחרות בשוק החלב: מנכ"ל שופרסל נבחר לאיש השיווק של יוני

הכניסה המאסיבית של שופרסל לשוק המותג הפרטי, עם השקה של 261 מוצרים בשנה האחרונה בלבד, הופכת את איציק אברכהן לאיש השיווק של החודש
משה בנימין |  4
שופרסל איציק אברכהן (צילום סיון פרג')
ועדת השיווק של איגוד השיווק הישראלי בחרה באיציק אברכהן, מנכ"ל שופרסל  לאיש השיווק של חודש יוני 2015 עבור מהלך המותג הפרטי - בדגש על השקת מוצרי החלב הטרי  והגבינות.
המותג הפרטי של שופרסל הושק לראשונה בשנת 2006 במטרה לאפשר לצרכן הישראלי ליהנות ממוצרי צריכה איכותיים במחירים נמוכים ותחרותיים יותר כנהוג ברשתות השיווק בעולם. ב-2014 החליט אברכהן, לשים את המותג הפרטי של הרשת בפוקוס מסחרי ושיווקי. המשמעות הייתה הגדלה משמעותית של מגוון מוצרי שופרסל עם הקפדה על סטנדרטים של איכות וטעם ושמירה על פער מחירים ממוצע של 15%-25% בין מותג שופרסל למותג המתחרה המוביל בכל קטגוריה.
יחד עם זאת, הוחלט על אסטרטגיה שיווקית הכוללת תקשור מאסיבי מתמשך של מוצרי מותג שופרסל שנועד לגרום לצרכן הישראלי להבין שהמותג הפרטי אינו כרוך בפשרה על איכות המוצרים או חווית קניה והוא איכותי לפחות כמו המותג המתחרה.
בשנה האחרונה השיקה שופרסל 261 מוצרים ובכך הרחיבה שופרסל את מספר הקטגוריות שבהן היא פועלת באמצעות המותג הפרטי, לרוב הקטגוריות הנמכרות ברשת כולל חיתולים, מוצרי חלב ואף מוצרים ייחודים כגון מוצרים אורגניים תחת המותג Green ומוצרים נטולי גלוטן.
תקציב פעילות המותג הפרטי בשנה האחרונה היווה נתח משמעותי מתקציב השיווק הכולל של שופרסל. לראשונה נעשה שימוש באמירות שקוראות תיגר על המותגים המובילים בשוק. בתוכניות הבישול המובילות ובתכנים דיגיטליים רבים שולבו מוצרי המותג הפרטי (שמן זית, מיונז, ירקות ארוזים, קמח, אורז,  שוקולד , חלב טרי ועוד).
 
משיקולי ועדת השיווק: "המאמצים שהשקיע איציק אברכהן בחיזוק מעמדו של מותג שופרסל בשנה האחרונה עם מעל  200 השקות של מוצרים חדשים והן באמצעות חינוך שוק מאסיבי".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    מה שהוא עושה לא חדש אבל הכמות מהפכנית! זה שיווק מעולה בזירה
    ערן 07/2015/02
    הגב לתגובה זו
    1 1
    כל אלא שיורדים עליו שופרסל עושה מהפכה כמות ההשקות והמוצרים מהווה מהפכה בתחום במיקרה הזה החידוש הוא באסטרטגיה אגריסיבית והסיכון וניעור שווקים שקפאו כמו החלב זו מהפכה בתחום לא פחות הוא נוקט אסטרטגיה חכמה מול הרשתות המוזלות במוצרים אלטרנטיבים ובתור צרכן שמבקר בשופרסל דיל זה גם לפחות מהפריזמה שלי איכותי מול המעטפות של המותגים הדורסניים
    סגור
  • 3.
    וואוו,איזו חדשנות שיווקית.איך לא חשבו על זה קודם
    מר קטינג 07/2015/01
    הגב לתגובה זו
    2 0
    איגוד השיווק מוכיח פעם נוספת שהקשר שלו לשיווק מיקרי לחלוטין. מה פה פה חדשנות שיווקית. מותג פרטי לרשת קמעונאית הוא ממש לא שיווק ,זה מכירות פרופר. בקיצור ,מביש
    סגור
  • 2.
    נו באמת אין גבול לזלזול לתחום השיווק בבחירת המנכ"לים
    ביזיון לתחום 07/2015/01
    הגב לתגובה זו
    2 0
    שופרסל ושאר החברות מצליחות לקנות באופן קבוע תארים, כתבות מפרגנות והשתתפויות בכנסים: מוצרי השנה כל שנה, איש השיווק........ קצת רצינות, לא כל דבר צריך להיות תלוי "שוחד"....
    סגור
  • 1.
    נו, באמת, שיווק ביוני, מה הם עוד ימציאו??
    מישו 07/2015/01
    הגב לתגובה זו
    2 1
    מה זה אומר בכלל? ירד ההייפ משיווק דיגיטלי, אז צריך להמציא מושגים חדשים?
    סגור