שיווק ופרסום

כובשים עוד יעד: ה-Hooligans יוצאים בקמפיין גלובלי לסודהסטרים העולמית

בימים אלה מתקיים מכרז במסגרתו מתחרים משרדי פרסום מציגים לסודהסטרים ומתחרים על פרויקטים גלובליים. הפעילות של החוליגנס בניו יורק היא נקודתית ואינה קשורה למכרז 

משה בנימין |  9
קמפיין ה-Hooligans במנהטן (צילום יח"צ)
המכרז על תקציב הפרסום אותו ערכה חברת סודהסטרים בשבועות האחרונים ריכז אליו כמה ממשרדי הפרסום המובילים בישראל שעדיין מתמודדים ביניהם, אך דווקא משרד הפרסום Hooligans בבעלותם של מקס שצ'רבקוב, מרים מושינסקי ושהר לוינשטיין הוא זה שהצליח להרשים את מנכ"ל החברה דניאל בירנבאום וזכה לקבל את ההזדמנות הראשונה שלו אי פעם לקמפיין גלובלי, גם אם נקודתי נכון לעכשיו
ה-Hooligans עומדים מאחורי הקמפיין למותג הסודה תחת הקונספט Be A Sparkling Water Maker. במשרד הפרסום מסבירים כי הקמפיין יעלה בפורמט City Blitz, השתלטות מתחלפת על ערים גדולות בארה"ב: ניו יורק, סן פרנסיסקו, סיאטל ועוד. הקמפיין מבוסס על שילוט חוצות מאסיבי, לצד Projection Mapping (הקרנת אימג'ים) על גבי בניינים מרכזיים, פרינט ודיספליי דיגיטלי. בנוסף ל-Hooligans לקחה חלק במהלך חברת הקד"מ והפקת האירועים פאפוש מבית אלנבי. יש לציין כי הסניף הבינלאומי של פאפוש מנהל עבור סודהסטרים בשנים האחרונות השקות רבות ופעילויות נוספות בניו יורק, מילאנו ועוד.   
הקמפיין, שצולם על-ידי צלם ה'ביוטי' יורם אשהיים, מתקשר את האפשרות הבלעדית של סודהסטרים לייצר משקאות מוגזים בהתאמה אישית: בריאים, יצירתיים, מגוונים ובטעם וברמת הגזה לפי בחירת המשתמש.



הנסיון של סודהסטרים להעיר מחדש את השוק האמריקאי באמצעות ה-Hooligans שנכון לעכשיו מטפלים בקמפיין נקודתי, מגיע על רקע שנתיים קשות למותג שפרץ לשוק האמריקאי בסערה כהבטחה גדולה. בחודשים האחרונים, ולאחר שמזה תקופה ארוכה הציבור האמריקאי החל להראות סימני נטישה שהתבטאו במכירות נמוכות, מניית החברה מדשדשת בנאסד"ק ועומדת על רמה של כ-20 דולר למניה בלבד, לעומת מחיר של 72 דולר ביוני 2013 ו-77 דולר בשנת 2011. 
תגובות לכתבה(9):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 8.
    כמה פלצנות, משרד שצועק שהוא הארדקור ועושה מיינסטרים
    משה סאדומאזו 07/2015/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    להיות ריבאונד של "אלנבי" זה הארדקור? הארדקור אמיתי לא צריך לצעוק שהוא כזה, הוא פשוט כזה. הקמפיין יעלה בפורמט City Blitz (קופי-פייסט מהיח"צ) - חחחח קבלו דוגמא בלי רעש וצילצולים: http://blog.wknyc.com/ - פשוט קריאייטיב
    סגור
  • 7.
    חבל שיח״צ שיקרי זה מה שצריך לזכות בלקחות
    אלי (פאפוש) פאר 07/2015/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שכירת צלם זה לא קריאייטיב.
    סגור
  • 6.
    זה לא קמפיין של גדעון?
    ירון 07/2015/05
    הגב לתגובה זו
    1 0
    משעממממממממם
    סגור
  • The Soda (ל"ת)
    אצל גדעון זה היה 07/2015/06
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 5.
    שיעמום (ל"ת)
    בלה 07/2015/05
    הגב לתגובה זו
    6 1
    סגור
  • 4.
    והמסר?
    הנשמה הטובה 07/2015/05
    הגב לתגובה זו
    6 3
    הבעיה המרכזית של חברות פרסום בארץ, היא שאין סיפור. מה המסר של הקמפיין הזה? מי יזכור את זה בכלל? זה לא בועט, זה לא מרגש, זה כלום. היה עדיף אם סודה סטרים היתה מכוונת מטרה כמו קודם של מניעת השמנה, מניעת פסולת בעולם, יצרן ירוק.
    סגור
  • 3.
    נותנים לסיפולוקס בראש
    סופוקלס 07/2015/05
    הגב לתגובה זו
    11 0
    ואני בטוח שרק סודה תצא מהחיבור הזה. זה win win קלאסי. החבר'ה שם באמת נותנים עבודה וזה בא לידי ביטוי בהישגים האחרונים, באלו שעוד נשמע עליהם ובתוצרים שילוו את הכל בהמשך הדרך. כיף לראות שהשקעה ועבודה נכונה מניבים פירות בסופו של דבר.
    סגור
  • 2.
    תותחים! כל הכבוד:). (ל"ת)
    שרון 07/2015/05
    הגב לתגובה זו
    8 1
    סגור
  • 1.
    כוסות רוח למת
    פיליפ 07/2015/05
    הגב לתגובה זו
    5 1
    עם כל הכבוד למקס ושהר
    סגור