שיווק ופרסום
בליגה של הגדולים: 'וואווי' מצלם בקייב פרסומת בשווי 7 מיליון שקל עם גל גדות ומוקי
מאחורי הפרסומת שצפויה לעלות ב-15 ביולי עומד משרד הפרסום לעומק התודעה. הקונספט המרכזי מקדם את סיסמת המותג העולמית Make it possible
משרד הפרסום לעומק התודעה בבעלותם של און גולדשטיין זיו פופלבסקי וארז מי-טל ומותג הסלולר הסיני וואווי (Huawei - חברת ענק סינית, המדורגת שלישית, אחרי אפל וסמסונג, במכירות סמארטפונים בעולם) עובדים בימים אלו על אחת מהפרסומות השאפתניות של השנים האחרונות בענף המקומי - המצולמת בשעות אלו בקייב, אוקראינה. גולת הכותרת של הקמפיין, מעבר להפקה המושקעת החו"ל היא ליהוקם של שניים מהכוכבים הגדולים בישראל: גל גדות והזמר מוקי שיופיעו יחד בקמפיין.
הקמפיין שבו יופיעו מוקי וגל הוא עבור מכשיר הדגל החדש של החברה בשם-P8. בנציגות המקומית של החברה מספרים כי לאחר פגישה בין קובי כליף, מנכ"ל אלפא טלקום, היבואנית הרשמית של וואווי בישראל, עם בכירים בחברת וואווי, הוחלט במטה החברה בסין להשקיע משאבים רבים מאוד בישראל, במטרה להגדיל את נתח השוק שלה בארץ. המספרים מדברים על לפחות 15 מיליון שקלים שאותם תשקיע וואווי בישראל בתקופה הקרובה.
לאייס נודע כי הקמפיין הנוכחי בלבד צפוי לעמוד על כ-7 מיליון שקלים כאשר עלותם של הטאלנטים גדות ומוקי מהווה חלק נכבד בהוצאה. הפרסומת מבוססת על סיסמת המותג העולמית של המותג: make it possible כאשר הבחירה בגדות ומוקי נועדה לחבר בין המסלול שלהם להצלחה לחזון של וואווי.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(7):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
6.ווואיאילן סעדון 07/2015/03הגב לתגובה זו1 0שאפו ענק לעומק התודעה שנמצאים בתנופה מדהימה !!!סגור
-
5.משה בנימין כתב כורסא (ל"ת)מיניונים 07/2015/02הגב לתגובה זו0 0סגור
-
4.בא להקיא מהמיחזור של מוקי וגל גדות המשעממים (ל"ת)מיכאל 07/2015/02הגב לתגובה זו1 3סגור
-
3.מי חברת ההפקה? מי הבמאי? (ל"ת)יצחק 07/2015/02הגב לתגובה זו0 0סגור
-
ג׳ימיני ודרור שאול (ל"ת)יעקב 07/2015/02הגב לתגובה זו1 0סגור
-
2.אז עכשיו תתחילו לסקר את כל צילומי הקמפיינים... משה בנימין, אתה מתאים להיות כתב רכילות במקומון (ל"ת)דוד 07/2015/01הגב לתגובה זו2 1סגור
-
1.אוי ווימשתמש קצה 07/2015/01הגב לתגובה זו9 2אבל אני בטוח שרק טוב יצא מהקמפיין הזה. זה win win קלאסי. החבר'ה שם נותנים עבודה וזה בא לידי ביטוי בהישגים האחרונים, באלו שעוד נשמע עליהם ובתוצרים שילוו את הכל בהמשך הדרך. כיף לראות שהשקעה ועבודה נכונה מניבים פירות בסופו של דבר.סגור