שיווק ופרסום

דוהרים באירופה: הסניף ההולנדי של אלנבי ינהל לליוויס פעילות בפריז, ברצלונה ומדריד

השותפות של אלנבי באמסטרדם מתחילה להביא קבלות. הסניף ההולנדי ינהל קמפיין להשקת קולקצייה חדשה עבור ליוויס בפריז, ברצלונה ומדריד. במקביל אלנבי רכש 50% מסוכנות האינסטגרם אווירה של אורי חזיזה ואליענה גולומב
משה בנימין | 
אלנבי אמסטרדם. פעילות עבור ליוויס באירופה (צילום יח"צ)
סוכנות הפרסום אלנבי אמסטרדם, הזרוע ההולנדית של אלנבי בבעלותם של שרוליק איינהורן וגיא אסיף הפועלת בשותפות עם חברת גרילה ובאזז מקומית בשם kwartvoorhalf תנהל את פעילות הפרסום של מותג הג'ינס ליוויס בהשקת קולקציית Commuters - בגדים ואביזרים לרוכבי אופניים אורבניים.
לפני כחודשיים הודיעה אלנבי על תחילת שיתוף הפעולה עם החברה ההולנדית תחת השם אלנבי אמסטרדם וכעת, הצדדים נהנים מהפירות הראשונים. ההשקה של מותג בגדי הרכיבה האורבני התקיימה באמצעות פעילות פופ אפ בפריז שהושקה בשבוע שעבר ותתקיים לאורך חודש ספטמבר הקרוב. ההפקה כוללת עמדת צילום ממותגת המדמה חוויית נסיעה באופניים מהירות, בה יכולים לקוחות המותג להצטלם לבושים בקולקציית Levi's Commuters ולהעלות את התמונות לרשתות החברתיות.
לצורך הפעילות הוקמה בפריז חנות בתוך חנות ובה זוג אופניים מקובע, שעליו יכלו המבקרים לדווש כשהם לבושים בבגדי Levi’s Commuter. על קיר גדול מאחורי האופניים הוצגה תמונת נוף מטושטשת. מצלמה שהוצבה מול הקיר צילמה את הרוכבים ויצרה תמונה שמדמה רכיבה אמיתית בסן פרנסיסקו, אותה המבקרים שיתפו ברשתות החברתיות השונות.
ממשרד הפרסום נמסר כי הפעילות תוכננה לעלות בפריז אך בליוויס החליטו להרחיב את המהלך ליעדים נוספים באירופה כגון ברצלונה ומדריד. 
ערן ניזרי, מנכ"ל משותף באלנבי:  "כיף לראות את הסניפים שלנו בניו יורק ובאמסטרדם מתפתחים, משתכללים וצוברים ידע וניסיון. הקמנו אותם כדי לספק ללקוחות הישראלים הגלובליים שלנו שירות אפקטיבי ואיכותי גם מחוץ לישראל, ובמקביל כדי להציע את שירותי הקריאייטיב וההפקה שלנו למותגים בינלאומיים. שמחים מאוד להיווכח שהחזון הזה עובד. לקריאייטיב אין גבולות - והפרוייקטים החדשים של הסניף האמסטרדמי שלנו עם ליווייס, אדידס ואייאקס אמסטרדם מספקים את ההוכחה ונותנים לנו בריזה לפעילויות הבאות. 2015 היא מבחינתנו שנת מפתח בהתפתחות שלנו מחוץ לישראל".
 

עוד חברה לפורטפוליו - אלנבי רוכש 50% מסוכנות האינסטגרם אווירה


בתוך כך, אלנבי החליט לצרף לפורטפוליו החברות שלו את סוכנות האינסטגרם אווירה המתמחה בניהול ותפעול חשבונות אינסטגרם עבור מותגים וגופים ציבוריים. במודל דומה לזה שעשו בעבר עם סוכנות הדיגיטל GO UFO רכש אלנבי 50% מסוכנות האינסטגרם שהוקמה על ידי היזם אורי חזיזה והצלמת אליענה גולומב לפני כחצי שנה.
במשרד מציינים כי "בזמן קצר זה הצליחו חזיזה וגולומב להתבלט כגורם משמעותי בשוק המדיה הדיגיטלית בישראל. אווירה מצלמים ויוצרים תכנים אמנותיים עבור מותגים, עם התמחות מיוחדת בתחומי האופנה, הקולינריה והלייף סטייל. בין לקוחותיהם: ריבוק, Story, Emanuel wallets, Bellboy, Petite doris, קיוטו, קפה אירופה וקבוצת גולף". עוד מציינים באלנבי כי "אווירה חתומים על אחת התמונות הויראליות ביותר בחשבון האינסטגרם של מותג התיקים הבינלאומי Herschel ובעקבות הצלחה זו נתבקשו ליטול חלק בפרויקט צילום בינלאומי של Urban Outfitters". 
ערן ניזרי, מנכ"ל משותף אלנבי: "אלנבי מבקשים לעמוד בחזית העשייה הדיגיטלית ולהרחיב את השירותים שלנו בכל השדות הרלוונטיים לתחום, תוך הקפדה על אנרגיה צעירה ועכשווית ועל איכות בלתי מתפשרת. אווירה נמצאים בדיוק שם. העוקץ האינסטגרמי שלהם שדד את ליבנו. אנחנו שמחים מאוד בשותפות החדשה והמלהיבה הזאת ומקווים שגם אחרים ייהנו ממנה כמונו".  
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה