שיווק ופרסום

מקאן מתלהבת מ-The Time: תגדיל את ההשקעה בחממת הסטארט אפים של שילוח

באפריל 2012 השקיעה הרשת העולמית לראשונה בסכום של 4 מיליון דולר לפי שווי של 30 מיליון דולר לחממה. מנכ"ל מקאן העולמית בביקור בישראל: "התרשמתי מהאנשים המבריקים, המוכשרים והנועזים שפגשתי כאן"
משה בנימין |  3
אילן שילוח (צילום: עידו איז'ק) (צילום עידו איז'ק)
רשת מקאן אריקסון העולמית צפויה להגדיל את מניותיה בחממת הסטארטאפים של אילן שילוח The Time. כך הודיע השבוע האריס דיאמונד (Harris Diamond), יו"ר ומנכ"ל מקאן העולמית במהלך ביקורו בישראל, במשרדי The Time
דיאמונד ביקר במשרדי The Time, בבעלותו של אילן שילוח וכן במשרד הפרסום מקאן תל אביב ששילוח משמש בו כיו"ר וכנציגה של IPG (המחזיקה בבעלותה את רשת מקאן) בישראל, אך לא כבעל מניות לאחר שמכר את אחזקותיו לחברה העולמית. מקאן העולמית צפויה, כך על פי דיאמונד, לאמץ בנוסף להגדלת חלקה בחממה, את מודל ה-Tech Date שפותח במקאן תל אביב בשנים האחרונות, במסגרתו מעודד המשרד ומלווה שיתופי פעולה בין לקוחותיו לסטארטאפים מתחומים רלוונטיים בשוק.  
לדברי האריס, "התרשמתי מאוד מאסטרטגיית העבודה של The Time ופורטפוליו החברות שמרכזות בידיהן פוטנציאל עצום שיכול לחולל שינוי מהותי בעולם הניו מדיה. בעיקר התרשמתי מהאנשים המבריקים, המוכשרים והנועזים שפגשתי כאן". 
כזכור, באפריל 2012 ביצעה מקאן העולמית צעד ראשון להשקעה בחממת הסטארטאפים שהוקמה על ידי שילוח וניר טרלובסקי. אז השקיעה הרשת העולמית ששילוח נמנה על אחד מבכיריה, 4 מיליון דולר לפי שווי של 30 מיליון דולר. במעמד השקעה זו הצטרף נציג מקאן העולמית לדירקטוריון החברה. בעקבות ההשקעה ההיא מבנה האחזקות ב-The Time היה: אילן שילוח 30%, ניר טרלובסקי 25%, מנהלי מקאן/ מטומי וThe time 17%, יורוקום 9%, משקיעים פיננסים 5%. 
עוד הוסיף האריס כי "הגדלת הנתח בחממת הסטארטאפים תאפשר לנו להנות מהידע והחוזקות של חברות הניו מדיה הישראליות. כמו כן נוכל לעזור לחממה להרחיב את השפעתה ומובילותה העולמית בתעשיית הפרסום העולמית בעידן הדיגיטלי". 
יו"ר The Time אילן שילוח התייחס להודעת הרשת העולמית ואמר: "אני רוצה להודות למר דיאמונד על תמיכתה הנאמנה של רשת מקאן המוענקת לנו תחת הנהגתו. כוונת מקאן להגדיל את החזקותיה ב-The Time היא הבעת אמון מהדהדת בכל תעשיית האינטרנט הישראלית, המחזקת את מעמדה כמובילה עולמית ומאפשרת לחברות ישראליות לרכוש הכרה בינלאומית באמצעות החשיפה ללקוחות מקאן שעליהם נכללים כמה מהחברות והמותגים הגדולים בעולם". 
האריס דיאמונד עומד בראש מקאן העולמית המעסיקה כ-24 אלף עובדים ב-120 מדינות מסביב לעולם. הרשת מטפלת בלקוחות ענק שביניהם קוקה קולה, מיקרוסופט, נסטלה, מאסטר קארד, ג'נרל מוטורס ולוריאל. בינואר 2015 הוא נבחר למנכ"ל השנה של רשת פרסום על ידי מגזין הפרסום היוקרתי Ad Age.
The Time, המתמקדת בניו-מדיה בשלבים מוקדמים הוקמה ביולי 2009, על ידי אילן שילוח וניר טרלובסקי. ליבת פעילותה נוגעת לבניית חברות ישראליות, גלובאליות, עצמאיות לטווח ארוך, שעסקיהן מבוססים במידה ניכרת על פלטפורמת האינטרנט. מנכ"ל החברה ושותף מיום היווסדה הוא אורי ויינהבר.
החברה מחזיקה במניות בכ-30 חברות המעסיקות כ-300 עובדים בסה"כ. החברה פועלת באמצעות 2 חטיבות: זרוע ההשקעות של The Time שיחד עם המדען הראשי בישראל משקיעה בבחברות בשלב הסיד וזרוע ה-First Time שמשקיעה בחברות בשלב הפוסט-סיד, שרובן בפורטפוליו של The Time. בין חברות אלו נמנות playbuz של שאול אולמרטTalkspace של אורן פרנק (מנכ"ל מקאן לשעבר) ו-Pixellot של מיקי תמיר
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    אילן התחיל לשלוח קומוניקטים לאייס?
    מושיקו 08/2015/30
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ירידה ברמה, מה הוא מנהל קריאטיב מתלהב שמייחצן את עצמו?
    סגור
  • 2.
    ואתם עוד חופרים לו על פרסום בישראל...פחחחחח (ל"ת)
    אורן פרנק 08/2015/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    שילוח התותח מס 1 (ל"ת)
    אילן 08/2015/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור