שיווק ופרסום

"כשהתחלתי לעבוד במשרד גדול הבנתי שהרשת התקדמה והם תקועים בעולם הישן"

בגיל 30 אייל גיא החליט שזה הרגע לעצמאות וייסד את In Your Face. השנה החולפת היא ללא ספק שנת הפריצה ושנת השיא של הסוכנות הצעירה שעבדה בשת"פ עם boolba digital של ניר לבני. על הבית, תורה, כשרון אישי, ויראליות ועוד ב-under 40 
משה בנימין |  9
eyal (צילום יועצים)
לפני 3 שנים ולאחר שצבר 4 שנות נסיון בענף הפרסום אייל גיא החליט שזה הרגע לעשות את זה לבד, בעיקר מפני שהוא הבין שבענף הממוסד הנשלט על ידי השחקנים הגדולים יש פתיחות נמוכה למה שיש לו להציע. לפני 3 ימים הוא חגג 33 ואת השנה החולפת הוא יתקשה לשכוח. בשנה זו סוכנות הקריאייטיב שייסד In Your Face עמדה מאחורי מספר מהלכים שזכו לחשיפה אדירה והפכו אותו לשם מוכר.
בשנה זו הוא גם החליט על כניסה לשותפות מלאה עם ניר לבני וחברת boolba digital לאחר מספר מהלכים משותפים שרשמו הצלחה מרשימה. הוא נשוי ללא ילדים וברזומה שלו ניתן למצוא את חברת הקריאייטיב והתכנות זיבאבה בין 2010 ל-2012, בה ניהל את המחלקה הישראלית (בין הלקוחות היו: קסטרו, מנגו, בנק לאומי, תשעה מליון ועוד), אדלר חומסקי/ grey interactive (כיום GREAT) שבה שימש כקופי דיגיטל בין 2009 ל-2010 וקריאייטיב במשרד הפרסום צור-אלפסי בין 2008 ל-2009.
In Your Face מתמחה בתוכן ומהלכי רשת, בדגש על חשיפה ויראלית ושיתוף של הקהל. פרויקטים רבים נעשו בשיתוף עם חברת boolba digital, בבעלותו של ניר לבני, ובימים אלו 2 הגופים מתחילים בשותפות מלאה ועוברים למשרד חדש ברמת החיל. בין הלקוחות: ישראל היום, אתר NRG, עיריית ירושלים, אפליקציית החנייה פינק פארק ועוד. 
1. עבודה: כשהייתי סטודנט חשבתי שקריאייטיב זה המקצוע הכי מגניב בעולם. כשהתחלתי לעבוד במשרד גדול הבנתי שהם לא התקדמו בקצב של הרשת ואף אחד לא מעוניין לקדם את הרעיונות שלי והם קצת תקועים בעולם הישן. אנחנו מתמקדים ביצירת תוכן שהצרכנים רוצים לצפות בו ולשתף אותו. תוכן שלא נתפס בעיניהם כפרסומת. תוכן שזוכה לקשב רב ושנותן ללקוח 'ארנד מדיה' אדיר.
2. בית: גדלתי בגבעתיים במשפחה דתית שמטיפה לציונות וערכים ולא תמיד עשיתי את החיים שלהם קלים...אבל היום אני לא מחמיץ ארוחת שבת כדי לריב איתם.


3. ילדות: הרבנים לא הצליחו למכור לי את התורה, אבל הרווחתי חברי ילדות אדירים. הדתיים חזקים בגידול אנשים טובים, אבל יש יותר דגש על טיפוח הכישרון האישי בכלא שאטה מאשר בישיבה וגיליתי שיש לי נטייה יצירתית רק בגיל 24.
4. לא יודעים עליי ש... קוראים לי אייל ושם המשפחה הוא גיא. חאלאס.
5. הישג: הסרט "10 hours of walking in paris as a jew" שעשינו עבור אתר NRG. הפרוייקט הגיע לעשרות מליוני צפיות, סוקר בכל כלי תקשורת רציני בעולם, ביניהם CNN, fox ניוז, דיילי מייל, וושינגטון פוסט, BBC ועוד. השיא היה בקונגרס האמריקאי. התקיים דיון בנושא אנטישמיות והזכירו את הסרט כהוכחה לקיומה. קריאייטיב יכול לשנות את העולם. 
 

6. רגע מכונן: ההיכרות עם ניר לבני, סמנכ"ל קריאייטיב לשעבר בשלמור אבנון עמיחי, מנהל קריאייטיב באדלר חומסקי ובגיתם, וחיית פרסום עם נסיון של 20 שנה. בשנים האחרונות אנחנו חולקים לא מעט פרוייקטים ובימים אלו החלטנו להקים סוכנות שתעשה את מה שאנחנו יודעים לעשות יותר טוב מאחרים: תוכן מנצח עם הבנה שיווקית עמוקה. מרגש. 
7. רגע מביך: חבר גייז שלי סיפר לי שהוא יוצא עם אדם נשוי...כשהוא אמר לי איך קוראים לו התברר שזה לקוח שלי. מאז כל פגישה הייתה קצת מוזרה. (הוא כבר לא לקוח).
 
8. מודל לחיקוי: האנק מודי. הדתל"ש הכי מגניב בעולם.
9. חלום: ויראלי, ויראלי, ויראלי. להמשיך בדיוק את מה שניר לבני ואני עושים לאחרונה. לכבוש את הרשת בסרטים שהם לא פרסומות אלא תוכן שאנשים רוצים לראות וגם מעביר בדיוק את המסר שנכון למותג.
10. מתחרים: קטונתי מלקרוא להם מתחרים, אבל באומן הוא המשרד הגדול היחיד שהפנים איך לעשות סרטוני רשת ואני חייב לציין את המאמצים של טינק להישאר מעודכנים ולחדש.
טיפ לסיום: be stupid
ועוד משהו קטן לפני הסוף, מה אנדר רייטד? תהליך החשיבה וההפקה. לקוחות חושבים לפעמים שאנחנו מפליצים רעיונות גדולים ומפיקים אותם באפצ'י.
מה אובר רייטד? פרסום בטלוויזיה, פרסום בטלוויזיה, פרסום בטלוויזיה. 
תגובות לכתבה(9):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 9.
    כל הכבוד חמודי
    ג׳יזס 07/2015/10
    הגב לתגובה זו
    2 0
    כל הדרך מאמריקה
    סגור
  • 8.
    אבחנה חשובה
    ההוא 07/2015/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מיעוט התגובות להנ"ל מעלה תהיה על חוסר ענין לציבור באיש.
    סגור
  • 7.
    זה נקרא קריאיטיב? בחייאת
    מד מן 07/2015/09
    הגב לתגובה זו
    3 6
    הסרטים שפה הם הקריאטיביות של הבחור? וואלה מודעת הוזלות של השופרסל נראית יותר קריטיבית
    סגור
  • 6.
    דיסלקט- אומרים אעשה לא יעשה דור ואטסאפט דפוק!!!!! (ל"ת)
    המורה ללשון 07/2015/09
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • 5.
    מלך מלך מלך
    ערן ניזרי 07/2015/09
    הגב לתגובה זו
    4 0
    מוכשר ברמות אוהב אותך!
    סגור
  • 4.
    כשרון גדול
    מימון 07/2015/09
    הגב לתגובה זו
    3 0
    כבוד
    סגור
  • 3.
    מלך !!!!
    אייל רונן 07/2015/09
    הגב לתגובה זו
    3 0
    מה זה ?
    סגור
  • 2.
    כייף לראות אותך מצליח האמיתי לעצמך...
    טלי פולק 07/2015/09
    הגב לתגובה זו
    2 0
    המון הצלחה לבן דוד מיוחד במינו...אתה אדיר!
    סגור
  • 1.
    האיש הכי מוכשר בתעשייה (ל"ת)
    מעריצה צמודה 07/2015/09
    הגב לתגובה זו
    9 0
    סגור